اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005025341616888

تولید کننده انواع گچ های صنعتی و ساختمانی

کد: 140005025341616888

https://bit.ly/3BSrwqa

، تهران , (اخبار رسمی): گچ یکی از پرکاربردترین مصالح در ساختمان ها و صنایع می باشد. یکی از کاربردهای ویژهٔ گچ، اندود کردن دیوارها و آراستن سطوح داخلی ساختمان هاست و با استفاده از هنر گچبری به آن زیبایی می‌بخشند. 

تولید کننده انواع گچهای صنعتی و ساختمانی
تولید کننده انواع گچ های صنعتی و ساختمانی

گچ صنعتی امید سمنان، تولید کننده انواع گچهای صنعتی و ساختمانی با نام تجاری سریر می باشد. شرکت گچ امید سمنان با در اختیار داشتن معادن با کیفیت از لحاظ سفیدی رنگ و خلوص سنگ گچ و در اختیار داشتن ماشین آالات پیشرفته و دانش فنی تولید گچ، طی سالیان طوالنی همواره محصولاتی با کیفیت را به بازار عرضه نموده است.

این محصوالت دارای رنگ سفید براق و گیرش متعادل بوده و از لحاظ دانه بندی بصورتی تنظیم گردیده که مالت خوش کاری در اختیار استادکار قرار دهد و در نهایت سطح صاف و با استحکامی را نمایان سازد.

گچ ها علاوه بر مصرف در صتایع ساختمان، در صنایع چینی‌ سازی و سرامیک به عنوان قالب – در صنایع شیشه‌گری – در کشاورزی- صنعت کاغذ سازی- پتروشیمی- چرم‌سازی و ده‌ها مورد دیگر مصرف می‌شود.

گواهینامه های مجموعه امید سمنان شامل گواهینامه بین المللی CE MARK، گواهینامه بین المللی ایزو۹۰۰۱، گواهینامه فنی گچ گیپتون، مجوز کاربرد علامت استاندارد، می باشد و محصولات متنوع برای کاربری های متفاوت عرضه می کند.

گچ سفید ساختمانی - گچ زیرکار - گچ میکرونیزه - گچ ساتن - گچ سیوا و ...

وبسایت : www.omidgypsum.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گچ صنعتی امید سمنان

تولید کننده انواع گچهای صنعتی و ساختمانی با نام تجاری سریر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان