اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004295337916868

با چند راهکار ساده لبخندی زیبا به خود هدیه دهید!

کد: 140004295337916868

https://bit.ly/3rmpmu6

، تهران , (اخبار رسمی): لبخند زدن از ساده ترین راه های ابراز احساسات و برقراری ارتباط با افراد است. همیشه با دیدن رهگذرهایی که لبخند بر لب های خود دارند احساس بهتری پیدا می کنیم و احتمالا روز شادتری را تجربه خواهیم کرد. بدون شک یکی از بهترین دارایی های هر فردی داشتن لبخندی زیباست.

با چند راهکار ساده لبخندی زیبا به خود هدیه دهید!
با چند راهکار ساده لبخندی زیبا به خود هدیه دهید!

بدون شک یکی از بهترین دارایی های هر فردی داشتن لبخندی زیباست.

اگر از زیبایی دندان ها و لثه های خود راضی نباشیم چه باید بکنیم؟ با پیشرفت تکنولوژی و دانش دندان پزشکی زیبایی، روش های بسیاری برای زیبا کردن لبخند به وجود آمده است. اگر دندان های شما شکسته، کج و معوج، بدرنگ، ناصاف، لب پریده و یا بیش از نزدیک و دور از هم است، نگران نباشید، دندان پزشکی زیبایی در خدمت شماست تا لبخندی زیبا و جذاب را به شما هدیه کند.

از این به بعد می توانید با خیالی راحت و با اعتماد به نفسی بالا لبخند دندان نما زده و در جامعه حضور پیدا کنید. برخی از راهکارهای ساده ای که دندان پزشکی زیبایی برای اصلاح لبخند شما و زیباتر کردن آن ارائه می دهند شامل موارد زیر می باشند:

  • بلیچینگ و سفیدکردن دندان
  • ونیرهای دندانی
  • کراون (روکش دندان)
  • ارتودنسی
  • کانتورینگ و تغییر شکل دادن
  • جراحی لثه

بلیچینگ و سفیدکردن دندان

آیا رنگ دندان های شما تغییر کرده است و این خاطر شما را مکدر می کند؟ دندان ها بعد از مدتی تحت تاثیر رژیم های غذایی رنگی، برخی داروها، عدم رعایت بهداشت فردی و مصرف دخانیات رنگ طبیعی خود را از دست می دهند و به دنبال آن از زیبایی آن ها کاسته می شود. این تغییر رنگ می تواند موقتی و یا دائمی باشد. اگر موقتی است، نگران نباشید، تکنیک های ساده ای همچون سفیدکردن و بلیچینگ دندان در زمانی کم و با هزینه ای قابل قبول این نقص را برطرف می کنند. در صورتی که بخواهید دندان های شما به حالت قبلی خود برگردند، می توانید از سفید کردن یا وایتنینگ دندان استفاده کنید. اما اگر بخواهید دندان هایی روشن تر از دندان های طبیعی خود داشته باشید، بلیچینگ با موادی مخصوص این خواسته را برای شما قابل اجرا می کند. داشتن دندان هایی براق و روشن دیگر رویایی دست نیافتنی نیست و قابل دستیابی است.

ونیرهای دندانی

هیچ کس از داشتن دندانی که ظاهر بدشکل، بدرنگ، ناصاف و لب پریده داشته باشد احساس رضایت نمی کند. افرادی که دندان های آنان به طور دائمی تغییر رنگ داده اند و یا سطح صافی ندارند، گوشه های آن ها پریده است و یا از هم فاصله دارند، معمولا از لبخند خود خوششان نمی آید و تمایل به داشتن لبخندی زیباتر و دندان هایی بی نقص دارند. این مورد در صورت داشتن دندان هایی سالم، به سادگی و در مدتی کوتاه قابل دستیابی است و ونیرها آن را قابل اجرا می کنند.

ونیر یک پوشش سطحی نازک است که بر روی سطح جلویی دندان متصل می شود و ایرادات ظاهری آن را برطرف می کند. می توانید آن را با لنزهای زیبایی چشمی تا حدودی مشابه بدانید.

ونیرها انواع مختلفی دارند و بسته به ماده ی سازنده ی آن ها طول عمر و هزینه ی آن ها فرق می کند. از انواع ونیرها می توان به لمینت، کامپوزیت و لومینیرز اشاره کرد. لمینت خود انواع مختلفی دارد که بهترین آن ها لمینت سرامیکی است. این روش دائمی است که می تواند به مدت 15 تا 20 سال برای شما عمر کند و لبخندی براق، روشن و منظم به شما هدیه کند. کامپوزیت ونیر از انواع دیگر پوشش های سطحی است که به نسبت لمینت سرامیکی ارزان تر می باشند و عمر کوتاه تری دارند. معمولا ونیرها نسبت به تغییر رنگ مقاومت نشان می دهند و در برابر شکستگی نیز استقامت بالایی دارند. برای انتخاب ونیر مناسب باید اولویت های خود را در نظر بگیرید و توسط دندان پزشک خود به خوبی معاینه شوید.

کراون (روکش دندان)

در صورتی که دندان شما دارای پوسیدگی های وسیع باشید و دیواره ی آن نازک شده باشد، نمی توانید از ونیرهای دندانی برای زیبا کردن دندان خود استفاده کنید. در این مورد از روکش دندان استفاده می شود که عبارت است از پوشش کاملی که تمام سطح های دندان را می پوشاند و علاوه بر محافظت و حمایت دندان، بر زیبایی آن نیز می افزاید.

ارتودنسی

گاهی فاصله ی دندان ها به قدری است که پوشش های سطحی نمی توانند آن را بپوشانند و نیازمند روش های جدی تر هستید. ارتودنسی در این زمینه می تواند این مشکل را برای شما برطرف کند. البته که این روش نیازمند زمان است و بعد از گذشت مدت مورد نظر، دندان های شما با فشار وارده توسط بریس ها در جای مناسب خود قرار می گیرند. دندان های منظم در داشتن لبخندی زیبا نقش بسزایی دارند و بر اعتماد به نفس شما می افزایند.

کانتورینگ و تغییر شکل دادن

اگر دندان های سالم، منظم و زیبایی دارید اما تنها اشکال آن ها لبه هایی با شکل نامناسب است، با تراشیدن و کانتور کردن اندک مینای دندان می توانید این نقص را برطرف کرده و لبخندی به غایت زیبا را به خود هدیه دهید. تراشیدن دندان تا حدی که به مینای آن آسیب نرساند، مجاز است. این روش از ارزان ترین و ساده ترین روش های شکل دهی به دندان است. توجه داشته باشید که کانتورینگ و ریشیپینگ از روش های دائمی و غیرقابل برگشت است.

جراحی لثه

یکی از مسائلی که معمولا در اعتماد به نفس افراد اثر منفی دارد، لبخند لثه ای است. لبخند لثه ای، لبخندی است که در آن بخش زیادی از لثه دیده می شود و از زیبایی لبخند می کاهد. راه های بسیاری برای رفع این مشکل وجود دارد که شامل لیفت لب، جراحی لثه و تغییر خط مرزی آن و همچنین لیزر هستند.

جراحی لثه یک جراحی سرپایی است که در آن بخشی از لثه مجبور به عقب نشینی می شود و طول تاج دندان اندکی افزایش پیدا می کند. در این صورت هنگام لبخند زدن بخش کم تری از لثه ی شما رویت می شود و لبخند لثه ای شما برطرف خواهد شد. برای انجام این جراحی باید از لثه های سالم و دارای بافت کافی برخوردار باشید.

درباره دکتر نیکزاد

دکتر محمد نیک زاد، جراح دندانپزشک، دوران تحصیل خود را سال ۱۳۶۶ در دانشگاه تهران شروع کرده و سال ۱۳۷۲ با رتبه‌ی برتر از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است. وی از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود در زمینه دندانپزشکی را شروع کرده و با ۲۰ سال تجربه در حوزه ایمپلنت و زیبایی دندان و در حال حاضر یکی از بهترین دندان‌پزشکان سطح کشور شناخته می‌شوند.
دکتر نیک زاد دارای سه فلوشیپ معتبر به شرح زیر است:

  • دارای فلوشیپ ایمپلنت مشترک آلمان با تهران
  • دارای فلوشیپ لیزر جنوای ایتالیا
  • دارای فلوشیپ زیبایی دانشگاه تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر محمد نیک زاد از سال ۱۳۷۲ شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر در منطقه سعادت آباد تهران مشغول به فعالیت است. سابقه درخشان دکتر نیکزاد در زمینه ایمپلنت، زیبایی و طراحی لبخند باعث شده که این کلینیک به یکی از کلینیک های معتبر دندانپزشکی در سطح شهر تهران تبدیل شود. لازم به ذکر است که در کلینیک دکتر نیکزاد علاوه بر خدمات ایمپلنت و لمینیت، تمامی خدمات دندانپزشکی از جمله عصب‌کشی، پرکردن دندان، کامپوزیت ونیر و پروتز دندان با مجهزترین تجهیزات شامل وسایل ترمیم، جراحی، لیزر و تجهیزات استریلزاسیون نیز انجام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک دندانپزشکی دکتر محمد نیک زاد

دکتر محمد نیک زاد، جراح دندانپزشک، دوران تحصیل خود را سال ۱۳۶۶ در دانشگاه تهران شروع کرده و سال ۱۳۷۲ با رتبه‌ی برتر از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است. وی از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود در زمینه دندانپزشکی را شروع کرده و با ۲۰ سال تجربه در حوزه ایمپلنت و زیبایی دندان و در حال حاضر یکی از بهترین دندان‌پزشکان سطح کشور شناخته می‌شوند.

اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | روانشناسی و موفقیت