اطلاعات تماس
  • 038322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004295336916862

تور رفتینگ رودخانه کرج ، رفتینگ جاده چالوس ، رفتینگ نزدیک تهران

کد: 140004295336916862

https://bit.ly/3yS9XEd

، (اخبار رسمی): رفتینگ نوعی قایق سواری است که در آب‌های خروشان انجام می‌شود. به این صورت که شما و همراهانتون در حالی که تمام تجهیزات رو در اختیار دارید و جلیقه‌های مطمئن پوشیده‌اید، در یک قایق بادی مقاوم قرار می‌گیرید و در بین آب‌های خشمگین مشغول قایق سواری می‌شوید.

تور رفتینگ رودخانه کرج ، رفتینگ جاده چالوس ، رفتینگ نزدیک تهران
تور رفتینگ رودخانه کرج و رفتینگ رودخانه زاینده رود پر از هیجان و شادی هست و هر هفته برگزار میشه

رفتینگ چیست؟

رفتینگ نوعی قایق سواری است که در آب‌های خروشان انجام می‌شود به این صورت که شما و همراهانتون در حالی که تمام تجهیزات رو در اختیار دارید و جلیقه‌های مطمئن پوشیدید، در یک قایق بادی مقاوم قرار می‌گیرید و در بین آب‌های خشمگین مشغول قایق سواری می‌شوید.

تصور کنید همینطور که در قایق نشستید، مناظر از جلوی چشمتان عبور می‌کند و شما با پارو زدن سعی می‌کنید خودتان رو در مسیر پر پیچ و خم رودخانه به پیش ببرید. در این مسیر اتفاق‌های فوق‌العاده‌ای برایتان رخ می‌دهد که باید برای همه آنها آماده باشید.

برای آشنایی با تورهای رفتینگ رودخانه زاینده رود ، رودخانه کرج و رودخانه ارمند کلیک کنید .

منبع : بیا تور ، برگزار کننده تورهای رفتینگ زاینده رود و رودخانه کرج

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیر سبا

تور رفتینگ رودخانه کرج ، رفتینگ جاده چالوس با بیا تور تور رفتینگ کرج یک تور خانوادگی و پر از هیجان است. رودخانه کرج در جاده چالوس بی شک یکی از بهترین رودخانه های ایران برای قایقرانی رفتینگ است، چرا که بخش هایی هیجانی و پر از خروش موج های رودخانه. رفتینگ در رودخانه کرج را ترکیبی از آرامش و هیجان است. مناسب تمام گروه های سنی بوده و در بازه بزرگتری از سال نسبت به سایر رودخانه های ایران قابلیت قایق رانی را دارد. منبع: بیاتور

اطلاعات تماس
  • 038322*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح