اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000517536706094

مراقب حملات ویروسی و فیشینگ با عنوان بازیهای المپیک 2020 توکیو باشید

افزایش حملات سایبری به بهانه بازیهای المپیک توکیو

کد: 14000517536706094

https://bit.ly/37zjuVg

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش نسبت به افزایش حملات ویروس ها و تهدیدات سایبری که با روشهای مهندسی اجتماعی سعی در آلوده کردن کاربران و شرکتها دارند هشدار داد.

افزایش حملات سایبری به بهانه بازیهای المپیک توکیو
افزایش ویروس های کامپیوتری هنگام المپیک 2020 توکیو

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، در روزهای اخیر شاهد برگزاری المپیک 2020 توکیو به عنوان یکی از رویدادهای بسیار مهم ورزشی هستیم. شرکت دورانتاش که از شرکتهای پیشرو ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس است، نسبت به افزایش حملات تهدیدات سایبری از جمله ویروس ها، بدافزارها، باج افزارها، تروجان ها و حملات فیشینگ و هرزنامه ای و لینکهای آلوده با سوء استفاده از المپیک توکیو هشدار داد.

خلافکاران سایبری تلاش میکنند با ارسال ایمیل های آلوده و هدایت کاربران به وب سایتها و لینک های ویروسی و حاوی بدافزار با عنوامین فریبنده مرتبط با بازی های المپیک توکیو، اقدام به سرقت اطلاعات، تخریب اطلاعات و باج خواهی از قربانیان کنند و کاربران و شرکتهای ایرانی نیز مانند دیگر کاربران در دیگر کشورها از این خطرات در امان نیستند.

شرکت دورانتاش توصیه میکند تا ضمن رعایت دقیق اصول و قواعد امنیتی مانند آپدیت مرتب سیستم عامل و مرورگرهای اینترنتی و استفاده از آنتی ویروس های معتبر و باکیفیت و تهیه بکاپ به صورت مرتب از اطلاعات و فایلهای حیاتی و حساس، در مواجهه با لینکها و ایمیلهایی که موضوعات المپیک توکیو را دارند، دقت و هوشمندی 2 برابری داشته باشید.

یکی از مواردی که متاسفانه برخی از کاربران شخصی و خانگی و شرکتهای ایرانی نادیده میگیرند، اهمیت کیفیت و برند آنتی ویروس علاوه بر اهمیت معتبر و اورجینال بودن لایسنس و محصول آنتی ویروس است و همین موضوع باعث میشود تا بسیاری از کاربرانی که اقدام به تهیه آنتی ویروس میکنند، به دلیل انتخاب آنتی ویروس های نامعتبر، جعلی و فیک و یا انتخاب برندها و محصولات ضعیف و متوسط، از سطح امنیتی مناسبی برخودار نباشند و به دلیل آلوده شدن به تهدیدات سایبری دچار مشکلات جبران ناپذیری شوند.

به همین دلیل شرکت دورانتاش توصیه میکند علاوه بر دقت در معتبر و اورجینال بودن آنتی ویروس، به برند و کیفیت آنتی ویروس نیز توجه نمایید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]