اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007225478315164

صندلی آرایشگاه دست دوم بخریم یا نو؟ + عکس

کد: 140007225478315164

https://bit.ly/3ALdeWD

، تهران , (اخبار رسمی): آرایشگری یک شغل پر طرفدار در بین افراد جامعه است و بیشتر جوانان دوست دارند این شغل را انتخاب کنند و در آن به موفقیت برسند. شما به‌عنوان یک جوان که می‌خواهد یک آرایشگاه تاسیس کند باید مواردی از جمله مکان و لوازم مورد نیاز آرایشگاه را در نظر داشته باشید.

صندلی آرایشگاه دست دوم بخریم یا نو؟ + عکس
صندلی آرایشگاه دست دوم بخریم یا نو؟ + عکس

یکی از مهمترین لوازمی که برای راه‌اندازی یک آرایشگاه لازم است، صندلی آرایشگاه است. صندلی آرایشگاه باید به گونه‌ای انتخاب شود که هم مشتریان روی آن راحت باشند هم خود آرایشگر به‌راحتی بتواند کار خود را بر روی موهای افراد انجام دهد.

یک آرایشگر در آرایشگاه خود می‌تواند از صندلی‌هایی با کاربردهای مختلف استفاده کند. به‌عنوان مثال در برخی از آرایشگاه‌های مدرن صندلی‌هایی برای کارهایی همچون اصلاح ابرو، اصلاح موهای سر، رنگ کردن مو و... وجود دارد. در این مقاله از تک نشین می‌خواهیم درباره موضوعاتی همچون استفاده از صندلی آرایشگاه دست دوم و مزایا و معایبی که استفاده از این صندلی‌ها خواهد داشت مطالبی برای شما بیان کنیم.

انواع صندلی های آرایشگاهی

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد صندلی‌های آرایشگاهی در انواع مختلفی تولید می‌شوند. در زیر برخی از این صندلی‌ها را برای شما بررسی کرده‌ایم:

صندلی تابوره: صندلی‌های تابوره معمولا در انواع مختلفی تولید می‌شوند. همچنین ممکن است این صندلی‌ها به صورت چرخدار و بدون چرخ نیز تولید شوند. پایه این نوع صندلی‌ها از جنس فلز است. همچین صندلی‌های تابوره قابلیت تنظیم ارتفاع از طریق جک که در زیر صندلی تعبیه شده است را به استفاده کنندگان می‌دهد.

صندلی آرایشگاهی برقی زنانه: این نوع صندلی‌ها پر مصرف‌ترین صندلی‌های آرایشگاهی هستند که در آرایشگاه‌های زنانه استفاده می‌شود. زاویه این صندلی را می‌توان به‌راحتی با فشار دادن یک دکمه تغییر داد تا مشتریان روی آن راحت باشند و آرایشگر نیز بتواند کار خود را به‌راحتی انجام دهد.

صندلی میکاپ: صندلی میکاپ که یک نوع صندلی آرایشگاه است با طراحی‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود و آرایشگر می‌تواند بسته به نیاز خود و مساحت آرایشگاه یک طرح را انتخاب کند.

صندلی کوپ: طرحی که از این نوع صندلی در بین آرایشگران بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، طرح دایره و چندضلعی است. این نوع صندلی بیشتر برای کوتاه کردن مو کاربرد دارد.

صندلی سرشور: این صندلی نیز یکی از مهمترین صندلی‌های آرایشگاه محسوب می‌شود. مشتری بعد از ورود به آرایشگاه شما و با دیدن صندلی سرشور، حس آرامش و راحتی را در خود پیدا می‌کند. این نوع صندلی را می‌توان هم در آرایشگاه‌های مردانه و هم در آرایشگاه‌های زنانه استفاده کرد.

مزایای خرید صندلی آرایشگاه نو

همیشه این جمله را در ذهن خود داشته باشید: «نو که میاد به بازار کهنه میشه دل‌آزار». یکی از مهمترین مزیت‌هایی که صندلی آرایشگاه نو می‌تواند برای آرایشگاه شما به ارمغان بیاورد این است که مشتریان بیشتری را جذب کند. افراد همیشه تجهیزات آرایشگاه نو را به تجهیزات قدیمی ترجیح می‌دهند. پس اگر شما می‌خواهید آرایشگاه خود را تاسیس کنید در حد امکان از صندلی آرایشگاه دست دوم استفاده نکنید. در حد امکان. اما خرید صندلی دست دوم هم مزیت‌هایی دارد که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم:

کیفیت و دوام: عوامل زیادی مانند گرانی مواد اولیه باعث شده‌اند که کالاهای نو کیفیت لازم را نداشته باشند. شما با خرید یک صندلی دست دوم می‌توانید در ازای خرید یک جنس باکیفیت، پول کمتری پرداخت کنید.

قیمت مناسب: طبیعتا صندلی دست دوم قیمت کمتری نسبت به صندلی نو خواهد داشت. پس اگر شما از جمله آن افرادی هستید که نمی‌خواهید زیاد خرج کنید، می‌توانید برای آرایشگاه خود از صندلی دست دوم استفاده کنید.

جلوگیری از یکنواختی و دلزدگی دکور: با توجه به اینکه خرید وسایل دست دوم هزینه کمتری خواهد داشت، خیلی راحت می‌توان آنها را با وسایل جدیدتر جایگزین کرد. برای مثال شما از دکور آرایشگاه خود خسته شده‌اید یا می‌خواهید دکور آن را به‌طور کلی تغییر دهید، بهترین گزینه برای این کار استفاده از وسایل دست دوم جدید برای دکور مغازه است.

قیمت و نحوه خرید صندلی دست دوم برای آرایشگاه

صندلی دست دوم را با قیمتی در حدود 300 هزار تومان تا 2 میلیون تومان می‌توانید پیدا کنید. در خصوص نحوه خرید صندلی دست دوم نیز می‌توانید به آرایشگرانی که می‌خواهند آرایشگاه خود را جمع کنند مراجعه کنید. اما این کار همیشه ممکن نیست. گزینه راحت‌تر، رجوع به سایت تک نشین است. در آنجا می‌توانید از بهترین پیشنهادها برای خرید صندلی آرایشگاه بهره‌مند شوید.

خرید آنلاین صندلی آرایشگاه

سفارش آنلاین صندلی آرایشگاه یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌های خرید است. شما با خرید آنلاین می‌توانید بدون خستگی در هر مکانی که هستید به‌راحتی اجناس را ببینید و آن‌ها را با سایر محصولات مشابه، مقایسه و بهترین محصول را خریداری کنید. اگر شما می‌خواهید صندلی‌های آرایشگاه خود را به‌صورت آنلاین خریداری کنید می‌توانید با مراجعه به سایت تک نشین و مقایسه انوع صندلی‌های موجود در این سایت، بهترین صندلی را متناسب با دکور آرایشگاه خود، انتخاب کنید.

معایب خرید صندلی دست دوم برای آرایشگاه

خرید کالای دست دوم می‌تواند مشکلاتی نیز برای شخص خریدار ایجاد می‌کند. صندلی آرایشگاه دست دوم نیز از این قانون مستثنی نیست. معایب صندلی آرایشگاه دست دوم را در زیر فهرست کرده‌ایم:

استهلاک بالای صندلی

ظاهر کهنه

خراب شدن زود هنگام

آیا سایت تک نشین می‌تواند نیاز آرایشگران را در زمینه صندلی رفع کند؟

تک نشین تولیدکننده انواع صندلی آرایشگاه، تجهیزات آرایشگاهی مانند ترولی آرایشگاه، صندلی روشور، صندلی کوپ و... است که نیاز آرایشگران را در این زمینه به‌طور کامل رفع خواهد کرد. به غیر از این موارد، تک نشین تجهیزات آرایشگاهی مانند پایه سشوار، استند آرایشی، آینه آرایشگاهی، تخت ماساژ، میز ناخن و.. نیز تولید می‌کند. شما با مراجعه به سایت تک نشین می‌توانید محصولات را به‌صورت کامل مشاهده کنید و طبق نیاز خود دست به خرید بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی تک نشین

مصنوعات اطمینان با حضور چندین ساله خود در عرصه تولیدات آرایشگاهی، اداری و رستورانی ثابت کرده است رقابت به معنای ارائه تولیدات بهترین و با کیفیت ترین محصولات است. افق مصنوعات اطمینان در ابتدا تولید محصولات باکیفیت می باشد چرا که بر این باوریم ارائه بهترین محصولات خود به معنی جلب رضایت مشتری است. هم اکنون تک نشین بعنوان سایت رسمی مصنوعات اطمینان و دیگر تولیدات آرایشگاهی، رستورانی و اداری مفتخر است ضمن ارائه محصولات ساخت ایران ، فروش اینترنتی را بر عهده داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سلامت و زیبایی