اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005035343816828

حفاظ های آهنی و کاربرد آن

ساخت و ارائه انواع سازه آهنی و حفاظ آهنی

کد: 140005035343816828

https://bit.ly/2Wm8Xus

، (اخبار رسمی): نرده‌های حفاظ پنجره یکی از مهم‌ترین ارکان ساختمان‌سازی برای ایجاد امنیت و زیبایی در ساختمان است. در ایران مخصوصا آپارتمان‌ها، از حفاظ و نرده‌های آهنی مخصوص پنجره، برای پنجره‌های بیرونی ساختمان استفاده می‌کنند.

ساخت و ارائه انواع سازه آهنی و حفاظ آهنی
ساخت و ارائه انواع سازه آهنی و حفاظ آهنی

پنجره های دو جداره به خاطر حفظ گرما و انرژی ،جلوگیری از ورود صدا و سرما به خانه و مهار اشعه ی یو وی، انتخاب بسیاری از افراد هستند .

نرده حفاظ پنجره چیست؟

نرده‌های حفاظ پنجره یکی از مهم‌ترین ارکان ساختمان‌سازی برای ایجاد امنیت و زیبایی در ساختمان است. در ایران مخصوصا آپارتمان‌ها، از حفاظ و نرده‌های آهنی مخصوص پنجره، برای پنجره‌های بیرونی ساختمان استفاده می‌کنند. البته بعضی ها بخاطر این تفکر که حفاظ‌ ها مانع دید منظره بیرونی ساختمان می‌شود و فضای درونی خانه را دلگیر می‌کند، تمایلی برای نصب حفاظ پنجره ندارند.

 با افزایش آمار سرقت  از منازل ، نگرانی مردم از بابت امنیت خود و خانه هایشان بیشتر شد در این حین  در کنار انواع قفل ها و دزدگیرها ، استفاده از نرده حفاظ پنجره نیز بیشتر شد چون این نرده ها ، دسترسی به داخل منزل از طریق پنجره ها را مسدود می کنند و مانع ورود سارقین به داخل خانه می شوند . اهمیت به کار گیری نرده ی محفاظ پنجره در خانه هایی که در طبقات پایین تر قرار گرفته اند بیشتر است چون احتمال نفوذ به آنها بیشتر است . این نرده ها علاوه بر جلوگیری از ورود سارقین ، به از بین بردن احتمال سقوط از پنجره نیز کمک می کند.

حفاظ فرفوژه چیست؟

فرفورژه کلمه ای فرانسوی و به معنای “گُل نرده” است و به هنری اطلاق می شود که طی آن آهن ، چدن یا فلزات دیگر را باریک می کنند ، شکل می دهند و در کوره گرم می کنند . این هنر کاربرد های زیادی در صنعت دارد و یکی از این کاربرد ها ، استفاده در ساخت حفاظ پنجره فرفورژه است . این حفاظ ها برای محافظت از خانه و مسدود کردن راه عبور از پنجره به کار می روند و هم چنین برای ایمن کردن ساکنان خانه به ویژه کودکان و جلوگیری از وقوع حوادثی نظیر سقوط از لبه ی پنجره نیز مورد استفاده قرار می گیرند . از آن جایی که ویژگی خاص حفاظ پنجره فرفورژه نسبت به حفاظ های ساده، داشتن طرح های مختلف است ، از آن ها برای زیبایی ظاهری ساختمان نیز استفاده می شود .

نصب حفاظ مخصوص برای پنجره های دو جداره

پنجره های دو جداره به خاطر حفظ گرما و انرژی ،جلوگیری از ورود صدا و سرما به خانه و مهار اشعه ی یو وی، انتخاب بسیاری از افراد هستند . مزیت دیگر پنجره های دو جداره ، امنیت بالاتر آن ها است که به دلیل داشتن دو لایه شیشه که فضای بین آن ها با گاز آرگان پر می شود و یا دارای خلا است ، ضد ضربه ، ضد گلوله و ضد سرقت می شوند . از این رو ، کسانی که قصد تامین امنیت منزل خود را دارند ، پنجره دو جداره را در انتخاب های خود قرار می دهند . اما بسیاری از افراد برای افزایش سطح ایمنی منزل ، تصمیم به خرید حفاظ پنجره دو جداره می گیرند . این حفاظ ها می توانند به شکل آکاردئونی باشند و قابلیت باز و بسته شدن داشته باشند ، نرده ای و ثابت باشند و یا حفاظ پنجره دو جداره از جنس وینیل باشند که ظاهری شبیه چوب دارد ولی در برابر رطوبت و آتش سوزی مقاوم است . افراد می توانند با در نظر گرفتن سلیقه ی شخصی ، محل زندگی ، آب و هوا ، بودجه مورد نظر و … اقدام به خرید حفاظ پنجره دو جداره کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید