اطلاعات تماس
  • 021468*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005025340916795

سجاد کهریزی، از تجربه شکل گیری آژانس دیجیتال مارکتینگ آوا می گوید

راه‌اندازی آژانس آوا؛ تجربه کف بازار به‌اضافه دانش آکادمیک

کد: 140005025340916795

https://bit.ly/3kOQXD0

، (اخبار رسمی): در میان کسب و کارهای استارتاپی موفقی که در چند سال گذشته، روند تکاملی خوبی را پیموده و به موفقیت و اعتبار قابل ملاحظه ای رسیده اند، شرکت های حوزه دیجیتال، دیجیتال مارکتینگ و فناوری اطلاعات بسیار فراوان تر هستند. این شرکت ها معمولا با شناختی کامل از مفاهیم دیجیتال، پا به عرصه فعالیت می گذارند.

راه‌اندازی آژانس آوا؛ تجربه کف بازار به‌اضافه دانش آکادمیک
راه‌اندازی آژانس آوا؛ تجربه کف بازار به‌اضافه دانش آکادمیک
راه‌اندازی آژانس آوا؛ تجربه کف بازار به‌اضافه دانش آکادمیک
راه‌اندازی آژانس آوا؛ تجربه کف بازار به‌اضافه دانش آکادمیک
راه‌اندازی آژانس آوا؛ تجربه کف بازار به‌اضافه دانش آکادمیک
راه‌اندازی آژانس آوا؛ تجربه کف بازار به‌اضافه دانش آکادمیک
راه‌اندازی آژانس آوا؛ تجربه کف بازار به‌اضافه دانش آکادمیک
راه‌اندازی آژانس آوا؛ تجربه کف بازار به‌اضافه دانش آکادمیک

در میان کسب و کارهای استارتاپی موفقی که در چند سال گذشته، روند تکاملی خوبی را پیموده و به موفقیت و اعتبار قابل ملاحظه ای رسیده اند، شرکت های حوزه دیجیتال، دیجیتال مارکتینگ و فناوری اطلاعات بسیار فراوان تر هستند. این شرکت ها معمولا متشکل از تیم های جوان، تحصیل کرده و با شناختی کامل از مفاهیم دیجیتال، پا به عرصه فعالیت می گذارند و اگر کوچک ترین حمایتی از آن ها به عمل آید معمولا بازدهی مناسبی را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست می دهند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آوا، در این میان، یکی از نمونه های مثال زدنی از نظر طی کردن مراحل رشد و عبور از وضعیت جنینی و رسیدن به مرحله بلوغ و تکامل است. هسته مرکزی آژانس مارکتینگ آوا، درست مانند بسیاری از استارتاپ های موفق و تکامل یافته، با دور هم جمع شدن تعدادی از دانشجویان علاقه مند شکل گرفت. تیمی که به مرور زمان با اضافه و کم شدن افراد، در نهایت به وضعیت ثبات رسید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آوا و تاریخ مختصر یک تجربه

سجاد کهریزی، مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ آوا با انتقاد از عدم توجه کافی به هسته های استارتاپی که می توانند به ایجاد زنجیره های موفق کسب و کار در کشور منتهی شوند، می گوید: «وقتی ما به عنوان چند دانشجوی علاقه مند در همدان این کار را شروع کردیم به ما بهایی داده نشد؛ اما اتفاقی که افتاد این بود که در مواجهه با چالش های بازار و میدان عمل، تجربه کسب کردیم  و فهمیدیم که چطور و باید عمل کرد و پیش رفت. به این ترتیب تیم سه یا چهار نفره دانشگاهی ما در مدت نه چندان زیادی به یک شرکت معتبر در حوزه دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب تبدیل شد.»

سجاد کهریزی، درباره تجربیات و آزمون و خطاهای اولیه تیم آوا می گوید: «اوایل، وقتی کمی جلوتر آمدیم، کارمان را با ساخت اپلیکیشن های اندرویدی توسعه دادیم و به همت کاوه شیرمحمدی، هم بنیانگذار آوا، یک تیم دوازده نفره ساختیم که تقریبا شاکله آوا از همان افراد تشکیل شده است. با این تفاوت که حالا آن تیم دانشجویی کاملا از فضای آکادمیک بیرون آمده و توانسته در محیط واقعی کسب و کار محک بخورد و به ثبات نهایی برسد.»  

استراتژی جدید آژانس آوا؛ نگاهی فراگیر تر به خدمات دیجیتال

نگاهی به روند فعالیت های گروه آوا در 5 سال گذشته نشان می دهد که در کنار فعالیت در حوزه تولید اپلیکیشن ها و طراحی سایت های متعدد، هدف گذاری جدیدی در مسیر فعالیت این شرکت ایجاد شد و بخش عمده ای از انرژی، منابع انسانی و آموزشی آن به سمت ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ حرکت کرد.

سجاد کهریزی درباره این تغییر جهت گیری آوا می گوید: «نیمه دوم سال 99 متوجه شدیم مشتریان ما اغلب به خدمات دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارند. نیازی که ممکن است حتی برخی از کسب و کارها از آن بی اطلاع باشند. به همین دلیل است که هم اکنون انرژی و زمان قابل ملاحظه ای از همکاران ما صرف ارائه خدمات مشاوره، (چه به صورت رایگان و چه به صورت ساعتی) به مخاطبان و مشتریان آوا می شود. به هر حال، با اطلاع از این نیاز روز افزون بازار، گروه آوا تصمیم گرفت علاوه بر ادامه همان مسیر قبلی یعنی ارائه خدماتی چون تولید اپلیکیشن، طراحی سایت، و... بسته جامع و کاملی تحت عنوان دیجیتال مارکتینگ را در سبد محصولات خود قرار دهد. کمی بعد از این تغییر راهبردی متوجه شدیم که چقدر جای خالی این خدمات (هم برای آوا و هم برای مشتریان ما) خالی بوده است»

این کارشناس حوزه دیجیتال مارکتینگ با بیان این که خدماتی مانند بهینه سازی سئو، بازاریابی محتوا، گوگل آنالیتیکس، GOOGLE TAG MANAGER، Google Ads، ایمیل مارکتینگ، کمپین دیجیتال و استراتژی دیجیتال مارکتینگ و مجموعه خدمات سوشال مدیا و... بخشی از خدمات ارائه شده در بسته جدید است، می افزاید: «کسب و کارها در مسیر گذر به سمت تحول دیجیتال نیازمند خدمات شرکت های متخصص هستند، چرا که وقتی تفکر سنتی و روال مرسوم برای دهه های طولانی غالب بوده باشد، درک تحول دیجیتال امر ساده ای نیست. به این خاطر، خدمات دیجیتال مارکتینگ در لایه های متنوعی باید انجام شود. بخشی از فروشگاه ها هستند که باید از حالت فیزیکی مطلق به سمت آنلاین شدن بروند، آنهایی که آنلاین هستند چون دیجیتال مارکتینگ را نمی شناسند، فکر می کنند که دیجیتال مارکتینگ یعنی داشتن یک وب سایت. بنابراین، عمده کاری که ما می کنیم این است که این استنباط نادرست را اصلاح کنیم تا کسب و کارها در مسیر درست دیجیتالی شدن قرار بگیرند. البته درباره صفحه اینستاگرام هم چنین تصوری نادرست است و این ابزار هم در کنار مجموعه ای از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می تواند کامل و موثر عمل کند»

نیروی انسانی ماهر، مهم ترین سرمایه آژانس آوا

مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ آوا، در پاسخ به این سوال که بیشتر تجربه گروه آوا مربوط به چه حوزه هایی بوده است، می گوید: «با این که در بیشتر زمینه ها تجربه کاری داریم، اما بیشتری فعالیت شرکت ما در حوزه پزشکی و فروشگاهی بوده است.»

او می افزاید: «اولویت اصلی و راهبردی در آژانس دیجیتال مارکتینگ آوا، اتکا به دانش، تجربه، آموزش و مهارت منابع انسانی است. به این خاطر ما عمده ترین دستاورد خودمان را نه موفقیت های تجاری و کسب و کاری بلکه، در چیدن تیم زبده ای می دانیم که محصول یک دوره طولانی تحصیل، آزمون و خطا و مهارت افزایی و ارائه ایده های ناب و راه حل های کارآمد  است. در واقع تیم آوا، کار خود را از مرحله صفر شروع کرده و بدون حمایت خاصی در یک عرصه دشوار عملی به درجات بالایی از مهارت و تخصص رسیده است. برای مثال همین تجربه موفق اضافه کردن بخش دیجیتال مارکتینگ، محصول یک فکر خوب از اعضای تیم بود که به کار بستیم و نتیجه خوبی هم به دست آمد. این اولویت باعث شد ما در چشم اندازی یک ساله قصد داریم اعضای تیم را به بیست نفر عضو ثابت اضافه کنیم. همچنین قصد داریم پروسه دیجیتال مارکتینگ را به عنوان یک الگوی کامل عملیاتی در طول دو سال در شرکت خودمان پیاده کنیم تا به مشتریان آوا قدم به قدم کمک کنیم تا کسب و کارشان را رونق دهند و جلو بروند.»

سجاد کهریزی در پایان، حضور در چند برنامه تلویزیونی، شرکت در برنامه ها و رویدادهای ملی در حوزه برنامه نویسی و کسب چند مقام علمی و اخذ مدرک بین المللی در این برنامه ها را بخشی از دستاوردهای حرفه ای و علمی گروه آوا در سال های گذشته، ذکر می کند.

سبد خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ آوا

آژانس دیجیتال مارکتینگ آوا درحال حاضر مجموعه ای از خدمات متنوع را در پنج دسته به کسب وکارها و اشخاص حقیق و حقوقی ارائه می کند که اجمالا از این قرار است:

طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی و فروشگاهی، پزشکی، آموزشی، شخصی و... در اغلب زبان های برنامه نویسی، یکی از بخش های مهم فعالیت آژانس آواست که روزمه قابل ملاحظه این آژانس گویای این موفقیت است.

طراحی اپلیکیشن

تیم آوا با طراحی اپلیکیشن بر بسترهای اندروید و iOS در حوزه های متنوعی چون بازی، آموزشی، فروشگاهی و سرگرمی، خود را به عنوان یکی از برند های معتبر در عرصه طراحی و تولید اپلیکیشن برروی دو پلتفرم معتبر فوق معرفی کرده است. اپلیکیشن هایی با رابط کاربری زیبا، چشم نواز و همراه با تجربه کاربری مناسب که در بر دارنده به روز ترین معماری ها درعرصه اپلیکیشن ها هستند.

بهینه سازی سئو

بهینه سازی سئو و خدمات مبتنی بر جذب ترافیک موتورهای جست و جو، بویژه گوگل، یکی از نیازهای روز افزون تمام عرصه های تجاری و حتی غیر تجاری است. تیم دیجیتال مارکتینگ آوا با اتکا به تجربه و دانش مختصصان سئوی خود، در بسته تازه خدمات جامع خود این سرویس را به بهترین شکل ممکن در سبد محصولات گنجانیده است.

تحقیق کلمه کلیدی، تولید محتوا، ارائه منظم متحوای سئو شده، آنالیز سئو، افزایش رتبه در گوگل، جذب ترافیک از موتور های جستجو، بهبود تعامل با کاربر، تجربه کاربری بهتر، عملکرد بهتر سایت، افزایش رتبه جهانی و ملی، افزایش ارزش کسب و کار و در نهایت افزایش درآمد و برندینگ کارساز از مهم ترین دستاوردهای این سرویس است.

بازار یابی محتوا

خدمات بازاریابی محتوا یا content marketing services امروز در دنیای کسب و کارها، حرف اول را می زند. به این دلیل مجموعه آوا در بسته جدید خدمات خود این محصول را با بالاترین کیفیت ممکن گنجانیده است.

مارکتینگ قدرتمند، افزایش صدای کسب و کار، برندینگ بهتر، افزایش ارزش، افزایش کاربران، افزایش فروش، افزایش وفاداری مشتریان و تعداد آن ها، نتیجه مستقیم تولید محتوای پایدار است که به اعتبار و ارزش بیشتری برای برند ها منتهی خواهد شد.

ادمین پیج اینستاگرام

خدمات سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی امروزه به نخستین ابزار گردش اطلاعات در جهان تبدیل شده و این حوزه را به یکی از عرصه های تخصصی در تولید محتوا تبدیل کرده است. به این دلیل تیم مارکتینگ آوا، در میان بسته خدمات خود، ادمین پیج اینستاگرام را برای شرکت ها و افرادی که علاقه مند به بهره مندی از نتایج درخشان این شبکه اجتماعی هستند، گنجانیده است.

سرویس فوق به دارندگان حساب های تجاری و حتی شخصی در پلتفرم محبوب اینستاگرام به نتایجی چون: تعامل با کاربران، تقویم محتوا، رشد کسب و کار، افزایش مخاطبان کسب و کار، افزایش اعتماد، افزایش وفاداری مشتریان، افزایش درآمد، بهبود برندینگ، مارکتینگ قدرتمند تر و... منجر خواهد شد.

نگاهی اجمالی به کارنامه ای پربار

آژانس دیجیتال مارکتینگ آوا در کارنامه 5 ساله خود روزمه قابل ملاحظه ای ایجاد کرده است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید وب اپلیکیشن QRC برای ساماندهی تعاملات کسب و کارها با مشتریان و تولید اپلیکیشن های متعدد دیگر در بستر اندروید، جاوا، پی اچ پی و اپلیکیشن هایی چون: چشمه، نور، اپلیکیشن ماه رمضان اپلیکیشن فال حافظ، اپلیکیشن تربیت فرزند، اپلیکیشن عطارک، اپلیکیشن دوران بارداری، اپلیکیشن بانک پیامک، اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی، اپلیکیشن فروشگاه آنلاین دوربین مدار بسته، اپلیکیشن فیت بادی و اپلیکیشن هایی را در حوزه مالی به نام وب اپلیکیشن هدهد.

طراحی فروشگاه اینترنتی ولوت با هدف توسعه فروش مجموعه ولوت (یکی از معروف ترین فروشگاه های تهران در حوزه پارچه) با استفاده از تکنولوژی هایی مانند React  برای End-Front و سایت های متعدد دیگری چون: سایت دکتر حسین حاجی تقی، سایت journey next، سایت فست فیت، سایت گام پلاس، سایت مجتمع پزشکی صدر، سایت تالار هدیه و....

طراحی و تولید بازی شیواتیر که یک بازی پلتفرمر- ماجرایی با تم راز آلود و تاریک مبتنی بر اسطوره آرش کمانگیر است و بازی های دیگر از جمله: بازی جامپو به سفارش دانشگاه بوعلی سینا.

دو نمونه خاص از محصولات آوا

در این جا از میان ده ها محصول تولید شده توسط گروه آوا به معرفی دو نمونه با توضیحاتی مختصر می پردازیم:

نرم افزار رستوران آلوچه

نرم افزار کامل مدیریت رستوران آلوچه، یکی از قدرتمندترین سیستم های مدیریت رستوران ها، فست فودها و کافه هاست که به مدیران این واحد های کسب و کاری کمک می کند انواع مختلف سفارشات، منوها، میزها، صورت حساب ها و... را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند.

این نرم افزار، کل مراحل سفارش غذا را از پذیرش سفارش، ارسال سفارش به آشپزخانه، تولید فاکتور و... منظم کرده و سرعت کارها را به مراتب افزایش می دهد. در نتیجه مشتری ها شادتر و با رضایت بیشتری رستوران را ترک خواهند کرد.

مدیریت میزها، رزروها به همراه ارائه گزارش و تجزیه و تحلیل داد ها از دیگر مزایای این نرم افزار مدیریتی است.

اپلیکیشن خبری وندیک

اپلیکیشن خبری وندیک که یکی از حرفه ای ترین ابزارهای مدیریت اخبار است با هدف اطلاع رسانی دقیق و سریع اخبار داخلی و بین المللی طراحی و تولید شده است. این اپلیکیشن می تواند روزانه با گلچین کردن حجم عظیمی از منابع خبری، اخبار جذاب و خواندنی را به صورت گلچین شده در اختیار مخاطب قرار دهد. این اپلیکیشن که به سفارش خبرگزاری نافع تولید شده، به کاربران امکان می دهد حساب کاربری شخصی خود را داشته باشند و برای سایر کاربران عکس و متن ارسال کنند و در عین حال از آن به عنوان وسیله ای کاربردی برای ارتباط موثر با مسئولین استان همدان استفاده کنند.

لازم به ذکر است که آژانس دیجیتال مارکتینگ آوا مدرک معتبر برند سازی شخصی و فروش را از موسسه معتبر MPTI اتریش دریافت کرده است. این موسسه از سال 1991 صدور گواهی نامه های بین المللی در تخصص های بین رشته ای برای پروژه های تحقیق، توسعه و نوآوری را بر عهده دارد.

30 درصد تخفیف به مناسبت بسته جدید

آژانس دیجیتال مارکتینگ آوا به مناسبت ارائه بسته جامع خدمات خود، برای مدتی محدود تخفیف 30 درصدی برای مشتریان خود در نظر گرفته است که علاقه مندان برای آشنایی بهتر با خدمات آژانس و بهره مندی از این تخفیف می توانند به وب سایت این مجموعه به نشانی www. avadm.com مراجعه کنند.

 

راه‌اندازی آژانس آوا؛ تجربه کف بازار به‌اضافه دانش آکادمیک

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021468*****
[نمایش اطلاعات]