اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005035344215928

سرانجام اختلافات زخم کاری با ساترا به کجا رسید؟

اختلاف ساترا با سازندگان سریال «زخم کاری» حل شد؟

کد: 140005035344215928

https://bit.ly/3iQie5k

، (اخبار رسمی): پس از آن‌که ساترا، برای پخش قسمت هفتم «زخم کاری»، خواستار اعمال ۱۲ مورد سانسور شد و عوامل سازنده سریال تن به آن ندادند، این سازمان خبر از حل این مشکل داده است.

اختلاف ساترا با سازندگان سریال «زخم کاری» حل شد؟
پوستر سریال زخم کاری با تصویری از جواد عزتی در نقش مالک مالکی

سریال زخم کاری به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان ساخته شده که از همان ابتدای پخش با نقد های مثبتی از طرف منتقدین روبرو شد و همچنین نقش آفرینی بازیگران این سریال مورد توجه اهالی سینما بوده.

به گزارش خبرآنلاین :

سازمان ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر)، در بیانیه‌ای اعلام کرد پخش قسمت هفتم سریال «زخم کاری» از امشب (دوشنبه ۲۸ تیر) می‌تواند روی آنتن برود.

محمدحسین مهدویان، کارگردان «زخم کاری»، روز جمعه (۲۵ تیر) در اعتراض به سانسورهای اعمال شده توسط ساترا (سازمان زیرمجموعه صداوسیما)، اعلام کرد ادامه این سریال پخش نخواهد شد. او گفته بود «از ۱۲ مورد سانسور قسمت هفتم سریال «زخم کاری» که قسمت مهم و جذابی هم هست، ۱۰ موردش را انجام دادیم و در دو مورد دیگر به‌خاطر جلوگیری از آسیب جدی به داستان، تصمیم به تعدیل صحنه‌ها گرفتیم. با این حال ساز و کار سانسور ساترا دو موردی که تعدیل شد را نپذیرفت و بدون دلیلی قانع کننده، اصرار به حذف کامل‌شان دارد.»

اینک، صفحه رسمی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در توییتر اعلام کرده است «با توجه به اعمال اصلاحات قسمت هفتم سریال «زخم کاری» توسط پلتفرم، پخش آن از دوشنبه ۲۸ تیر بلامانع است.»

با این حال، تهیه‌کننده، کارگردان یا پلتفرم تولیدکننده «زخم کاری»، هنوز درباره پخش قسمت هفتم این سریال، اظهار نظری نکرده‌اند. 

سریال زخم کاری به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان ساخته شده که از همان ابتدای پخش با نقد ها و واکنش های مثبتی از طرف منتقدین روبرو شد و همچنین نقش آفرینی بازیگران اصلی این سریال (جواد عزتی ، رعنا آزادی ور و...) مورد توجه اهالی سینما بوده.

همچنین بخوانید : نقد سریال زخم کاری به قلم وصاله لطیفی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر