کد: 140005175369316963

به همت موسسه طاتا آکادمی

دوره و کلاس آموزش آنلاین یوگا برگزار می‌شود

کد: 140005175369316963

https://bit.ly/2VLh0Rr

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی آنلاین یوگا با تدریس طاهره خورسند برگزار می شود. در کلاس آموزش آنلاین یوگا در طاتا آکادمی این است که شما محدودیت زمانی برای انجام تمرینات ندارید و با ثبت‎‌نام در هر یک از کلاس ها و دوره‌ها، بلافاصله، فایل‌های دوره در پنل شما قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید تمرین یوگا را شروع کنید.

دوره و کلاس آموزش آنلاین یوگا برگزار می‌شود.
مجموعه طاتا آکادمی اولین پلتفرم آنلاین و سایت آموزش یوگا

به گزارش روابط عمومی موسسه طاتا آکادمی، کلاس آموزشی آنلاین یوگا در وب‌سایت طاتا آکادمی در دسترس عموم قرار داده شد.

سرکار خانم طاهره خورسند، مدیر موسسه طاتا آکادمی و مربی بین المللی یوگا و مدیتیشن، هدف از برگزاری این دوره را بهبود سلامت جسمی و روحی هموطنان عزیز و علاقه‌مند ساختن افراد به سبک زندگی سالم بیان کرد و افزود: ما در طاتا آکادمی، به دنبال آن هستیم که با فراگیر ساختن آموزش‌های اصولی یوگا، نقشی در ارتقای روحیه، آرامش روانی و سلامت جسمی مردم عزیز ایران ایفا کنیم.

وی که از مدرسان با تجربه یوگا در کشور است، اظهار داشت: طراحی تمرینات کلاس آنلاین یوگا ترمیک به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که شما بتوانید از پایه‌ای‌ترین حالت شروع کنید و گام به گام و اصولی پیشرفت کنید.

در دوره ترمیک یوگا شما با خیال آسوده و بدون عجله یا آسیب، تک تک آساناهای یوگا را تجربه خواهید کرد.

وی افزود: مهم‌ترین نکته در کلاس آموزش آنلاین یوگا در طاتا آکادمی این است که شما محدودیت زمانی برای انجام تمرینات ندارید و با ثبت‎‌نام در هر یک از کلاس ها و دوره‌ها، بلافاصله، فایل‌های دوره در پنل شما قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید آموزش و تمرین یوگا را شروع کنید.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: در حال حاضر دوره های آموزشی متنوعی در وب‌سایت طاتا آکادمی موجود است و  در نظر داریم در آینده نزدیک دوره‌های بیشتری را در زمینه یوگا، مشاوره تغذیه و رشد و توسعه فردی در وب‌سایت مجموعه قرار دهیم.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند وب‌سایت طاتا آکادمی مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طاتا آکادمی

مجموعه طاتا آکادمی مرکز آموزش‌ آنلاین و حضوری یوگا، توسط طاهره خورسند، مربی بین‌المللی یوگا، و محسن ابراهیم زاده تاسیس شد و تمرکز آن بر آموزش یوگا، ترویج سبک زندگی و تغذیه سالم و ارتقای مهارت‌های فردی است. وب‌سایت مجموعه طاتا آکادمی یکی از اولین پلتفرم‌های آموزش آنلاین یوگا در کشور است که کلاس‌ها، دوره‌ها و ورکشاپ‌های متعددی را در زمینه آموزش یوگا، تغذیه سالم، توسعه مهارت‌های فردی در زندگی و سبک زندگی سالم را در دسترس عموم مردم جامعه قرار می‌دهد. چشم انداز طاتا آکادمی، تشکیل یک مجموعه کامل و حرفه‌ای برای ترویج و آموزش سبک زندگی صحیح برای بشر امروزی با تمام مشغله‌ها و تنش‌ها است؛ این که بتوانیم به کمک مفاهیم و دستورات یوگا، نکات سلامتی آیورودا و با آگاهی از ابعاد جسمی، ذهنی و روحانی خود، یک زندگی شادتر و سالم‌تری را تجربه کنیم؛ این که یکایک ما بتوانیم با یادگیری اصول سالم زیستن، در مسیر رشد و ارتقا مهارت‌های شخصی، بالا بردن توانمندی‌ها و آگاهی از تمام استعدادهای بالقوه درونی مان قدم برداریم و به اهدافمان دست پیدا کنیم.

منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ