اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005045345816890

فناوری بومی اولترا فیلتر و غشاهای اسمز معکوس در خدمت پتروشیمی

رویداد به‌همرسانی عرضه و تقاضای فناوری برگزار می شود

کد: 140005045345816890

https://bit.ly/2WoXuKG

، تهران , (اخبار رسمی): محوریت این رویداد، تلاش برای رفع نیازهای پتروشیمی فجر (شرکت فجر انرژی خلیج فارس) و پتروشیمی دماوند (شرکت دماوند انرژی عسلویه) در تولید داخل غشاهای صنعتی اسمز معکوس برای تصفیه آب رودخانه و آب دریا و همچنین تولید اولترافیلتر صنعتی برای تصفیه آب رودخانه است.

رویداد به‌همرسانی عرضه و تقاضای فناوری برگزار می شود
رویداد به‌همرسانی عرضه و تقاضای فناوری برگزار می شود

پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت رویداد به‌همرسانی عرضه و تقاضای فناوری اولترافیلتر و غشاهای اسمز معکوس مصرفی پتروشیمی را یازدهم مردادماه برگزار می‌کند.
محسن میاندهی
درباره برگزاری این رویداد گفت: با توجه به مأموریت و رسالت پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در شبکه‌سازی میان ارکان بدنه صنعت نفت با استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های فناور و مجموعه‌های دانش بنیان برای تمرکز بر حل مسائل و چالش‌های فناورانه صنعت نفت، این بار در تکمیل حلقه‌های همکاری پیشین شاهد به‌هم‌رسانی سمت عرضه و تقاضای فناوری با حمایت و مشارکت صنایع پتروشیمی خواهیم بود.

وی افزود: رویداد «اولترافیلتر و غشاهای اسمز معکوس مصرفی پتروشیمی» به عنوان سومین تجربه این پارک در به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری در تاریخ 11 مردادماه 1400، با مشارکت پتروشیمی فجر و پتروشیمی دماوند و حمایت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برگزار می‌شود.

سرپرست تجاری‌سازی و توسعه فناوری پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت ادامه داد: محوریت این رویداد، تلاش برای رفع نیازهای پتروشیمی فجر (شرکت فجر انرژی خلیج فارس) و پتروشیمی دماوند (شرکت دماوند انرژی عسلویه) در تولید داخل غشاهای صنعتی اسمز معکوس برای تصفیه آب رودخانه و آب دریا و همچنین تولید اولترافیلتر صنعتی برای تصفیه آب رودخانه است.
میاندهی گفت: این رویداد نیز همچون دو رویداد پیشین که از سوی پارک در زمینه «اقلام راهبردی و پرمصرف شیمیایی صنعت گاز» و نیز «فرآورش و نمک‌زدایی نفت خام مناطق نفت‌خیز جنوب» در خردادماه امسال برگزار شد، به صورت حضوری (محدود) و مجازی خواهد بود تا با وجود محدودیت‌های گردهمایی ناشی از شیوع ویروس کرونا، بتوان امکان مشارکت طیف گسترده‌ای از افراد و سازمان‌ها را از طریق زیرساخت‌های اینترنتی مهیا کرد.

حضور فیزیکی و مجازی در رویداد رایگان خواهد بود و همه علاقه مندان می‌توانند برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به petropark.ir ‏مراجعه کنند.‏

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت

پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت نهادی دولتی و غیرانتفاعی است که با هدف توسعه فناوری‌های مرتبط با این صنعت در میان دانشگاه‌ها، مؤسسه‌های تحقیق و توسعه، شرکت‌های خصوصی و بازار و تسهیل فرآیندهای زایشی شرکت‌های متکی بر نوآوری از طریق کانون‌های خلاقیت و شکوفایی، مراکز رشد، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری فعالیت می‌کند. پارک در زمینی به مساحت 32 هکتار بنا شده و در نزدیکی پالایشگاه تهران نفت قرار داد.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش