اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004295338715164

فوت و فن خرید لوازم آرایشگاه

کد: 140004295338715164

https://bit.ly/2W5gWvQ

، تهران , (اخبار رسمی): همانطور که می دانید ضروری است دکوراسیون هر محیطی با نوع شغل، سن و جنسیت مراجعه کنندگان، روحیات کلی شغل و نوع خدمت ارائه شده در شغل مورد نظر هماهنگ باشد. آرایشگاه ها از جمله مکان هایی هستند که همه افراد جامعه با جنسیت و سنین مختلف از مراجعه به آن ناگزیرند.

فوت و فن خرید لوازم آرایشگاه
فوت و فن خرید لوازم آرایشگاه

با توجه به اینکه فضای آرایشگاه های زنانه و مردانه کاملا با هم متفاوت بوده و خدمات ارائه شده در هر کدام از این مراکز نیز با یکدیگر فرق می کند، لازم است از تجهیزات آرایشگاهی خاص هر محیط استفاده شود. آرایشگاه ها علاوه بر اینکه فضایی جهت ارائه خدمات بهداشتی و زیبایی محسوب می شوند، ارتباط مستقیمی به هنر و دنیای مد داشته و حتی گاهی آرایشگری یک شغل هنری نامیده می شود.

دکوراسیون و جلوه بصری آرایشگاه تاثیر زیادی بر میزان رضایت مشتریان خواهد داشت. لوازم آرایشگاهی جدید این امکان را برای افراد فراهم می کند که بتوانند تمامی وسایل کار را دسته بندی کرده و با نظم بیشتری به انجام امور بپردازند. از آنجایی که آرایشگرها با بهداشت و ظاهر افراد سر و کار دارند، لازم است از وسایل استاندارد، به روز و کاملا تمیز استفاده کنند.

مبلمان آرایشگاهی

مبلمان و میز و صندلی های آرایشگاهی را می توان به دو دسته تخصصی و معمولی تقسیم کرد. مبلمان معمولی به کار رفته در آرایشگاه ها شامل میز و صندلی هایی است که برای راحتی مشتریان در حال انتظار مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب این دست از مبلمان باید با نوع رنگ و میزان نور محیط، طرح و نیز چیدمان وسایل آرایشگاهی تناسب داشته باشد. بخش مهم تر و ضروری تر در این زمینه مبلمان تخصصی آرایشگاهی را در بر می گیرد که شامل صندلی کوپ ، صندلی مخصوص مشتری، میز روان یا ترولی آرایشگاهی، تخت ماساژ آرایشگاهی و ... بوده و که در انواع مختلفی طراحی و تولید شده اند.

ترولی آرایشگاهی از جمله جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات آرایشگاهی است که کار بسیاری از آرایشگران را برای مرتب کردن و نظم دهی به وسایل کار آسان کرده است. ترولی آرایشگاهی یک میز کار جدید است که دارای چرخ های متحرک و طبقات مختلفی جهت نگهداری انواع وسایل آرایشگاهی می باشد. این محصول نسبت به میزهای متحرک قدیمی بسیار سبک تر بوده و قابلیت نگهداری ابزار برقی آرایشی را دارا و قابل شست و شو نیز می باشد.

یکی از جدیدترین مبلمان تخصصی آرایشگاه ها تخت ماساژ می باشد که هم برای زنان و هم مردان قابل استفاده است. به دلیل طولانی بودن ماساژ پوست، صورت و بدن، تخت های مخصوص ماساژ به گونه ای طراحی و تولید شده اند که مانع از خستگی افراد و ایجاد درد در ستون فقرات و گردن مشتریان شوند.

لوازم و تجهیزات آرایشگاه زنانه

تعداد زیادی از خدمات ارائه شده در آرایشگاه های زنانه با آرایشگاه های مردانه متفاوت است. می توان گفت خدمات آرایشگاهی زنان طیف بیشتری از خدمات مو، صورت، ناخن، پوست، ماساژ و ... را شامی می شوند و در نتیجه وسایل تخصصی بیشتری نیز برای این خدمات طراحی و تولید شده اند.

رنگ و لایت مو از محبوب ترین آرایش ها در بین زنان است که به تجهیزاتی از جمله صندلی سرشور ، سینک سرشور، سشوار ایستاده، بار و قفسه رنگ مو و دیگر لوازم کار مثل برس، کاسه رنگ مو، فویل، اسکویسیزر، شنل و پیش بند، حوله و ... نیاز دارد. صندلی مورد استفاده هنگام رنگ مو باید مطابق با استانداردهای جهانی انتخاب شوند تا افراد در حین کار دچار خستگی و کمردرد نشوند. انتخاب صندلی آرایشگر نیز امر مهمی است که توصیه می شود هنگام خرید به قابلیت تنطیم ارتفاع و راحتی صندلی، جنس و نوع پوشش رویه، کیفیت و راحتی و ... توجه شود. از دیگر وسایل مورد نیاز در آرایشگاه های تخصصی زنان می توان به میز مانیکور، صندلی متخصص مانیکور و مشتری، اسپای پدیکور، ترولی پدیکور، قفسه ی قرار دادن لوازم کار مثل لاک ها، سوهان، بافر یا صیقل دهنده، مواد بهداشتی و ... اشاره کرد.

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید تجهیزات آرایشگاه زنانه باید مورد توجه قرار گیرد، انتخاب رنگ بندی مناسب و جذاب ترین طرح برای محیط کار است. لازم است رنگ و طرح مجموعه با روحیات زنانه همخوانی داشته باشد تا از نظر بصری و روانشناسی نتیجه مطلوبی در افراد حاضر در آرایشگاه داشته باشد. رنگ های شاد و جذاب مثل قرمز، صورتی، لیمویی، نارنجی، فیروزه ای و ... از رنگ های مناسب برای انتخاب دکوراسیون و لوازم آرایشگاه زنانه هستند. یکی از ویژگی های صندلی میکاپ ، تنوع رنگی بالا است که باعث شده، آرایشگران رنگ صندلی خود را متناسب با رنگ کار شده در طراحی محل آرایش انتخاب کنند. فروشگاه اینترنتی تک نشین با انتخاب بهترین برندهای لوازم آرایشگاهی و ضمانت بلندمدت کیفیت، این محصولات را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار داده و امکان ارسال محصولات را برای خریداران شهرهای مختلف فراهم کرده است.

لوازم و تجهیزات آرایشگاه مردانه

بر خلاف تصور عموم خدمات آرایشی مردانه منحصر به کوتاهی مو و اصلاح صورت نبوده و طیف وسیعی از خدمات ماساژ، خدمات پوست و زیبایی و انوع ماسک ها، کراتینه و صاف کردن موها، تقویت ریشه و ساقه مو و ... را در بر می گیرد. این حجم از خدمات ارائه شده در آرایشگاه های مردانه نیازمند لوازم و تجهیزات آرایشگاهی خاص می باشد. فروشگاه تک نشین جدیدترین مبلمان آریشگاهی مردانه را با مناسب ترین بها در خدمت مشتریان قرار داده که به صورت تخصصی توسط آرایشگر و مشتری استفاده می شوند.

انتخاب مبلمان و وسایل استاندارد با قابلیت شست و شو، بدنه مقاوم، پوشش رنگی ثابت، سطح آنتی باکتریال و نیز طرح و رنگ مناسب می تواند نقش زیادی در جلب نظر مشتریان و بالا بردن کیفیت خدمات آرایشی داشته باشد. انتخاب طرح و رنگ مبلمان آرایشگاهی مردانه باید متناسب با روحیات آنها صورت گیرد، ضمن اینکه محصول باید به گونه ای باشد که در برابر آب و مواد پاک کننده و شوینده آسیب نبیند.

خرید مبلمان آرایشگاهی مردانه در رنگ های روشن می تواند در بهداشت و نظافت بیشتر محیط تاثیر بسزایی داشته و جلوه بصری زیبایی نیز ایجاد کند. نورپردازی یکی از موارد مهمی است که در کیفیت کار آرایشگر و ایجاد جذابیت در فضای آرایشگاه نقش مهمی ایفا می کند.

لوازم آرایشگاه دست دوم

برخی از لوازم آرایشگاهی با توجه به جنس و طرح خود قیمت بالایی دارند. یکی از راه های خرید لوازم آرایشگاهی ارزان، انتخاب وسایل دست دوم به شرط سلامت کالا می باشد. برای خرید لوازم آرایشگاه دست دوم باید به مراکز و سایت های معتبر مراجعه کرد تا کیفیت و سالم بودن محصول تضمین شده و از نظر کارایی مورد تایید باشد. با این حال باید توجه داشت که لوازم دست دوم در کوتاه مدت کیفیت و کارایی خود را از دست داده و در مدت زمان اندکی استهلاک پیدا می کنند. خرید لوازم آرایشگاه دست دوم شاید در مدت کوتاهی بتواند پاسخگوی نیاز افراد باشد اما باید هزینه بیشتری در آینده جهت خرید لوازم جایگزین صرف شود.

سایت تک نشین با دارا بودن سال ها سابقه در زمینه فروش لوازم آرایشگاهی و جلب اعتماد مشتریان پیشنهاد می کند انواع لوازم دست دوم آرایشگاهی شامل میز و صندلی آرایشگاه ، کمد و قفسه ها، آینه آرایشگاهی، ترولی آرایشگاهی ، مبلمان معمولی آرایشگاه، وسایل کار آرایشگر و ... را به صورت کاملا نو خرید نمایید تا از هزینه های آتی ممانعت شود.

خرید آنلاین لوازم آرایشگاهی نو می تواند صرفه اقتصادی بالایی برای مشتریان داشته باشد، ضمن اینکه سایت تک نشین امکان ارسال محصولات به اقصی نقاط کشور را با حفظ کیفیت و کارایی فراهم نموده است. برای خرید وسایلی مانند تخت ماساژ آرایشگاهی ، ترولی آرایشگاهی ، صندلی سرشور و ... توصیه می شود مشتریان با کارشناسان و مشاوران سایت تک نشین در ارتباط باشند تا بتوانند مناسب ترین و کاراترین محصول را در خصوص نوع نیاز خود انتخاب نمایند. فروشگاه اینترنتی تک نشین مناسب ترین قیمت لوازم آرایشگاه را با توجه به نوع و جنس محصول نسبت به دیگر مراکز فروش ارائه و کالا را با گارانتی معتبر به فروش می رساند.

خرید آنلاین لوازم آرایشگاهی

امروزه بسیاری از افراد با خرید اینترنتی محصولات آشنایی داشته و فروش اینترنتی کالاهای مختلف در بسیاری از کشورها به صورت یک امر عادی درآمده است. در صورتی که خرید آنلاین محصولات و تولیدات گوناکون از سایت ها و مراکز معتبر صورت گیرد می توان انتظار داشت سود زیادی برای خریداران و فروشندگان در پی داشته باشد. برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع و اقسام وسایل مورد نیاز مردم فعالیت می کنند که با هوشمندی و انتخاب جدیدترین راه های تجارت می توان بهترین نتیجه را گرفت. فروشگاه های آنلاین به خصوص سایت تک نشین با حذف عوامل واسطه ای فروش و برقراری ارتباط مستقیم با تولید کنندگان محصولات تاثیر بسزایی در کاهش قیمت محصول داشته اند.

فروشگاه آنلاین تک نشین از جمله سایت هایی است که با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت، در زمینه فروش اینترنتی انواع لوازم آرایشگاهی، فروش میز و صندلی های ادارات و سازمان ها، فروش اینترنتی مبلمان اداری و رسمی و ... فعالیت می کند. یکی از مهم ترین مزیت های خرید اینترنتی لوازم آرایشگاهی وجود صرفه مالی و زمانی زیادی برای خریداران، به خصوص مشتریانی که به دلیل وجود مسافت طولانی قادر به مراجعه به فروشگاه نیستند، می باشد. مشتریان می توانند در کم ترین بازه زمانی از قیمت های ارائه شده محصولات در فروشگاه های مختلف مطلع گشته و با توجه به نیاز و توان مالی خود مناسب ترین مورد را انتخاب نمایند.

از دیگر مزایای خرید اینترنتی محصولات امکان آشنایی با جنبه های مختلف یک محصول، چگونگی استفاده از محصول، ویژگی های خاص کالا، جنس و نوع برند و نیز میزان کیفیت محصول می باشد. فروشگاه تک نشین تمامی محصولات را با گارانتی معتبر در اختیار مشتریان قرار داده و امکان ارتباط با کارشناسان این سایت جهت مشورت و دریافت اطلاعات کامل تر در خصوص انواع میز و صندلی، لوازم آرایشگاهی، لوازم ادارات و ... به صورت آنلاین یا تلفنی برای افراد فراهم شده است.

منبع سایت تک نشین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی تک نشین

مصنوعات اطمینان با حضور چندین ساله خود در عرصه تولیدات آرایشگاهی، اداری و رستورانی ثابت کرده است رقابت به معنای ارائه تولیدات بهترین و با کیفیت ترین محصولات است. افق مصنوعات اطمینان در ابتدا تولید محصولات باکیفیت می باشد چرا که بر این باوریم ارائه بهترین محصولات خود به معنی جلب رضایت مشتری است. هم اکنون تک نشین بعنوان سایت رسمی مصنوعات اطمینان و دیگر تولیدات آرایشگاهی، رستورانی و اداری مفتخر است ضمن ارائه محصولات ساخت ایران ، فروش اینترنتی را بر عهده داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ