کد: 140005175367916971

تزریق بوتاکس برای چین و چروک صورت

کد: 140005175367916971

https://bit.ly/3iGdIrA

، تهران , (اخبار رسمی): بیشترین عمل زیبایی تزریق بوتاکس برای درمان چین و چروک صورت است. و این یکی از متداول ترین روش های ورود پزشکان است که می خواهند درمان های زیبایی را در عمل خود استفاده کنند.

تزریق بوتاکس برای چین و چروک صورت
تزریق بوتاکس برای چین و چروک صورت

درمان خطوط  اخم و پای کلاغ با تزریق بوتاکس بسیار شایع است.عوارض جانبی کمی دارد و با رضایت بالای بیمار همراه است. چین و چروک در اثر آتروفی پوستی و انقباض مکرر عضله اساسی صورت ایجاد می شود.

سم بوتولینوم یک نوروتوکسین قوی است که از آزاد شدن استیل کولین در محل اتصال عصب عضلانی جلوگیری می کند. تزریق مقدار کمی سم بوتولینوم به عضلات خاص بیش فعال باعث شل شدن موضعی عضلات می شود که پوست روی آن را صاف می کند و چین و چروک ها را کاهش می دهد.

اثرات سم بوتولینوم به طور کامل سه تا چهار ماه طول می کشد.تاثیر تزریق  بوتاکس در چین و چروک های پویا ، که در هنگام انقباض عضله دیده می شوند ، نتایج چشمگیری نسبت به چین و چروک های استاتیک ، که در حالت استراحت قابل مشاهده هستند ، می دهند.

ممنوعیت تزریق بوتاکس

تزریق سم بوتولینوم در افرادی که دارای زخم کلیوئید ، اختلالات عصبی عضلانی (به عنوان مثال ، میاستنی گراویس) ، آلرژی به مواد تشکیل دهنده محصولات سم بوتولینوم و اختلال بدشکلی بدن منع مصرف دارند.افرادی که باردار ، شیرده و یا بیماری عصبی دارند نیز نباید از تزریق بوتاکس استفاده کنند.

بهترین سن تزریق بوتاکس

بوتاکس برای بیمارانی که ۱۸ سال به بالا دارند مورد تأیید است و اکثر متخصصان اتفاق نظر دارند که بیماران در اواسط تا اواخر ۲۰ و اوایل ۳۰ سالگی در سن خوبی برای درمان پیشگیرانه بوتاکس هستند.

 آماده سازی بیمار برای تزریق بوتاکس

برای تزریق بوتاکس ، یا هر روش تزریقی ، به بیماران توصیه می شود مصرف آسپیرین و هر دارو یا مکمل غذایی که دارای اثرات ضد انعقادی دارند قطع شود انجام این کار دو هفته قبل از تزریق بوتاکس می توان کبودی را به حداقل رساند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی