اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005155364316957

تخفیف ویژه خرید کفش

فروش ویژه فروشگاه اینترنتی کفش فیتیو به مناسبت افتتاحیه

کد: 140005155364316957

https://bit.ly/3itLdgo

، (اخبار رسمی): به جرات می توان گفت تنها پوشاکی که به طور مستقیم در سلامتی شما نقش ایفا می کند، کفش های شماست و انتخاب کفش مناسب شما را مشکلاتی چون درد زانو و کمر دور می کند. پس بهتر است در انتخاب آن تمام دقت را به خرج دهید، اما چگونه؟

فروش ویژه فروشگاه اینترنتی کفش فیتیو به مناسبت افتتاحیه
فروش ویژه فروشگاه اینترنتی کفش فیتیو به مناسبت افتتاحیه

کفش های استاندارد می توانند ضامن سلامتی شما و جلوگیری از زانو و کمر درد در طولانی مدت شوند، اما چطور می شود کفش های استاندارد را برای قلب دوم خود تهیه کنیم؟

ارسال رایگان کفش و کتونی های زنانه از 20 مرداد 1400

فروش ویژه محصولات فیتیو به مناسبت افتتاح فروشگاه اینترنتی از 20 مرداد 1400 آغاز و تا 10 شهریور 1400 ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی فروشگاه فیتیو، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره فروش ویژه محصولات فیتیو به مناسبت افتتاح فروشگاه اینترنتی و در دوره زمانی 20 روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی کتونی ها را از طریق وبسایت و با ارسال رایگان تهیه کنند.

امیر ابراهیمیان، مدیر فروشگاه فیتیو آشنایی افراد با کفش های مناسب برای سلامتی را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: در این جشنواره قصد داریم بهترین کفش های تولید داخلی را که با وسواس زیاد انتخاب شده اند که استانداردترین کفش های بازار باشند و سلامتی شما را تضمین کنند را بدون دریافت هزینه ارسال برای مشتریان عزیزمان ارسال کنیم.

علاقه مندان جهت مشاهده کفش ها می‌توانند به وبسایت فروشگاه کفش فیتیو به نشانی fittio.ir مراجعه کنند.

برای رایگان شدن هزینه ارسال کافیست از کد تخفیف freesend استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه کفش فیتیو

فیتیو فروشگاه آنلاین کتونی های زنانه و دخترانه است، ما در فیتیو برای انتخاب کفش هایمان وسواس زیادی به خرج می دهیم و تولیدی هایی را برای تهیه کفش انتخاب می کنیم که استاندارد ترین کتونی ها را تولید می کنند و علاوه بر زیبایی شیک بودن فاکتور استاندارد بودن آن ها باعث می شود با کفش هایی مواجه شویم که سلامتی زانو و کمر شما را در دراز مدت تامین می کنند توصیه ما به شما این است: با کفش های مناسب سلامتی را انتخاب کنید!

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف