اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005135362016949

دزدگیر منزل با دوربین

کد: 140005135362016949

https://bit.ly/37pwzAy

، تهران , (اخبار رسمی): در گذشته سیستم های امنیتی که برای اماکن و منازل در نظر گرفته می‌شد به دو دسته‌ی دزدگیر و دوربین مداربسته محدود می‌شد. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و هوشمند سازی با طیف وسیعی از لوازم و تجهیزات هوشمند مواجه هستیم که تأثیر بسیاری در دقت و سهولت انجام کارها داشته است.

دزدگیر منزل با دوربین
دزدگیر منزل با دوربین

از جمله موارد هوشمند سازی می‌توان به هوشمند سازی ساختمان ها، سیستم گرمایشی و سرمایشی هوشمند، سیستم نظارت و کنترل پارکینگ، سیستم هوشمند لوازم صوتی و تصویری، سیستم روشنایی هوشمند و سیستم امنیتی و همچنین دوربین های هوشمند اشاره کرد. اجرای سیستم های هوشمند سازی قابلیت امکان تجهیزات سخت افزاری را به حداکثر خود رسانده و بسیاری از امکاناتی را که در گذشته در حد رویا باقی مانده بود را تحقق بخشیده است.

بعد از دزدگیر اماکن و منازل دومین تجهیزاتی که برای ایمن سازی استفاده می‌شود دوربین مدار بسته است. این نکته را در نظر داشته باشید که دوربین ها به تنهایی قادر به جلوگیری از سرقت نیستند چرا که سارق می‌تواند با تخریب دوربین و تجهیزات مربوط به آن امکان شناسایی را از بین ببرد؛ بنابراین بهترین و منطقی ترین کاری که می‌شد انجام داد، استفاده‌ی هم‌زمان از دوربین و دزدگیر بود.

بی شک، امنیت داشتن از طبیعی‌ترین و اولیه‌ترین نیازهای افراد است که به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست. همان‌طور که در بخش مقدمه اشاره کردیم امروزه به لطف هوشمند سازی، تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. دزدگیر منزل با دوربین هوشمند نیز از این موارد است که درواقع راهی مناسب برای بهبود و همچنین ارتقای سیستم های امنیتی و حفاظتی در خانه ها محسوب می‌شوند.

اگر شما سیستم های امنیتی را در خانه خود فعال کرده باشید و آژیر شروع به صدا کند، هرگونه ورود غیرمجاز در خانه به افراد خانه اطلاع داده خواهد شد. شما همچنین می‌توانید از طریق دوربین مداربسته هوشمند داخل خانه را چک کنید و ببینید که آیا واقعا ورود غیرقانونی در این زمینه انجام گرفته است یا خیر تا به پلیس خبر دهید.

دوربین هوشمند چیست؟

دوربین هوشمند به دسته‌ای از دوربین های مدار بسته گفته می‌شود که به دلیل سنسور تعبیه شده در آن‌ها قابلیت های جدیدی را از خود ارائه کرده‌اند. این دوربین ها به لطف سنسورهای خود توانایی پردازش تصاویر دوربین‌های مداربسته را دارا می‌باشند. به این ترتیب با آنالیزی که روی تصاویر دریافت شده از دوربین انجام می‌شود، سیستم به طور خودکار، کاری را انجام می‌دهد یا هشداری را به سایر قسمت ها می‌فرستد.

مانند هر سیستمی این سیستم هم مزایایی دارد. اگر بخواهیم مزایای این سیستم را ذکر کنیم می‌توانیم بگوییم شما با استفاده از دوربین هوشمند می‌توانید به کاهش ضرر و زیان در این زمینه و بهبود مدیریت خود برسید. همچنین می‌توان مسیرهای شلوغ و پر رفت و آمد را کنترل کنید. عوامل ایجاد مزاحمت را شناسایی و کنترل کنید. سارقان را شناسایی و ردیابی کنید و علاوه بر تمام این موارد حس اعتماد و اطمینان بیشتری را به ساکنین منزل منتقل کنید.

 امروزه با توجه به اینکه روش های مختلف و متنوعی برای هوشمند سازی وجود دارد می‌توانید از این کار استفاده کنید تا امنیت خانه‌ی خود را چندین برابر کنید. دوربین مداربسته هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که حتی زمانی که در خانه حضور ندارید بتوانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

اما دوربین هوشمند چه قابلیت هایی دارد؟

قابلیت های دوربین هوشمند

دوربین های هوشمند طیف گسترده‌تری از قابلیت ها را نسبت به دوربین های مدار بسته آنالوگ پوشش می‌دهند. از جمله قابلیت هایی که می‌توان برای این دسته از دوربین ها ذکر کرد می‌توان به موارد پایین اشاره کرد:

  • قابلیت امکان اتصال به سیستم ها و سنسورهای دیگر
  • قابلیت تشخیص هر نوع حرکت در محدوده دید دوربین
  • قابلیت تحت نظر گرفتن ورود و خروج افراد یک مکان و شمارش آن‌ها
  • قابلیت بررسی و تعقیب کردن مورد و سوژه های مشکوک
  • قابلیت محاسبه کردن سرعت انواع خودروها و خواندن پلاک آن‌ها
  • قابلیت تشخیص چهره افراد و ثبت نام آن‌ها در سیستم
  • قابلیت تجزیه و تحلیل انواع باندهای فرودگاهی
  • قابلیت ثبت عکس از چهره تک به تک افراد مراجعه کننده به یک ساختمان
  • قابلیت تشخیص و بررسی یک فضای کاملا امن و اطمینان از عدم وجود مورد مشکوک در منطقه
  • قابلیت بررسی کردن و گزارش دادن سطح مشخصی از رویدادهای به وجود آمده در آن محیط

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ایمن سازگار

کارشناسان فروش گروه فنی مهندسی ایمن سازگار به صورت کاملا رایگان پروژه شما را بازدید میکنند و به شما نقشه کار ، پیش فاکتور مقرون به صرفه و زمان تحویل و ارایه کار را ارایه میدهند پس از دریافت تجهیزات از شما وجه فاکتور و پس از تحویل پروژه وجه کامل از شما دریافت میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه