اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005055347116406

قیمت ایزوگام , خرید ایزوگام و نصب ایزوگام فقط با تهران ایزوگام

کد: 140005055347116406

https://bit.ly/3iUAomM

، (اخبار رسمی): قیمت نصب ایزوگام به عواملی مثل مساحت و متراژ کار، نوع مصالح مورد نیاز، حمل و نقل و ایاب و ذهاب بستگی دارد.در زمان خرید ایزوگام باید ایزوگام را در چند مرحله مورد بررسی قرار داد همچنین فرآیند نصب ایزوگام به افراد متخصص در این حوزه نیاز دارد.

 قیمت ایزوگام , خرید ایزوگام و نصب ایزوگام فقط با تهران ایزوگام
خرید ایزوگام

قیمت ایزوگام

ایزوگام پوششی برای عایق است که برای جلوگیری از نفوذ آب به ‌کار می‌رود. این محصول از فرآورده‌های نفتی به ‌دست می‌آید. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحله پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می‌شود. قیمت ایزوگام یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که برای مشتریان اهمیت دارد.

قیمت ایزوگام چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت نصب ایزوگام به عواملی مثل مساحت و متراژ کار، نوع مصالح مورد نیاز، حمل و نقل و ایاب و ذهاب و همچنین وجود نیاز به زیرسازی و آماده سازی، بستگی دارد. هر کدام از انواع مختلف ایزوگام مثل تک لایه و دو لایه شامل تیشو و پلی استر و یا ایزوگام با روکش آلومینیوم از نظر قیمت خرید با هم تفاوت دارند، اما اجرت نصبشان تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. همچنین عواملی چون نوع و کیفیت قیر استفاده شده، مرغوبیت پلی استر استفاده شده، ضخامت و وزن هر رول، کیفیت فویل آلومنیومی، ضمانتنامه و بیمه نامه معتبر کارخانه، علامت استاندارد ملی، بسته‌‎بندی، تعداد لایه مورد استفاده و نرخ ارز در تغییر قیمت ها موثر است. کارشناسان در نهایت با برآورد تمام هزینه‌های گفته شده، قیمت نهایی پروژه عایق کردن را به شما ارائه می‌دهند.

خرید ایزوگام

یکی از مهم‌ترین مواردی که با نزدیک شدن فصل زمستان و پاییز باید به آن توجه کرد، رسیدگی به سقف خانه و خرید ایزوگام است. ایزوگام نوعی پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مختلف مصنوعی ساخته شده است. ایزوگام را به وسیله گرما‌ می‌چسبانند تا مانع نفوذ رطوبت و آب به محیط زیر گردد. با خرید ایزوگام با کیفیت و خوب‌ می‌توان تا ۱۵ سال از آن استفاده کرد۰ تا ۴۰ سال پیش برای عایق بندی ساختمان‌ها از قیر و آسفالت استفاده‌ می‌شد اما به دلیل مقاومت پایینی که داشتند جای خود را به عایق‌های مقاوم و با دوام به نام ایزوگام دادند و در نتیجه میزان خرید ایزوگام زیاد شد. امروز خرید ایزوگام، بیش‌تر برای استفاده در سرویس‌ها و پشت بام‌ها، در ایزولاسیون دیوارها و ایزولاسیون یک لایه عایق رطوبتی انجام‌ می‌شود.

مزایای خرید ایزوگام

در گذشته از ایزوگام بیش تر در پشت بام‌ها استفاده‌ می‌شد که امروزه کاربرد بیش تری دارد. اقتصادی بودن ایزوگام نسبت به قیرگونی و آسفالت باعث شده که از ایزوگام به جای آسفالت و قیرگونی استفاده شود و در نتیجه خرید ایزوگام بیشتر شود. از مزایای خرید ایزوگام‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اجرای سریع: از مزایای دیگر خرید ایزوگام، اجرا و نصب سریع ایزوگام نسبت به روش‌های دیگر است.

سبک بودن: سبک بودن ایزوگام از مزایای خرید ایزوگام و کاربرد دیگر ایزوگام است. وزن ایزوگام در هر متر مربع حدود ۴٫۲ کیلو گرم است. وزن ایزوگام بسیار سبک تر از قیرگونی و آسفالت است و خطری برای سازه ایجاد نمی کند.

کاربرد ایزوگام در تمامی سطوح: از ایزوگام در تمام موارد عایق بندی بدون هیچ محدودیتی‌ می‌توان استفاده کرد

مقرون به صرفه بودن: از آنجا که قیمت ایزوگام نسبت به قیرگونی و آسفالت کم‌تر است با خرید ایزوگام در هزینه‌ها صرفه جویی‌ می‌شود.

راهنمای نصب ایزوگام

از ضروری ­ترین کارها در ساخت منزل، اتاق کار و یا هر ساختمان دیگری، تهیه نوعی پوشش عایق و ضد آب برای جلوگیری از رسیدن نم ناشی از بارندگی به داخل ساختمان است. از جمله کارهایی که می­توان سقف و دیوارهای ساختمان را به وسیلۀ آن در برابر نفوذ آب ایمن کرد، نصب ایزوگام است.

اگر اجرای عملیات نصب ایزوگام، به درستی انجام نشود، نتیجۀ حاصل از آن، مفید نخواهد بود و رطوبت به داخل نشت خواهد کرد. روش­های مختلفی برای نصب ایزوگام وجود دارد اما معمول­ ترین روش در ایران، حرارت دادن ایزوگام و چسباندن آن به زمین است.

نصب ایزوگام بر روی آسفالت به طور صحیح:

مثل سایر سطوح دیگر که قصد ایزوگام ­کاری بر روی آن را داریم، در گام اول، خرابی­ها، شکاف­ها و ترک­ها را با مشعل ایزوگام حرارت ­می­دهیم و با کمچه روی آن می­کشیم تا صاف شود و به اصطلاح زیرکاری بی­عیب باشد.

اگر آسفالت فرسوده است و ماسه­ های بافت آن، روی کار آمده است، قبل از نصب ایزوگام، روی آن قیر می­ ریزیم.

حالا نوبت نصب ایزوگام است

و در مرحلۀ آخر باید با بندکشی، کاملا هم­پوشانی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان