اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005205374016995

میز ناهار خوری و صندلی

کد: 140005205374016995

https://bit.ly/2VVN19u

، کرج , (اخبار رسمی): در گذشته میز ناهارخوری یک وسیله لوکس و دکوری محسوب می شد و عده خاصی در خانه های خود داشتند. اما امروزه یک وسیله کاربردی می باشد و تقریبا در تمامی خانه ها در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارد

میز ناهار خوری و صندلی
میز ناهار خوری و صندلی

عده ای برای داخل آشپزخانه، عده ای برای پذیرایی و عده ای برای هر دو فضا از میز ناهارخوری استفاده می کنند، که اگر برای پذیرایی باشد بهتر است با مبلمان ست باشد. در بررسی انواع مختلفی از میز های غذا خوری در مرحله اول به موضوع میز ناهار خوری چوبی می پردازیم. این نوع از میز ها از چوب ساخته می شوند و در بین مصرف کنندگان از محبویت بیشتری نسبت به دیگر میز ها برخوردار هستند ،همچنین از تنوع رنگ و استحکام بالایی برخوردار هستند .

در مقایسه با انواع مختلف میز ناهار خوری قیمتی بیشتر دارند و از جمله میز های ناهارخوری مدرن هستند.روز به روز گرایش افراد به سمت میز ناهارخوری چوبی بیشتر می شود زیرا از لحاظ زیبایی نیز دکوراسیون داخل خانه را تا حد زیادی شیک می کنند.

اشکال میز ناهارخوری

میز گرد: مناسب فضاهای صمیمی می باشد و تعداد صندلی زیاد نباشد.

میز مربع شکل: مانند میز گرد مناسب فضاهای صمیمی و تعداد کم صندلی. این نوع میزها مناسب فضاهای کوچک نیستند.

میز ناهارخوری مستطیلی شکل یا بیضی شکل: متداول ترین مدل می باشد و در هر فضایی می توان از آن استفاده کرد. این مدل در عین حال که فضای کمی را اشغال می کند، بیش ترین فضا را در اختیار شما قرار می دهد.

صندلی اپن

از سال ها پیش که دیوارهای آشپزخانه ها برداشته شد و آشپزخانه ها اپن و یا جزیره شدند، جای صندلی هایی که با آن بشود از فضای ایجاد شده استفاده کرده، خالی بود. صندلی اپن ، همان صندلی بود که این فضا را پر کرد.

امروزه به دلیل آپارتمان نشینی و کوچک تر شدن فضاهای خانه، بسیاری از افراد جای گذاشتن میز ناهارخوری را دیگر ندارند، و صندلی اپن، این کاستی را به خوبی برطرف می کند و افراد به سادگی با گذاشتن این صندلی ها جلوی اپن می توانند از آن به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنند.

هم چنین بسیاری از افراد هستند که با وجود داشتن میز ناهارخوری، از این صندلی ها هم استفاده می کنند. این صندلی علاوه بر این که باعث زیبایی و تکمیل دکوراسیون می شود، کاربردهای دیگری هم دارد. مثلا خانواده هایی که بچه ای دارند که درس می خواند، برای انجام تکالیف خود، این مدل صندلی را انتخاب می کند. یا از آن جایی که اپن، میز کار آشپزخانه محسوب می شود، صندلی اپن محلی برای استراحت و نشستن حین انجام کار می باشد.

از مهم ترین تجهیزاتی که در آشپزخانه ها وجود دارد صندلی اپن می باشد. همچنین برای خرید صندلی مناسب باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب از نوع صندلی را به همراه داشته باشید .در کنار این ، صندلی اپن به غیر از این که دکوراسیون آشپزخانه را زیبا می کند بلکه سلامت جسم را نیز مورد تاثیر قرار می دهد.

طراحی صندلی اداری

معمولا صندلی اداری به صورت انواع مختلف وجود دارد که این موضوع در حین خرید صندلی اداری کار را کمی مشکل می کند ولی باید با توجه  به معیار های مختلفی از جمله جنس و کیفیت که برای صندلی اداری در نظر گرفته ایم ، انتخابی درست داشته باشیم. یکی از ملزومات اصلی هر محیط اداری، صندلی اداری می باشد. افرادی که در ادارات کار می کنند یا حتی افرادی که در خانه ساعت ها پشت میز نشسته و یا با کامپیوتر کار می کنند، نیاز به صندلی خاصی دارند تا از کمر و ستون فقرات آن ها حمایت کند. یک صندلی که اصول ارگونومیک (مطابقت لوازم و شرایط کاری با اصول مربوط به حفظ سلامت افراد) در آن رعایت شده باشد.

انواع صندلی اداری

صندلی های اداری طیف وسیعی را دربرمی گیرد که رایج ترین و پرکاربردترین آن ها شامل موارد زیر می باشد:
• صندلی مدیریتی
• صندلی آزمایشگاهی
• صندلی کنفرانسی
• صندلی کامپیوتر
• صندلی پذیرش یا کانتر
• صندلی آموزشی
• صندلی اجرایی
• صندلی ارگونومیک
• صندلی گیمینگ
• صندلی ۲۴ ساعته

بهترین خرید صندلی

همه ما دوست داریم هر چیزی که داریم و می خریم بهترین باشد. برای این منظور باید اطلاعات و آگاهیمان را راجع به آن چیز بالا ببریم، برای خرید صندلی باید اول بدانیم ما چه صندلی می خواهیم.

قبل از هرچیز می خواهیم بدانیم صندلی چیست؟ صندلی وسیله ای است که روی آن می نشینیم، از زمان های خیلی قدیم هم بوده است و انسان ها از آن استفاده می کردند. در گذشته از تنه درخت و یا سنگ استفاده می کردند که جزء اصلی آن پایه و داشتن قسمت نشیمن بود، که به مرور زمان قسمت پشتی صندلی، نشیمن صندلی و پایه ها تغییر کردند. امروزه نیز همین طور است، صندلی ها دارای ۳ یا ۴ پایه، دارای پشتی با ارتفاع های متفاوت و بعضی بدون پشتی و هم چنین قسمت نشیمن آن ها متفاوت می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل