اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004295338216770

امدادکاران، مرکز تخصصی اعزام تعمیرکار به محل

کد: 140004295338216770

https://bit.ly/3iDYbHg

، تهران , (اخبار رسمی): امدادکاران یک شرکت تخصصی است که در زمینه تعمیر انواع لوازم در محل و منزل فعالیت می کند. این مرکز زیر نظر تعمیرکاران حرفه ای که از مهارت و تجربه بالایی برخوردار هستند خدمات گوناگونی را در زمینه تعمیر انواع لوازم در محل و منزل شما عزیزان ارائه می دهد. 

امدادکاران یک شرکت تخصصی است که در زمینه تعمیر انواع لوازم در محل و منزل فعالیت می کند. این مرکز زیر نظر تعمیرکاران حرفه ای که از مهارت و تجربه بالایی برخوردار هستند خدمات گوناگونی را در زمینه تعمیر انواع برند داخلی و خارجی یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تلویزیون، پکیج، کولرگازی، برق ساختمان و غیره در محل و منزل شما عزیزان ارائه می دهد. 

برای استفاده از خدمات این مرکز تخصصی تنها کافیست با این مجموعه تماس بگیرید یا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید. تعمیرکار سیار در مدت زمان کوتاهی به محل شما اعزام شده و کار تعمیرات را آغاز می کند. 

همچنین در این مرکز تلاش می شود تا ابتدا به صورت تلفنی مشکل دستگاه شما شناسایی شده و راهنمایی های لازم به شما برای تعمیر ارائه شود. در این مرکز تلاش می شود تا با بهترین و کم هزینه ترین راه حل ها مشکل دستگاه شما رفع گردد. 

تمامی خدمات ارائه شده در امدادکاران دارای گارانتی و ضمانت نامه 6 ماه بوده، همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده می شود. 

تعمیر یخچال در محل 

کارشناسان امدادکاران در صورت بروز مشکل در یخچال شما، آماده خدمت رسانی جهت تعمیر یخچال در محل و منزل شما عزیزان هستند. بنابراین اگر یخچال شما خراب شده است و به دنبال یک تعمیرکار ماهر هستید کافیست سفارش خود را در این مرکز ثبت نمایید. برای کارشناسان این مرکز فرقی نمی کند که یخچال شما ایرانی باشد یا خارجی تعمیر یخچال سامسونگ، ال جی، دوو، اسنوا، امرسان، هیمالیا، بوش و دیگر برندها از مهارت های تعمیرکاران یخچال در این مجموعه است. 

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل یکی از دیگر خدماتی است که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود. در صورت خراب شدن ماشین ظرفشویی کافیست با امدادکاران نمایندگی تعمیر انواع مدل ها و برندهای ماشین ظرفشویی ال جی، سامسونگ، دوو، اسنوا و غیره تماس بگیرید. تعمیرکار سیار ظرفشویی در مدت زمان کوتاهی به محل و منزل شما مراجعه کرده و کار تعمیرات را آغاز می نماید. 

تعمیر کولر گازی و پکیج در محل 

یکی از دیگر خدمات این مجموعه تعمیر پکیج و کولر گازی در محل می باشد. تعمیرکاران پکیج و کولر گازی در مجموعه امدادکاران با گذراندن دوره های آموزشی بین المللی مهارت بالایی در تعمیر انواع مشکلات در پکیج های دیواری و کولر گازی داشته و می توانند این دستگاه ها را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر و سرویس نمایند. 

تعمیر انواع لوازم برقی آشپزخانه، تعمیر کولر آبی، خدمات برق ساختمان ، نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر برخی از دیگر لوازمی است که در این مرکز تعمیر میشود.

امدادکاران کدام مناطق تهران را پوشش می دهد؟

مجموعه امداد کاران خدمات نصب، سرویس و تعمیر خود را در محل را در سراسر تهران به متقاضیان ارائه می کنند. منطقه های تحت پوشش در امدادکاران شامل تمامی مناطق در شرق، شمال، جنوب و غرب تهران می باشند. اعزام سرویس کار به منطقه های تحت پوشش در کمترین زمان ممکن انجام شده و خدمات سرویس به صورت تضمینی به متقاضیان ارائه می شود.

چرا بهتر است کار خدمات خود را به امدادکاران بسپارید؟

از جمله مزیت های استفاده از خدمات امدادکاران عبارتند از:

  • تعمیر در محل و منزل
  • تضمین 6 ماه خدمات تعمیرکاران
  • مشاوره رایگان و تلفنی برای عیب یابی و تعمیر
  • دسترسی به سرویسکار و تعمیرکار باتجربه و ماهر
  • اعزام سریع تعمیرکار به محل شما
  • استفاده از قطعات باکیفیت
  • همراهی تیم پشتیبانی از زمان درخواست تا پایان
  • قیمت گذاری به صورت شفاف و بر اساس تعرفه مشخص
  • دارای شعبات مختلف در سراسر تهران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار