اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005215374216579

اولین شعبه حضوری ۳۰‌بوک در تهران افتتاح شد

شروع به کار شعبه حضوری 30Book در محله هروی تهران

کد: 140005215374216579

https://bit.ly/3g4rKl3

، تهران , (اخبار رسمی): «فروشگاه ۳۰بوک»، به تازگی در این محله هروی تهران کارش را آغاز و انواع کتاب‌ها و بازی‌های فکری، لوازم التحریر و حتی لوازم تزئینی را برای استفاده عموم تهیه کرده‌است. این فروشگاه ۳۵۰ متری که در طبقه دوم «مجتمع تجاری تیدا سنتر» واقع شده؛ دو بخش مجزای مخصوص به کتاب و لوازم‌التحریر دارد.

شروع به کار شعبه حضوری 30Book در محله هروی تهران
تصویری از بخش کتاب فروشگاه 30بوک هروی
شروع به کار شعبه حضوری 30Book در محله هروی تهران
تصویری از قفسه های 30بوک هروی
شروع به کار شعبه حضوری 30Book در محله هروی تهران
تصویری از مجتمع تجاری تیدا سنتر واقع در محله هروی

فروشگاه اینترنتی کتاب سی بوک (30Book) نامی شناخته شده برای دوستداران کتاب است. سی بوک سال­‌هاست که به انتخاب اول تعداد زیادی از دوستداران و خریداران کتاب تبدیل شده است به طوری که تعداد زیادی از افراد همیشه خرید کتاب از 30بوک را می‌پسندند. سی بوک امسال و پس از کسب تجربه در این زمینه، اقدامی جالب برای افتتاح فروشگاه با هدف ارتباط مستقیم با همراهان خود کرده است.

فروشگاه حضوری کتاب سی بوک در مجتمع تجاری تیدا سنتر در محله­‌ی هروی قرار دارد و وسعت آن نزدیک به ۳۵۰ متر است. سی بوک، بخش زیادی از نیاز آن منطقه به یک فروشگاه فرهنگی را پوشش داده و برای تهیه اقلام فرهنگی می ­توان بدون طی کردن مسیر زیادی به این فروشگاه مراجعه کرد.

این فروشگاه به دو بخش مجزا تقسیم می ­شود. یک بخش به کتاب و دوست داران آن اختصاص دارد و بخشی دیگر به نوشت افزار و بازی و... متعلق است.

هر بخش محیطی بزرگ و کاربردی دارد. مخاطب هر بخش می ­تواند در فضای کاربردی همان­ بخش هر مقدار زمانی که نیاز است صرف کند تا کتاب و یا هر محصول دیگری که می ­خواهد را انتخاب کند.

فروشگاه حضوری سی بوک در واقع ادامه دهنده فروشگاه اینترنتی سی بوک است و به همین دلیل مزیت مهمش این است که هر مخاطبی که قصد خرید حضوری دارد می ­تواند با توجه به قابلیت ­های سایت سی بوک مانند دسته بندی، جزئیات، قیمت و... محصول خود را ارزیابی و انتخاب کند و سپس به فروشگاه سی بوک واقع در مجتمع تیدا سنتر مراجعه و خرید خود را نهایی کند.

در فروشگاه حضوری سی بوک، همچنین می ­توانید از کارشناسان کتاب و اقلام دیگر مشاوره گرفته تا سوال ­های احتمالی پیش آمده برایتان رفع شود.

سی بوک مثل همیشه برای کودکان و نوجوانان هم محصولات بی شماری در نظر گرفته؛ از کتاب، بازی و... گرفته تا لوازم التحریر.

بخش کتاب فروشگاه حضوری سی بوک دارای دسته ­بندی موضوعی است. این دسته ­بندی شامل کتاب­­ های عمومی همچون ادبیات، اقتصاد، تاریخ، روانشناسی، زندگی­نامه و خاطرات، سیاست، هنر، سینما و تئاتر، فلسفه، مذهبی، ورزشی و... می ­شود. همچنین کتاب خردسال، کودک و نوجوان و کمک درسی، زبان­های خارجی و... نیز در این فروشگاه، فعال هستند.

همچنین در بخش غیر کتابی نیز؛ صنایع دستی، انواع بازی، تابلو، تقویم، نوشت افزار، وسایل فانتزی و... قرار دارد.

فروشگاه حضوری کتاب سی بوک
در مجتمع تجاری تیدا سنتر در محله­‌ی هروی
قرار دارد و وسعت آن نزدیک به ۳۵۰ متر است.
سی بوک، بخش زیادی از نیاز آن منطقه به یک فروشگاه فرهنگی را
پوشش داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]