اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005125360516756

انتخاب رشته متقاضیان پذیرش مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته

کد: 140005125360516756

https://bit.ly/3g91Uw9

، مشهد , (اخبار رسمی): موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در مقاطع مختلف دانشجو می پذیرد.

رشته های تحصیلی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری
انتخاب رشته متقاضیان پذیرش مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۴۰۰ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی یا کل دیپلم) صورت می گیرد، می‌رساند ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در این رشته‌ها از روزپنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ آغاز و در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۰پایان می‌پذیرد.
 

نحوه ثبت نام به دو روش ذیل انجام می گردد:

۱- مراجعه حضوری به همراه مدارک(توسط کارشناسان موسسه)
۲- ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش (توسط متقاضی)

تلفن های پاسخگویی :

۳۸۲۱۸۸۴۰ - ۳۸۲۱۸۸۱۰

شرایط ثبت نام :

۱- اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱، یا دارا بودن مدرک پیش‌دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و یا کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی وحرفه ای برای متقاضیان الزامی است.

۲-متقاضیان دیپلم  فنی وحرفه ای و یا کار دانش نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) و دیپلمه ‌های فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند و فاقد معدل کتبی دیپلم هستند، بایستی  معدل کل دیپلم  متوسطه خود را عیناً دربند ۱۶ تقاضانامه اینترنتی ثبت نام درج نمایند.

نکته مهم

دارندگان دیپلم فنی وحرفه ای وکاردانش نظام قدیم هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می‌باشند حق ثبت نام و شرکت دراین مرحله را ندارند و د رصورت ثبت نام و قبول شدن، قبولی آنها لغو خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری

موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری پس از کسب مجوز از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، با جذب دانشجو از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور ، در مهر ماه سال ۱۳۸۵ عملاً فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را در مشهد مقدس ؛ در ۳ رشته و با جذب ۲۳۰ دانشجو آغاز کرده است . این موسسه می کوشد با فراهم نمودن محیطی علمی برای دانشجویان ، آنان را برای ورود به بازار کار و حضور مؤثر و مفید در عرصه اجتماع ، آماده ساخته و به نیازهای آموزشی و پژوهشی روز افزون جامعه پاسخ گوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش