اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005185371316917

انواع سطل زباله - آستیاگ

کاربرد انواع سطل زباله

کد: 140005185371316917

https://bit.ly/3CEwHL0

، (اخبار رسمی): در این مقاله میخواهیم به شما کاربرد انواع سطل زباله درب دار - سطل زباله پلاستیکی - سطل زباله اداری و... را توضیح دهیم

کاربرد انواع سطل زباله
انواع سطل زباله

فروشگاه آستیاگ یکی از بزرگترین مراکز فروش سطل زباله در تهران و شهرستان ها است . تا پایان این مقاله با ما همراه باشید با کاربرد انواع سطل زباله در فروشگاه استیاگ.

ایا از سطل زباله های بی کیفیت در محل کار یا خانه خود رنج میبرید ؟ آیا در انتخاب سطل زباله مناسب دچار تردید شده اید ؟ اصلا نگران نباشید چون ما اینجاییم تا شما را از وجود بهترین سطه های زباله با خبر کنیم.

1 - سطل زباله شهری : یکی از بزرگ ترین سطل زباله ها است که حدود 1100 لیتر حجم دارد و معمولا به رنگ های زرد ، سبز یا خاکستری میباشند . سطل زباله شهری توسط مردم در شبانه روز پر میشود و توسط ماشین های بزرگ اشغالی شهرداری هر شب ساعت 9 به بعد تخلیه میشود. سطل زباله بزرگ شهری بهترین وسیله برای این که زباله های خود را در کوچه ها نیاندازیم .

2 - سطل زباله پلاستیکی : این نوع سطل های زباله معمولا حدود 110 یا 120 لیتر حجم دارند و در رنگ های زرد ، سبز و... میباشند . سطل زباله پلاستیکی دارای دو چرخ زیر سطل و دو ایه نگه دارنده درست رو به روی چرخ ها میباشد . سطل زباله پلاستیکی گودبین معمولا در ساختمان ها ، مدارس و دانشگاه ها استفاده میشوند. سطل زباله پلاستیکی دارای یک درب با یک دسته روی ان میباشد که با باز کردن ان میتوانید زباله های خود را درون ان بیاندازید و اطراف خود را کثیف نکنید.

3 - سطل زباله اداری : سطل زباله های اداری معمولا حجمی کمی دارند حدود 5 یا 10 لیتر میباشد . سطل زباله اداری به شکل زیابیی طراحی شده است که معمولا به شکل توری فلزی ، توری ، سطل زباله توری در دار و یا سطل زباله هوشمند هستند. این سطل زباله ها را معمولا مدیران زیر میز خود قرار میدهند و چون ظاهر زیبایی دارند حتی میتوان ان ها را کنار دیوار نیز قرار داد.

4 - سطل زباله های خانگی : این نوع سطل زباله ها با حجم کم و زیابیی که دارند معمولا به اندازه ی 5 لیتر هستند و به رنگ های مختلف میباشند، سطل زباله پلاستیکی ، سطل زباله پدالی ، سطل زباله استیل ، سطل زباله هوم کت و ... هستند. که کار را برای افراد داخل خانه راحت تر میسازند . این سطل زباله ها را میتوان در محل کار یا شرکت هم استفاده کرد.

برای اعتماد بیشتر به فروشگاه آستیاگ تمام قیمت ها را با تخفیف ویژه قرار داده ایم حتی میتوانید میتوانید سفارش خود را به صورت انلاین و یا اینترنتی ثبت کنید و در اولین زمان ممکن سفارش برای شما ارسال شود. برای خرید حضوری هم میتوانید با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید و به ادرس ذکر شده مراجعه فرمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه