اطلاعات تماس
  • 026365*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005185371116983

مهلت ثبت نام پیش دبستانی مجازی تا 1400/6/31

کد: 140005185371116983

https://bit.ly/3sbjSmz

، (اخبار رسمی): ثبت نام دوره پیش دبستانی 1400 - 1401 از 1 خرداد ماه آغاز شده و تا تاریخ 31/6/1400 به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق سایت رسمی پیش دبستان راه زندگی به نشانی http://e-kids.ir/ انجام می شود.

مهلت ثبت نام پیش دبستانی مجازی تا 1400/6/31
مهلت ثبت نام پیش دبستانی مجازی تا 1400/6/31

موفقیت برگزاری دوره آموزشی پیش دبستانی مجازی باعث شده است که در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ نیز اجرای این طرح ادامه یابد.

ثبت نام پیش دبستانی مجازی

دوره پیش دبستانی دوره ای است که در آن نوآموزان برای ورود به مدارس و آموزش های تحصیلی آماده سازی می شوند . علاوه بر این موارد آمادگی نوآموزان برای پذیرش آموزش های لازم در این سن نسبت به سایر دوره های آموزشی و تحصیلی بسیار بیشتر است ، بنابراین تمامی موارد اولیه و ضروری ورود به دوره تحصیلی باید در این دوره آموزش داده شود .

با توجه به شیوع ویروس کرونا و غیر حضوری شدن مراکز آموزشی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ، بسیاری از والدین به دلیل نگرانی های ناشی از این بیماری مانع از ثبت نام فرزندان خود در مراکز پیش دبستانی شده اند که این مسئله آمار ثبت نام این مراکز را به شکل قابل توجهی کاهش داده است .

مرکز پیش دبستان راه زندگی به منظور جلوگیری از تعطیلی آموزش های پیش دبستانی و رعایت پروتکل های اجتماعی ناشی از بیماری کرونا ، ثبت نام دوره پیش دبستانی 1400 - 1399 را به صورت مجازی و با نازلترین شهریه امکان پذیر ساخت و موفقیت این دوره آموزشی باعث شده است که در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  نیز اجرای این طرح را ادامه دهد.

مهلت ثبت نام مجازی پیش دبستانی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

به دلیل حساسیت بالای آموزش های دوره پیش دبستانی و اهمیت ویژه آن ها و به منظور حفظ سلامت نوآموزان و همچنین اطمینان خاطر خانواده های آن ها ، شرایطی فراهم ساخته ایم تا نوآموزان بدو ورود به پیش دبستان که امکان ثبت نام حضوری در مراکز پیش دبستانی را ندارند، از آموزش های مربوط به این دوره باز نمانند و پس از تهیه مدارک لازم برای ثبت نام پیش دبستانی بتوانند ثبت نام کرده و این آموزش ها را دریافت نمایند .

ثبت نام دوره پیش دبستانی 1400 - 1401  از 1 خرداد ماه آغاز شده و تا تاریخ 31/6/1400 به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق سایت رسمی پیش دبستان  راه زندگی  به نشانی http://e-kids.ir/   انجام می شود.

شرایط ثبت نام مجازی پیش دبستانی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

خانواده هایی که به دلیل شیوع بیماری کرونا و یا عدم دسترسی به امکانات آموزشی مربوط به دوره پیش دبستانی در منطقه خود ، ثبت نام پیش دبستانی فرزند خود را انجام نداده اند ، می توانند در فرصت به وجود آمده این ثبت نام را به انجام رسانده و آموزش های لازم برای پیش دبستانی را نیز به همان طریق دریافت نمایند .

  • سن ورود به پیش دبستانی مجازی برای تمام نوآموزان 5 سال تمام می باشد . نوآموزانی که قبلا در مراکز آموزش پیش دبستانی دولتی و غیر دولتی ثبت نام کرده اند ، مجاز به ثبت نام مجازی پیش دبستانی نخواهند بود . در پایان دوره آموزش مجازی پیش دبستانی ۱۴۰1 - ۱۴۰0 ، گواهی اتمام دوره آموزشی به نوآموزان اهدا خواهد شد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 026365*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش