اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005045345716165

چگونه برای مهاجرت اقدام کنیم

کد: 140005045345716165

https://bit.ly/2Vb76YM

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال مهاجرت به ترکیه هستید بهترین راه برای مهاجرت ثبت شرکت و یاخرید ملک در ترکیه است.

ثبت شرکت در ترکیه به دلیل اقتصاد رو به رشد آن، دستمزد کم نیروی کار و همچنین شرایط سیاسی مناسب منطقه در سالهای اخیر با استقبال زیادی از سوی ایرانیان مواجه شده است .در دهه های اخیر گردشگری بسیار قدرتمند ، صنعت رو به رشد ، علاقمندی به جذب سرمایه های خارجی و داشتن پتانسیل جوان برای همکاری های دوجانبه و موقعیت نزدیکی به اروپا، ترکیه را به محلی امن برای ادامه زندگی و آغازفعالیت های اقتصادی تبدیل کرده است .

خرید ملک در ازمیر کشور ترکیه برای اتباع خارجی که قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک را دارند برخی محدودیت ها و شرایط را ارائه داده است که رعایت آنها الزامی می باشد. از جمله شرایط خرید ملک در ازمیر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خرید ملک به ارزش 250 هزاردلار و دریافت شهروندی ترکیه در پروسه زمانی 3 الی 6 ماه خرید ملک به هر قیمت در ازمیر ترکیه واقدام برای دریافت اقامت دائم ترکیه بعد از 5 سال سکونت در این ملک هر یک از اتباع خارجی تنها حداکثر 30 هکتار می توانند زمین خریداری کنند. در ضمن یک شهروند خارجی نمی تواند ملکی را که در مناطق نظامی وامنیتی واقع شده خریداری کند. و خرید آن تنها با اجازه خاص امکان پذیر است . به طور کلی تنها 10% از اراضی واملاک هر ناحیه از ازمیر قابل خرید و تملک توسط شخص خارجی می باشد. افراد خارجی بعد از استعلام از مراجع مربوط قادر به خرید هرنوع زمین و اراضی میباشند. در ضمن اتباع خارجی بعد از خرید زمین می بایستی ظرف مدت 2 سال به وزارت زراعت و شهرسازی در مورد ساخت این زمین اطلاع دهد.

روش های اخذ پاسپورت ترکیه برای دریافت پاسپورت ترکیه از چندین روش می توان اقدام نمود. این روش ها عبارتند از :

1-اخذ پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک

2-اخذ پاسپورت ترکیه از طریق اجازه کار

3- اخذ پاسپورت ترکیه با سرمایه گذاری

4- اخذ پاسپورت ترکیه از طریق ازدواج

5-اخذ پاسپورت ترکیه از طریق تحصیل

چگونگی دریافت پاسپورت ترکیه بستگی به شرایط شما و انتخاب یکی از روش های بالا دارد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی