اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005205373916995

چند نکته مهم در باره انتخاب مبل

کد: 140005205373916995

https://bit.ly/3g47BLG

، کرج , (اخبار رسمی): در این مقاله به مهم ترین مطالبی که در باره انتخاب مبل باید توجه شود می پردازیم

مبل
چند نکته مهم در باره انتخاب مبل

امروزه انتخاب مبل نیز از جمله مواردی می باشد که در هنگام خرید کار ساده ای نمی باشد زیرا در حین انتخاب مبل به گزینه های زیادی از انواع مختلف مبل ها برخورد می کنیم که هر کدام از آن ها زیبایی و مزایای خودش را دارد.

بنابراین انتخاب مبل به گونه ای است که هر شخص نسبت به سلیقه و علاقه خود پسند می کند تا بهترین جنس از نظر خود باشد و بعد از خرید احساس خوبی داشته باشد، در بین مبل های موجود در سطح بازار مبل ال دارای محبوبیت زیادی در بین خریداران این مبل را به همراه دارد.

تعریف مبل ال

مبل ال از ۳ تا ۷ جزء تشکیل شده است که به شکل “ال” انگلیسی کنار هم قرار دارند. حال این شما هستید که با توجه به سلیقه، نیاز و فضایی که دارید، تعداد اجزا را مشخص می کنید. قاعدتا برای فضاهای کوچک تعداد اجزای کم تری را باید انتخاب کنید.

انواع مبل ال

مبل کاژو: مناسب سبک کلاسیک می باشد.

مبل کلاسیک:مناسب فضاهای کوچک می باشد.

مبل سلطنتی: مبلمان سلطنتی که یه شکل ال قرار دارد.

مبل اسپرت: بیش تر مناسب فضاهای کوچک تر می باشد.

مبل چستر: پرطرفدار بوده و تقریبا برای هر محیطی کارایی دارد.

مبل تخت خواب شو: مناسب فضاهای کوچک و خانه هایی که اتاق مهمان ندارند.

مبل باکس دار: دارای باکس هایی هستند که می توان از آن ها هم به عنوان میز یا جای وسایل استفاده کرد و هم اگر جای نشستن کم بود، روی آن بنشینید.

مبل ترک: تولید کشور ترکیه می باشد، علاوه بر کیفیت و زیبایی، قیمت آن ها بالا می باشد.

مبل فرانسوی: مبل U شکل و L گرد، جزو این گروه می باشد.

مبل راحتی

مبل راحتی ، یکی از لوازمی است که تقریبا در هر خانه ای وجود دارد. در نشیمن، پذیرایی و گاهی اتاق خواب از آن استفاده می شود. دارای تنوع زیادی می باشد و هر فردی با هر دکوراسیونی می تواند گزینه مناسب برای خودش را پیدا کند.

باتوجه به این که این نوع مبل بیش تر جلوی تلویزیون قرار دارد و هم چنین از مبل های دیگر بیش تر استفاده می شود، باید دقت کنید که حتما بدنه و اسکلت محکم و مقاومی داشته باشد، همین طور اسفنج محل نشیمن باید از جنس خوب و باکیفیت باشد، تا به دلیل استفاده مکرر، فرم خود را از دست نداده و سالم بماند.

جنس چوب این مبلمان، از جنس چوب راش، چوب گردو و چوب سفید بوده و جنس اسفنج آن از جنس فوم سرد و اسفنج ۳۰ یا ۳۵ کیلویی می باشد. پارچه رو مبلی این مدل مبل ها بهتر است قابل شستشو و مقاوم باشد.

تفاوت مبل راحتی با صندلی های دیگر

مبل راحتی یکی از بهترین انتخاب مبل در بین مبل های دیگر می باشد زیرا با انتخاب مبل راحتی دکوراسیون خانه خود را در سبکی جدید قرار می دهید. این مبل ها به صورت کاناپه ۳ نفره و یک مبل یک نفره هستند همچنین می توانید با قرار دادن وسایل تزیینی در کنار مبل راحتی فضایی زیبا به خانه خود بدهید.معمولا طراحی و ساخت این مبل ها به گونه است که به راحتی بتوانید بر روی آن استراحت کنید و هیچ مشکلی نداشته باشید.

لازم به ذکر است مبل سلطنتی نوعی دیگر از انواع مبل های موجود در سطح بازار می باشد و استفاده از این مبل ها بیشتر در مراسمات رسمی تر می باشد.باید دقت کنید که مبل استیل را در فضای بزرگ استفاده می کنند و محلی که برای آن در نظر گرفته اید تا مبل استیل بخرید باید فضایی بیشتر در اختیار داشته باشد. در یک خانه مبل استیل بهترین کارایی را در پذیرایی از خود نشان می دهد، در این مبل ها از نقش های سلطنتی استفاده می کنند که شکلی خاص در دکوراسیون خانه ایجاد میکند.

تفاوت مبل راحتی جدید با مبل های قدیم

مبل هایی که در قدیم ساخته می شد از یک نوع بودند و هیچ تازگی در پیش نداشتند و یک اندازه و ارتفاعی داشتند که نسبت به آن ساخته می شدند و مورد مصرف قرار می گرفتند ولی امروزه با پیشرف روز افزون، بشر باعث شده که ما روی به مبل های جدید بیاوریم که نسبت به مبل های مشابه قدیمی از تفاوت زیادی برخوردار هستند زیرا مبل راحتی جدید به شکلی طراحی شده است که راحتی را برای افراد به ارمغان می آورد.

معمولا مبلمان قدیمی نسبت به مبل راحتی جدید ، میزان راحتی کمتری داشتند. این موضوع بر حسب نوع طراحی و جنس به کار رفته شده در مبل ها مشخص می شود و مبل های قدیمی به شکلی ساخته می شدند که جنس ضعیفی داشتند و همچنین کیفیت کمتری را به همراه داشتند و برای استفاده در طولانی مدت از آنها مشکل به وجود می آمد.

ولی شما می توانید از مبل راحتی خریداری شده خود در مدت زمان بیشتری استفاده کنید و از بابت جنس، کیفیت و تنوع رنگ خیالی راحت داشته باشید و حتی می توانید این نوع از مبل را به دوستان و آشنایان که در ارتباط هستید معرفی کنید و از مزایای مبل راحتی جدید بگویید تا آن هایی که با مبل راحتی آشناییتی ندارند نسبت به خرید این نوع مبل اقدام کنند و تجربه ای شیرین با نشستن بر روی آنرا در پیش داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل