اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005175368616976

طراحی مدرن چیست؟

کد: 140005175368616976

https://bit.ly/3xEK1eC

، تهران , (اخبار رسمی): در طراحی مدرن، چندین ویژگی اصلی و مضمون طراحی وجود دارد که می توان آنها را توصیف کرد. سبک مدرن امروزی که اغلب با سبک معاصر اشتباه گرفته می شود ، مبتنی بر جنبش طراحی است که در حدود قرن بیستم میلادی ایجاد شده است.

طراحی مدرن چیست؟
طراحی مدرن چیست؟

مبلمان و دکوراسیون به سبک مدرن، از مواد طبیعی ، رنگهای خنثی یا خاکی و حذف جزئیات غیرضروری تشکیل شده‌اند. گرچه ممکن است طیف وسیعی از رنگ ها را در یک ظاهر طراحی معاصر مشاهده کنید ، سبک های مدرن دارای رنگ های تک رنگ هستند.

سبک مدرن ، باب سلیقه کسانی است که فضاهای ساده و بدون سر و صدا با خطوط صاف و فاقد تزئینات ناموزون را دوست دارند.

دیزاین در طراحی مدرن

مدرنیسم، نفس شکوفایی های پر زرق و برق سایر سبک های طراحی ، مانند سبک گوتیک ، رنسانس و ویکتوریا بود. بنابراین ، بسیاری از طرح های مختلف مدرن دارای چندین مولفه مشترک هستند که مضامین طراحی با طراحی مدرن مرتبط شده اند.

خطوط مستقیم صاف

منظور از طراحی مدرن ، تضادی از سبک های طراحی قبلی بود که از بافت های سنگین ، کنده کاری ها و سبک‌های چوبی در خانه استفاده می کرد.

بنابراین ، بیشتر اجزای طراحی مدرن ، از مبلمان گرفته تا شکل اتاق ها ، شامل خطوط صاف و مستقیم و بدون جزئیات اضافی است. این کار تفاوت کمی با طراحی معاصر دارد که از منحنی ها و خطوط گسترده استفاده می کند. خطوط طراحی مدرن واضح تر و نازکترند.

انواع مختلفی از طراحی وجود دارد که در این گروه قرار می گیرند ، مانند:

سبک میشن یا ماموریت
سبک دکو آرت یا هنرهای تزئینی
سبک شیکر

 

ایده‌های کلی برای طراحی دکوراسیون مدرن

سادگی: اگر به دنبال کلمه ای هستید که توصیف کند دکوراسیون منزل مدرن چیست ، سادگی بهترین تعریف است. البته سادگی به معنای دکوراسیون خسته کننده و مدرن‌کردن با خطوط صاف ، پالت رنگی خنثی و اشکال هندسی کسل کننده نیست. در عوض ، دکوراسیون منزل مدرن می تواند تقریباً در هر خانه ای گرم ، جذاب و کاملا شیک باشد.

ایده دوم دکوراسیون منزل مدرن، عملکرد است. یعنی فضای خانه بر مدرن بودن باید کاربردی نیز باشند. به عنوان مثال، آشپزخانه ای که با دکوراسیون مدرن طراحی شده است باید فضای کار کافی داشته باشد و دسترسی به همه چیز آسان باشد.

تکنولوژی سومین ایده برای دکوراسیون مدرن در خانه شما است. این در واقع چیزی فراتر از بیان ساده “تکنولوژی” است و هرگونه وسایل دیجیتالی که در خانه شما هستند باید با فضا همخوانی داشته باشند.

فضای باز: اگر می خواهید یک دکوراسیون مدرن داشته باشید ، پس می خواهید با داشتن فضای باز در خانه از ایده چهارم ما استفاده کنید. این ممکن است در بعضی از خانه هایی که به جای مفهوم باز اتاق بسته ارائه می دهند امکان پذیر نباشد اما شما می توانید با استفاده از رنگ : پارچه و مبلمان ظاهر فضاهای باز را ایجاد کنید. همچنین می توانید از پوشش پنجره هایی با رنگ روشن و هوای مطبوع برای ایجاد فضای باز در اتاق استفاده کنید ، حتی اگر اینگونه نباشد.

آخرین ایده برای ایجاد یک دکوراسیون مدرن در خانه شما این است که کمی شخصیت به فضا اضافه کنید. می تواند حیرت انگیز باشد که چگونه جوشش یک رنگ گرم روی یک پالت خنثی می تواند تاثیر حیرت‌انگیزی را در اتاق ایجاد کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی، تولیدی و خدماتی طرح گستر شهام ایرانیان

ارائه خدمات مدرن و حرفه‌ای طراحی و اجرا و ایجاد مشتریانی راضی در صدر اهداف شرکت طرح گستر شهام ایرانیان با نام تجاری شهام دیزاین قرار دارد. در تلاشیم که پروژه‌های ساختمانی و تغییر دکوراسیون مشتریان خود را با بهترین کیفیت و به بهترین شکل به انجام رسانیم. از دیگر اهداف مجموعه و دغدغه‌های مدیران شرکت، کار آفرینی و اشتغال‌زایی برای جوانان در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و رونق کسب و کار در جامعه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار