اطلاعات تماس
  • 021268*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005235375917002

نخستین رویداد دمودِی صنعت مس کشور

کد: 140005235375917002

https://bit.ly/3tfrpBj

، (اخبار رسمی): مرکز نوآوری ایمینو با همکاری سازندگاه کانی‌بوم؛ در راستای شناسایی و با هدف هم‌رسانی، از فناوران و شرکت‌‌های فعال دانش‌بنیانی که دارای محصول مرتبط با زنجیره ارزش صنعت مس هستند، به منظور رفع نیاز‌ها و چالش‌های این بخش، دعوت به حضور می‌نمایند.

نخستین رویداد دمودِی صنعت مس کشور
نخستین رویداد دمودِی صنعت مس کشور

مرکز نوآوری ایمینو با همکاری سازندگاه کانی‌بوم؛ در راستای شناسایی و با هدف هم‌رسانی، از فناوران و شرکت‌‌های فعال دانش‌بنیانی که دارای محصول مرتبط با زنجیره ارزش صنعت مس هستند، به منظور رفع نیاز‌ها و چالش‌های این بخش، دعوت به حضور می‌نمایند.

شرکت‌های دانش‌بنیان برگزیده این فرصت را خواهند داشت تا در رویداد دمودِی صنعت مس با عنوان "دمومس"، محصول خود را با حضور صاحبان شرکت‌های فعال در صنعت مس کشور ارائه نمایند.

براساس این گزارش از جمله اهداف این رویداد کمک به توسعه بازار شرکت‌های دارای محصول کاربردی در زنجیره ارزش صنعت مس و حل مسائل و رفع نیازهای فناورانه زنجیره ارزش صنعت مس کشور برشمرده شده است .

این گزارش می افزاید، شرکت‌های دانش بنیان و فناور حداکثر تا تاریخ ۲۷ مرداد امسال مهلت دارند نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://imino.ir/web_directory/6921- مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021268*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید