کد: 140005055346414126

چهار نکته مهم در خرید آینه دکوراتیو که نباید فراموش کنید

کد: 140005055346414126

https://bit.ly/3AR7eMO

، کاشان , (اخبار رسمی): سه عنصر نور، روشنایی مضاعف و اشکال فیزیکی آینه هر کدام تفاوت‌های منحصر به فردی در طراحی منازل با استفاده از آینه‌های دکوراتیو ایجاد می‌کنند که این خواص در هیچ کدام از اِلِمان‌ها و عناصر طراحی یافت نمی‌شود.

چهار نکته مهم در خرید آینه دکوراتیو که نباید فراموش کنید
چهار نکته مهم در خرید آینه دکوراتیو که نباید فراموش کنید
چهار نکته مهم در خرید آینه دکوراتیو که نباید فراموش کنید
چهار نکته مهم در خرید آینه دکوراتیو که نباید فراموش کنید
چهار نکته مهم در خرید آینه دکوراتیو که نباید فراموش کنید
چهار نکته مهم در خرید آینه دکوراتیو که نباید فراموش کنید
چهار نکته مهم در خرید آینه دکوراتیو که نباید فراموش کنید
چهار نکته مهم در خرید آینه دکوراتیو که نباید فراموش کنید
چهار نکته مهم در خرید آینه دکوراتیو که نباید فراموش کنید
چهار نکته مهم در خرید آینه دکوراتیو که نباید فراموش کنید
چهار نکته مهم در خرید آینه دکوراتیو که نباید فراموش کنید
چهار نکته مهم در خرید آینه دکوراتیو که نباید فراموش کنید

آینه دکوراتیو یکی از انواع آینه‌‎های تزیینی و زیباست که در سال‌های اخیر به یکی از اصلی ترین اِلِمان‌ها در اجرای دکوراسیون مدرن منازل مدرن و حتی کلاسیک تبدیل شده است. به این خاطر مدتی است که طراحان داخلی که به دنبال اجرای طرح‌های متفاوت و چشم نواز هستند از زیبایی‌های منحصر به فرد انواع آینه‌های دکوراتیو استفاده کرده و زیبایی و جلال خاصی به منازل می‌بخشند.

سه عنصر نور، روشنایی مضاعف و اشکال فیزیکی آینه هر کدام تفاوت‌های منحصر به فردی در طراحی منازل با استفاده از آینه‌های دکوراتیو ایجاد می‌کنند که این خواص در هیچ کدام از اِلِمان‌ها و عناصر طراحی یافت نمی‌شود.

این قابلیت باعث شده است که بتوان از آینه‌های دکوراتیو تقریبا در تمام نقاط منزل حتی در فضاهای بسته و تاریک و پشت ستون‌ها به راحتی استفاده کرد و فضاهای مرده منزل را به بهترین شکل ممکن احیا کرد و انعکاسی از نور و روشنایی را در منزل ایجاد کرد و زیبایی را به اوج رساند.

از آنجایی که آینه‌های دکوراتیو را می‌توان به صورت برشکاری سفارشی یا آماده در شکل‌های هندسی مختلفی مانند دایره، مستطیل، مربع، نیم دایره و... در دکوراسیون استفاده کرد، ظرفیت‌ها و انعطاف پذیری این عنصر طراحی بسیار بالاست. ضمن این که امکان جابجایی و تغییر مکان آن‌ها در صورت نیاز به تغییر دکوراسیون وجود دارد.

خلاصه این که آینه به عنوان یک عنصر بسیار مهم در دکوراسیون، این روزها اجازه می‌دهد که شکوه زیبایی و جذابیت را در منزل خود به تماشا بنشینیم.

 کیفیت آینه دکوراتیو را جدی بگیرید

با وجود تمام مزایای فوق باید اشاره کرد که توجه به کیفیت آینه دکوراتیو یک مساله کلیدی است که هرگز نباید آن را فراموش کرد.

فراموش کردن این مساله ممکن است باعث شود در مدت بسیار کوتاهی تمام مزایا و زیبایی‌های فوق تبدیل به مشکل و دردسر شود. چون کیفیت آینه دکوراتیو مهم ترین و تاثیرگذارترین عامل در قیمت و ماندگاری آن است.

برای این که بدانیم چه نکاتی در انتخاب و خرید آینه دکوراتیو مهم است در ادامه به عمده ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

ماده استفاده شده در پشت آینه دکوراتیو

حتما تاکنون آینه‌هایی را دیده اید که پس از گذشت زمان به مرور، شکل ظاهری آنها تغییر می‌کند و کدر می‌شود و یا لکه‌هایی روی آینه ایجاد می‌شود. این تغییر باعث می‌شود آینه ظاهر ناخوشایندی پیدا کرده و بسیار زشت و بد منظره شود. همین مسئله یکی از نشانه‌های تقلبی و بنجل بودن آینه است که به خاطر کیفیت بد ماده استفاده شده در پشت آینه روی می‌دهد.

آینه‌ها به واسطه پوشش جیوه در پشت شیشه خاصیت منعکس کنندگی می‌یابند و اگر ماده استفاده شده برای پوشش مزبور نامناسب و بی کیفیت باشد، خیلی سریع این خاصیت را از دست می‌دهد و حتی دیگر به عنوان یک شیشه معمولی هم ارزش ندارد.

در آینه‌های بی کیفیت و بنجل موجود در بازار که قیمت‌های نازلی دارند، برای پوشش پشت، از جیوه بی کیفیت استفاده شده یا به جای جیوه از آلومینیوم استفاده شده است که همان طور که اشاره شد خیلی زود کیفیت و خاصیت خود را از دست داده و ظاهر بسیار ناخوشایندی به خود می‌گیرند.

بنابراین هنگام خرید آینه دکوراتیو باید توجه داشته باشید که به جای جیوه باکیفیت از آلومینیوم یا جیوه نامرغوب برای پوشش دهی پشت استفاده نشده باشد.

کجا و چطور آینه‌های دکوراتیو را خریداری کنیم؟

 طبیعی است که بسیاری از مردم عادی در شناخت اجناس اصل از تقلبی مشکل دارند. بنابراین برای خرید هر کالا از جمله آینه دکوراتیو، یا باید با متخصص آن محصول به فروشگاه مراجعه کرد، یا اینکه فروشگاه معتبر و برند قابل اطمینانی را برای خرید مطمئن انتخاب کنیم.

طبیعی است که فروشگاه های معتبری در سطح شهر هستند که آینه‌های باکیفیت را ارائه می‌کنند. این فروشگاه ها معمولا محصولات برند‌های شناخته شد را عرضه می کنند. فروشگاه آنلاین رادیس که سایت اینترنتی آن به نشانی radisstore.com در اختیار همگان قرار دارد، از جمله فروشگاه‌های قابل اطمینانی است که تمام آینه‌های دکوراتیو را در کارگاه‌های مجموعه و با بالاترین کیفیت تولید کرده و به صورت مستقیم و تضمین شده به مشتریان خود ارائه می‌کند.

ترفندی برای تشخیص آینه اصل از تقلبی

حالا شاید برخی از مخاطبین و مشتریان دوست داشته باشند، توان تشخیص آینه اصل از تقلبی را داشته باشند.

برای این دسته از دوستان، در ادامه روشی را برای تشخیص پیشنهاد می‌کنیم.

برای اینکه متوجه شوید پشت آینه دکوراتیو توسط جیوه پوشش داده شده یا توسط آلومینیوم، یک روش تست بسیار ساده وجود دارد .

آینه‌های جیوه ای با شیشه‌های ضخیم تر ساخته می‌شوند؛ لذا برای اینکه متوجه شوید پشت آینه دکوراتیو و یا هر آینه ای از جیوه تشکیل شده است به عمق آینه توجه کنید. حالا چطور این کار را انجام دهیم؟

برای این کار به یک خودکار، سوزن یا خلال دندان و... نیاز دارید. خودکار را بردارید و نوک آن را روی سطح آینه قرار دهید. اگر نوک خودکاری که به شیشه چسبانده اید با نوک خودکاری که تصویرش را در آینه می‌بینید، فاصله داشت در این صورت آینه اصل و باکیفیت است و اگر نوک خودکار و تصویر خودکار بدون فاصله به هم چسبیده بودند، آینه تقلبی است؛ یعنی بسیار نازک است و از آلومینیوم یا مواد دیگری استفاده شده است.

نکات دیگر درباره خرید آینه دکوراتیو با کیفیت

علاوه بر تکنیک فوق نکات دیگری هم هست که باید در خرید آینه دکوراتیو به آنها توجه داشت.

آینه‌های تولید شده با جیوه دو نوع هستند:

1-   آینه‌هایی که با جیوه نیترات نقره ساخته می‌شوند.

2-   آینه‌هایی که با جیوه نیترات آلومینیوم ساخته می‌شوند.

 در پشت هرکدام از این آینه‌ها، بعد از پوشش اولیه، پوششی از لعاب مسی قرار می‌گیرد که «فنزو» نام دارد و وظیفه این ماده مهم جلوگیری از خوردگی و کمک به استقامت آینه است. بنابراین هر قدر که این ماده به مقدار کافی استفاده شده باشد استحکام و دوام آینه نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین هنگام خرید آینه باید به مقدار و درصد فنزوی استفاده شده توجه شود.

البته توجه داشته باشید که بعد از فنزو یک لعاب رنگ نیز به پشت آینه اضافه می‌شود که برای جلوگیری از خوردگی و از بین رفتن جیوه است که نحوه و میزان این لایه هم اهمیت دارد.

ارزانی بی علت و گرانی بی حکمت

بر اساس مطالب فوق می‌توانیم به ضرب المثل قدیمی رایج در زبان فارسی اشاره کنیم که می‌گوید: «هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست» پس هرگز به دنبال خرید آینه دکوراتیو ارزان نباشید.

منظور از ارزان به معنای ارزانتر از عرف بازار است؛ چرا که کیفیت مواد مصرفی در آینه‌های دکوراتیو بسیار مهم است و اگر شما یک آینه دکوراتیو بی کیفیت خریداری نمایید بعد از مدتی چندین برابر باید هزینه نمایید تا اشتباه خود را جبران کنید

طرح آینه دکوراتیو و قیمت آن

انواع طرح‌های آینه دکوراتیو دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. درواقع هرچه برش‌های منحنی در یک طرح آینه دکوراتیو بیشتر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود.

یکی از حساس ترین مراحل تولید آینه دکوراتیو برش قطعات آینه است که باید از به روزترین و در عین حال دقیق ترین دستگاه‌ها برای برش استفاده نمود.

طرح‌هایی که دارای منحنی‌های زیادی هستند برش آنها بسیار حساس و سخت تر از طرح‌هایی است که در آن‌ها هیچ گونه منحنی وجود ندارد؛ لذا قیمت طرح‌های ساده بسیار ارزان تر از طرح‌های دارای برش‌های منحنی است.

طرح‌های دارای منحنی مانند: طرح تاج، طرح ساچلی، طرح لنسر، طرح آونگ و غیره...

باز هم فروشگاه آنلاین رادیس

همان طور که درباره کیفیت، پیشنهاد ما این بود که به فروشگاه آنلاین رادیس بروید و انواع آینه‌های دکوراتیو را با کیفیت استاندارد ببینید، فروشگاه آنلاین رادیس در زمینه تنوع طرح‌ها هم حرف اول را می‌زند.

این فروشگاه بیش از 50 طرح از آینه‌های دکوراتیو را ارائه کرده تا شما هیچ دغدغه ای در انتخاب نداشته باشید

رنگ آینه دکوراتیو

سومین عاملی که تاثیر مستقیم در قیمت تمام شده آینه‌های دکوراتیو دارد رنگ آینه‌های دکوراتیو است. بسیار مهم است که شما چه رنگی را می‌پسندید؟ چرا که قیمت رنگ‌های مختلف متفاوت است. به عنوان مثال: رنگ نقره ای همیشه ارزانترین و رنگ مسی همیشه گران ترین است و رنگ‌های برنزی، طلایی، دودی و آبی در میان این دو قرار می‌گیرند.

در خرید از تولید کننده اصلی و بدون واسطه هم بسیار مهم است که شما ار کارگاه اصلی که تولید کننده آینه دکوراتیو هست، خرید کنید نه از واسطه‌ها.

حتما این مورد را در نظر داشته باشید شما می‌توانید به راحتی اگر در تهران یا کاشان هستید از کارگاه‌های تولید آینه دکوراتیو فروشگاه رادیس بازدید نمایید و حتی از در همان محل کارگاه خرید خود را انجام دهید.

ضمانت و تضمین عدم افت کیفیت را فراموش نکنید

در زمینه ارائه ضمانت و تضمین عدم افت کیفیت در خرید آینه‌های دکوراتیو هم فروشگاه رادیس سیاست حداکثر تضمین را در پیش گرفته است. به این معنا که تمام آینه‌های دکوراتیو این فروشگاه با ضمانت کیفیت ارائه می‌شود؛ چون تمام آینه‌ها با بالاترین کیفیت ساخته می‌شوند و این مجموعه به تولیدات خود مطمئن است.

برای این که بدانید رادیس چگونه این اطمینان را به صورت 100 درصد به شما ارائه می‌دهد بهتر است به فروشگاه اینترنتی رادیس که متخصص فروش آینه دکوراتیو است مراجعه کنید.

آدرس سایت فروشگاه آنلاین رادیس:

https://radisstore.com/

برای دیدن فیلم‌هایی از کارگاه تولید آینه دکوراتیو در کارگاه تولیدی رادیس می‌توانید از کانال آپارات این مجموعه به این نشانی دیدن کنید:

https://www.aparat.com/v/GIJe8/

برای تماشای آموزش نصب آینه‌های دکوراتیو توسط متخصصین دکوراسیون رادیس به این لینک مراجعه کنید:

https://www.aparat.com/v/9AbNG/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف