اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005115357416934

دریافت مشاوره رایگان در سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید

کد: 140005115357416934

https://bit.ly/3AefR3D

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید امکانی را فراهم کرده است که از طریق آن مشتریان می­ توانند با استفاده از اطلاعاتی که از طریق مشاوران تلفنی فرانید دریافت می­کنند، از داخل منزل و یا محل کارشان کالای مورد نظر را با نازل­ترین قیمت سفارش داده و در کوتاه­ترین زمان در همان محل دریافت کنند.

دریافت مشاوره رایگان در سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید
صفحه اصلی سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید

افرادی که تجربه خرید قطعات یدکی خودرو را دارند همواره این تجربه را همراه با مشکلات بسیار زیادی توصیف می کنند.

تسهیل فرایند خرید قطعات خودرو

آیا تا به حال درگیر خرید قطعات یدکی خودرو شده ­اید؟ اکثر افرادی که این تجربه را دارند از پیچیدگی آن شکایت می­کنند. خرید قطعه با قیمت­های بالاتر از قیمت واقعی، خرید قطعه غیراصل، عدم ضمانت سلامت قطعه توسط فروشنده، گستردگی برندهای ارائه دهنده قطعات یدکی و ده­ها مشکل دیگر، خرید قطعات یدکی را برای مصرف کننده سخت کرده است.

با مشاهده و آگاهی از این مشکلات به واسطه سال­ها حضور در بازار فروش قطعات خودرو، بر آن شدیم تا با ایجاد روشی نوین در خرید قطعات یدکی خودرو این مشکلات را به حداقل برسانیم. لذا سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید با بررسی مهم­ترین نیازهای مشتریان، امکانات متعددی را درجهت ساده سازی فرایند خرید ایجاد کرده است.

حذف معایب خرید به روش اینترنتی

آیا برایتان پیش آمده است که در خرید اینترنتی کالای مورد نظرتان ناموفق باشید؟

آیا تا به حال پیش آمده که خریدتان به موقع به دستتان نرسد؟

هزینه ارسالی که فروشندگان اینترنتی دریافت می­کنند چقدر با هزینه واقعی ارسال مطابقت دارد؟

با وجود این که در سال­های اخیر خرید به صورت اینترنتی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است اما علل مختلفی مثل نبود فروشگاه­های اینترنتی مورد اعتماد، حساس بودن کالای مورد نظر، طولانی بودن زمان ارسال، پشتیبانی ضعیف بسیاری از سایت­ها و ... باعث شده است تا مصرف کنندگان مجبور شوند در بسیاری از مواقع به صورت حضوری به خرید کالای مورد نظرشان اقدام کنند.

از طرفی پیچیدگی­های زندگی مدرن مانند نداشتن وقت آزاد، دور بودن محل زندگی از بازارها و فروشگاه­ها و ... خرید به روش سنتی را روز به روز سخت­تر کرده و افراد کم­کم مجبور به جایگزین کردن روش اینترنتی می­شوند. طی دو سال اخیر نیز شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی مغازه­ها و مخاطرات ناشی از خروج از خانه به این اتفاق دامن زده است.

به منظور حل این مشکل سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید دست به طراحی سیستمی ویژه زده است که این مشکلات را به حداقل رسانده و پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان باشد. در زیر به اختصار به برخی از ویژگی های این سامانه پرداخته­ شده است:

  • -ارائه مشاوره تخصصی تلفنی رایگان پیش از خرید
  • -پشتیبانی قبل، بعد و حین فرآیند خرید
  • -تحت ضمانت قرار دادن بخش عظیمی از کالاها
  • -ارائه اطلاعات کامل و تخصصی از قطعات در صفحه مربوط به هر محصول
  • -ارائه فیلم چرخان و عکس محصولات از تمام جهات
  • -فراهم کردن امکان پرداخت درب منزل (این امکان فعلا فقط برای همشهریان تهرانی فراهم است)
  • -امکان ارسال فوری (زیر دو ساعت) در تهران
  • -امکان بررسی حضوری قطعات در دفتر فرانید پیش از خرید
  • -ارائه قیمت­های رقابتی
  • -امکان پرداخت توسط دستگاه پوز و دریافت حضوری قطعه در دفتر فرانید
  • -امکان ارسال از طریق پست، پیک، تیپاکس و ...

به زبانی دیگر سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید امکانی را فراهم کرده است که از طریق آن مشتریان می­ توانند با استفاده از اطلاعاتی که از طریق مشاوران تلفنی فرانید دریافت می­کنند، از داخل منزل و یا محل کارشان کالای مورد نظر را با نازل­ترین قیمت سفارش داده و در کوتاه­ترین زمان در همان محل دریافت کنند. در نتیجه در کنار صرفه جویی در وقت و هزینه، در نهایت مشتری کالایی را دریافت می­کند که بیشترین انطباق را با نیازهایش دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید