اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000512535926094

دورانتاش: کاربران علاقه‌مند به نصب ویندوز 11 مراقب بدافزارهای جدید باشند

هشدار دورانتاش در رابطه با خطرهای احتمالی دانلود ویندوز 11

کد: 14000512535926094

https://bit.ly/37pGSo6

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش که به واسطه پیشرو بودن در عرضه نرم افزارهای آنتی ویروس در بازار ایران و خاورمیانه معروف است، به کاربرانی که فکر دانلود ویندوز 11 را در سر دارند هشدار جدی داده است که سیستم این گروه از کاربران در معرض آلوده شدن توسط بدافزارها و ویروس ها قرار دارد.

هشدار دورانتاش در رابطه با خطرهای احتمالی دانلود ویندوز 11
مراقب خطران و بدافزارهای ناشی از دانلود ویندوز 11 باشید

به گفته کارشناسان دورانتاش ، تاکنون صدها مورد جعلی از لانچرهای ویندوز 11 را شناسایی شده اند که توسط نرم افزارهای آنتی ویروس مسدود میشوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، پس از معرفی ویندوز 11 توسط مایکروسافت، کاربران بسیار زیادی به دنبال راهی برای نصب این سیستم عامل جدید بر روی سیستم خود بودند و هستند. این در حالیست که هنوز مایکروسافت نسخه نهایی سیستم عامل جدید خود را در اختیار عموم کاربران نگذاشته و فقط اعضای اینسایدر می‌توانند نسخه آزمایشی ویندوز 11 را دانلود و نصب کنند. اگرچه کانال‌های رسمی برای دانلود و تست و بررسی ویندوز 11 وجود دارند، اما سوء استفاده کنندگان از هیجان و اشتیاقی که بین کاربران برای تجربه ویندوز جدید وجود دارد در حال سوء استفاده کردن هستند. حالا شرکت دورانتاش، از توزیع کنندگان با سابقه و معتبر نرم افزارهای آنتی ویروس، بابت خطرهای احتمالی دانلود ویندوز 11 به کاربران هشدار داده است.

شرکت دورانتاش که به واسطه پیشرو بودن در عرضه نرم افزارهای امنیتی در بازار ایران و خاورمیانه معروف است، به کاربرانی که فکر دانلود ویندوز 11 را در سر دارند هشدار جدی داده که سیستم این دسته از کاربران در معرض آلوده شدن توسط بدافزارها قرار دارد.

داستان از این قرار است خلافکاران سایبری و افراد سوء استفاده کننده که بازار دانلود ویندوز جدید مایکروسافت را داغ دیده‌اند، شروع به طراحی بدافزارهایی در قالب نرم افزارهای نصب ویندوز 11 جعلی کرده‌اند که کاربران بی اطلاع با استفاده از این لانچرها، تقریبا به نصب انواع بدافزارها بر روی سیستم خود مشغول می‌شوند، بدون آنکه خبری از ویندوز 11 باشد.

خطرهای احتمالی دانلود ویندوز 11

به گفته کارشناسان دورانتاش ، تاکنون صدها مورد جعلی از لانچرهای ویندوز 11 را شناسایی شده اند که توسط نرم افزارهای آنتی ویروس معتبر مسدود میشوند.

هشدار دورانتاش بدین شرح است: مایکروسافت هنوز ویندوز 11 را به طور رسمی عرضه نکرده، اما سیستم عامل جدید این کمپانی به صورت پیش نمایش برای دانلود در دسترس است. مجرمین سایبری در حال انتقال بدافزارهای متنوع به سیستم کاربرانی هستند که تصور می‌کنند در حال دانلود ویندوز جدید هستند.

البته منظور دورانتاش از هشدار خود این نیست که کاربران قید دانلود ویندوز 11 را بزنند بلکه فقط باید احتیاط بیشتری برای این کار داشته باشد. همان طور که اشاره شد مایکروسافت در حال حاضر به صورت کاملا رایگان و آزمایشی،  نسخه بتا و تستی ویندوز 11 را برای دانلود در اختیار اینسایدرها قرار داده است.

تمامی کاربران ویندوز 10 می‌توانند با ثبت نام در برنامه اینسایدر، سیستم عامل جدید را به صورت پیش نمایش دریافت و تجربه کنند. پس از ثبت نام در اینسایدر و در آمدن به عضویت Dev Channel به راحتی از طریق Windows Update می‌توانید ویندوز 11 را دریافت کنید.

دورانتاش به کاربران پیشنهاد می‌کند از نصب این نسخه بر روی سیستم اصلی خود خودداری کنند چرا که نسخه آزمایشی پایدار نیست و طبیعتا باگ‌های زیادی دارد.

همچنین دورانتاش به همه کاربران استفاده از یک راهکار امنیتی مطمئن را پیشنهاد می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]