اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005235377317003

اولین نرم افزار حسابرسی جامع و کاربردی

کد: 140005235377317003

https://bit.ly/3yEbMoh

، مشهد , (اخبار رسمی): نرم افزار حسابرسی حسابرسیار ابزاری کاربردی است که طراحی و ساختار آن بر طبق استانداردهای پذیرفته شده حسابرسی صورت گرفته است. با تلاش برنامه نویسان جوان و حرفه ای در تعامل با جمعی از حسابرسان، سعی شده است که نرم افزار حسابرسی حسابرسیار از قابلیت های مختلفی برخوردار باشد.

اولین نرم افزار حسابرسی جامع و کاربردی
نرم افزار حسابرسی حسابرسیار

در عصر حاضر شاهد این هستیم که برنامه های مالی و حسابداری در کارخانه های تولیدی و شرکت ها بسیار پیچیده تر از گذشته در حال گسترش است و به تبع آن رسیدگی و حسابرسی فعالیت های مالی این مراکز، نیز امری سخت و زمان بر خواهد بود. بدین منظور اولین زمزمه ها برای طراحی و ساخت نرم افزار حسابرسی جامع و کاربردی از سوی جمعی از برنامه نویسان جوان و پرتلاش کشورمان در سال 84 مطرح شد و سپس با همکاری و مشورت کارشناسان خبره حسابرسی، تبدیل به اولین نرم افزار و برنامه حسابرسی کامل و کاربردی تحت عنوان حسابرسیار جهت پیشبرد آسان و سریع حسابرسی کلیه شرکت ها و بنگاه های اقتصادی گردید.

معرفی نرم افزار حسابرسی در نگاه کلی

نرم افزار حسابرسی حسابرسیار از نرم افزار های حسابرسی بسیار کاربردی است که طراحی و ساختار آن بر طبق استاندارد های پذیرفته شده حسابرسی صورت گرفته است. این نرم افزار فرایند دقیق و سریع حسابرسی صورت های مالی کلیه واحد های تولیدی، بازرگانی و خدماتی را به نحوی یکپارچه و سیستمی امکان پذیر می سازد. نرم افزار حسابرسیار بر پایه دو بخش طراحی شده است: بخش حسابداری و بخش حسابرسی.

بخش حسابداری نرم افزار

جهت انجام حسابرسی یک واحدی اقتصادی ابتدا باید کلیه اسناد و دفاتر حسابداری توسط حسابرس مورد بررسی و موشکافی قرار بگیرد و این امر مستلزم ارتباط مستمر با بخش حسابداری و مالی واحد مورد نظر می باشد و باعث می شود زمان زیادی جهت رسیدگی به تک تک پرونده ها و اسناد صرف گردد که این امر کاهش بازدهی و عدم امکان نظارت دقیق را به دنبال خواهد داشت. به همین منظور در طراحی نرم افزار حسابرسی حسابرسیار ابتدا بخشی با عنوان حسابداری در نظر گرفته شده است. در این قسمت ابتدا کلیه اطلاعات و اسناد حسابداری واحد اقتصادی مورد رسیدگی به عنوان داده وارد نرم افزار می شود. انجام این امر باعث خواهد شد که حسابرس به کلیه اطلاعات حسابداری در قالب صورتهای مالی و کلیه دفاتر جزء، کل، تراز ها و ... دسترسی آسان و کاملی داشته باشد و بدین صورت امکان نظارت و انجام حسابرسی را به صورت دقیق و سریع میسر می سازد.

بخش حسابرسی

بخش حسابرسی این نرم افزار نیز بر اساس داده های بخش حسابداری ، به حسابرس این امکان را می دهد که کلیه برنامه های حسابرسی خود را سازماندهی نماید. با استفاده از نرم افزار حسابرسیار، تهیه کاربرگ های 6020 که در برگیرنده صورت های مالی می باشد و همچنین امکان عطف گذاری به صورت خودکار و ساخت سایر کاربرگ های تفصیلی، معین و کل میسر می شود. همچنین با در اختیار داشتن این اطلاعات و تهیه نمونه های حاصل از آن، انجام آزمون های محتوا و سایر عملیات حسابرسی در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد.

قابلیت های مختلف در نرم افزار حسابرسی

نرم افزارهای حسابرسی جهت انجام دقیق، کامل و سریع حسابرسی واحد های اقتصادی طراحی و ساخته می شوند و در اختیار حسابرسان داخلی و مستقل قرار می گیرند. در بازار شاهد ارائه برخی نرم افزار های حسابرسی هستیم که تمامی انتظارات و نیاز های شخص حسابرس را در رسیدگی به امور حسابرسی واحد مورد نظر به صورت کامل و کاربردی برطرف نمی نماید. از این رو با تلاش برنامه نویسان جوان و حرفه ای در تعامل با جمعی از حسابرسان و با در نظر گرفتن اصول و قواعد استاندارد حسابداری، سعی شده است که نرم افزار حسابرسی حسابرسیار از قابلیت های مختلفی برخوردار باشد تا امر حسابرسی را در کلیه واحد های اقتصادی اعم از تولیدی، بازرگانی و خدماتی را به صورت کامل و دقیق امکان پذیر نماید.

ضرورت استفاده از برنامه حسابرسی سیستمی

اکثر شرکت های بزرگ و موفق دنیا دارای بخش مالی قوی و منظمی هستند که این امر را با حسابرسی های داخلی مستمر جدا از حسابرسی های ضروری سالانه، امکان پذیر نموده اند. اما از آنجا که انجام حسابرسی از امور زمان بر می باشد و هزینه های بسیاری را بر شرکت ها تحمیل می نماید، انجام این فرایند تنها به هنگام ضرورت صورت می پذیرد. نرم افزار حسابرسی حسابرسیار با توجه به قابلیت های گسترده ای که دارد، امکان انجام حسابرسی کامل و دقیق را جهت کلیه واحد های اقتصادی در مدت زمان بسیار کوتاهی فراهم می نماید، و هزینه های ناشی از بررسی زمانبر امور حسابرسی و اتلاف وقت را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش دهد. از این رو استفاده از برنامه حسابرسی به صورت سیستمی و هوشمند می تواند به عنوان ضرورتی جهت استفاده شرکت ها و واحد های مختلف اقتصادی تلقی گردد تا بتوانند بر امور مالی و حسابداری خود نظارت بیشتری داشته باشند و با برطرف نمودن نقاط ضعف خود در قسمت های مختلف مجموعه، در حوزه فعالیت خود گام های موفقیت و پیشرفت را بردارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حسابرسیار

شرکت برنامه نویسان پیشروی نوین توس(صفاسازه های فردای توس سابق) با سالها تجربه در زمینه طراحی، پیاده سازی و ارائه مجموعه متنوعی از انواع نرم‌افزارها این افتخار را دارد که از سال 1385 و همزمان با پذیرش در پارک علم و فناوری خراسان، با طراحی و تولید اولین نرم افزار تخصصی حسابرسی با نام حسابرسیار خدمات وسیعی به حسابرسان محترم در اقصی نقاط کشور ارائه دهد و مراتب رضایتمندی کاربران خود را در هزاران پروژه مشترک فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام