اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005035342916827

مزایای خرید بلیط هواپیما از فلای تودی به نسبت رقبای خارجی

بلیط هواپیما را از چه سایتی خریداری کنم؟

کد: 140005035342916827

https://bit.ly/3rwkmDx

، (اخبار رسمی): یکی از وب سایت‌هایی که در سال‌های اخیر در زمینه فروش بلیط هواپیما داخلی و خارجی و رزرو هتل خارجی بسیار موفق عمل کرده است، سایت فلای تودی است. در ادامه قصد داریم با اشاره بر مزایای خرید بلیط هواپیما از این وب سایت، به مقایسه آن با برخی وب سایت‌های بزرگ و مطرح خارجی در زمینه فروش بلیط هواپیما بپردازیم

بلیط هواپیما را از چه سایتی خریداری کنم؟
مزای خرید بلیط هواپیما از فلای تودی به نسبت رقبای خارجی

یکی از وب سایت‌هایی که در سال‌های اخیر در زمینه فروش بلیط هواپیما داخلی و خارجی و رزرو هتل خارجی بسیار موفق عمل کرده است، سایت فلای تودی است.

برای کسانی که برای بار اول خرید اینترنتی بلیط هواپیما انجام می‌دهند ممکن است این کار، به دلیل عدم آشنایی با فاکتورهای خرید بلیط هواپیما و اعتماد نکردن به وب سایت‌ها کمی دشوار به نظر برسد. بنابراین برای خرید بلیط هواپیما باید از سایتی معتبر و خوشنام خرید خود را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید.

خرید بلیط هواپیما از فلای تودی

امکان پرداخت ریالی از طریق وب سایت فلای تودی و عدم نیاز به کارت‌های اعتباری برای خرید بلیط هواپیما، امکان تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و بالعکس در باکس جستجوی پرواز و همچنین برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته تیمی حرفه‌ای که در تمامی مراحل خرید بلیط هواپیما و پس از آن شما را راهنمایی می‌کنند، می‌توانند دلایل خوبی برای انتخاب این وب سایت و ارجحیت آن نسبت به وب سایت‌های خارجی باشند، اما اگر کمی موشکافانه‌تر نگاه کنیم عوامل دیگری نیز باعث می‌شوند تا این وب سایت از همتایان خارجی خود پیشی بگیرد و مسافران را ترغیب به خرید بلیط هواپیما از این وب سایت محبوب نماید.

مقایسه سایت فلای تودی با سایت trip.com

با یک جستجو و مقایسه ساده در سایت فلای تودی و تریپ متوجه خواهید شد که سایت فلای تودی تنوع پروازی بسیار بیشتری نسبت به وب سایت trip.com ارائه می‌کند. در وب سایت trip.com به پروازهای بین المللی ایرلاین‌های داخلی ایران مانند پرواز تهران استانبول ایران ایر دسترسی نخواهید داشت. بنابراین اگر قصد خرید پرواز مستقیم ایرلاین‌های ایرانی را داشته باشید این امر در وب سایت trip.com امکان پذیر نیست، اما به راحتی می‌توانید برای خرید آن از طریق وب سایت فلای تودی اقدام نمایید.

از طرف دیگر تمامی قیمت ها در وب سایت trip.com با واحد دلار برای شما به نمایش در‌می‌آیند. با یک تبدیل قیمت ساده در وب سایت trip.com متوجه می‌شوید که بلیط هواپیما در این وب سایت به خصوص در برخی پروازها با نرخ‌ بسیار بالاتری نسبت به وب سایت فلای تودی عرضه می‌شود. پس علاوه بر اینکه خرید بلیط هواپیما از فلای تودی شما را از دردسر تبدیل ارز راحت می‌کند می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که بلیط هواپیما را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده‌اید.

مقایسه سایت فلای تودی با سایت kayak

یکی دیگر از وب سایت‌های بسیار مشهور در زمینه خرید بلیط هواپیما وب سایت kayak است. این وب سایت نیز در ارائه پروازها ضعیف عمل می‌کند و بر خلاف وب سایت فلای تودی تمامی پروازها را در مسیر موردنظرتان پوشش نمی‌دهد. بنابراین شانس شما را برای یافتن بلیط هواپیما ارزان و انتخاب پروازها در ساعات مختلف روز کاهش می‌دهد. در این وب سایت هم با مشکل تبدیل ارز و گرانتر بودن بلیط به خصوص در برخی پروازها نسبت به وب سایت فلای تودی رو به رو خواهید بود. در وب سایت kayak نیز اگر مبدا و یا مقصد شما یکی از شهرهای ایران باشد، پرواز ایرلاین‌های ایرانی برایتان به نمایش در نمی‌آید، در نتیجه فرصت پرواز مستقیم و ارزان از ایران را از دست خواهید داد.

مقایسه سایت فلای تودی با سایت skyscanner

سایت skyscanner نیز از جمله وب سایت‌های مطرح خارجی در زمینه خرید بلیط هواپیما است. در این وب سایت هم مانند دو وب سایت دیگر با مشکل کمبود تنوع پروازی، عدم انعطاف در ساعات پرواز و عدم نمایش پروازهای ایرانی در مسیرهای بین المللی مواجه هستیم، به همین دلیل انتخاب کاربر برای خرید بلیط هواپیما بسیار محدود خواهد شد.

مقایسه سایت فلای تودی با سایت expedia

در سایت expedia تنها می‌توان پروازهای خارج از ایران را جستجو کرد و به دلیل تحریم‌های سیاسی امکان ارائه پروازهای ایرانی در این وب سایت وجود ندارد. از طرف دیگر میان قیمت پروازهای خارجی در وب سایت expedia با وب سایت فلای تودی تفاوت قابل توجهی وجود دارد.

مقایسه سایت فلای تودی با سایت google flights

پروازهای ارائه شده در google flights نیز مانند وب سایت‌های مشابه خارجی دیگر فاقد پروازهای ایرلاین‌های داخلی ایران در مسیرهای بین المللی است. علاوه بر این تعداد پروازهای خارجی این وب سایت نیز نسبت به فلای تودی بسیار کمتر است. به همین دلیل شما گزینه‌ها و انعطاف پذیری کمتری برای انتخاب زمان پروازی خود خواهید داشت. از طرف دیگر به دلیل ارائه قیمت‌ها به واحد یورو در این وب سایت، با همان مشکل تبدیل ارز مواجه خواهید شد.

در مقایسه با سایت‌های trip، kayak، skyscanner، google flights و اکسپدیا expedia برای خرید بلیط هواپیما فلای تودی تمامی قیمت‌ها به ریال عرضه شده و تنوع بالایی از برنامه‌پروازهای چارتر و سیستمی ایرلاین‌های داخلی و خارجی خواهید داشت، بنابراین به راحتی می‌توانید به مقایسه قیمت بلیط هواپیما بپردازید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلای تودی

فلای تودی مرجع ارزانترین قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل با استفاده از تکنولوژی های جدید و آنلاین، بهترین خدمات خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، رزرو هتل خارجی، رزرو قطار خارجی، خرید بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و کشتی کروز را در سراسر دنیا به مشتریان خود ارائه می دهد. ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی در فلای تودی پیش روی شماست تا با چند کلیک رزرو و خرید خود را کاملا آنلاین انجام دهید. خرید بلیط ارزان قیمت و بلیط لحظه آخری در کنار رزرو هتل های لوکس و همچنین رزرو قطارهای خارجی و بلیط پرواز خارجی در اروپا و سراسر دنیا با بهترین قیمت فراهم شده است. فلای تودی نماینده شرکت هواپیمایی Hahn Air در ایران نیز است و خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی را با ارزان ترین قیمت ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی