اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005235378617013

بانوانِ هنرمند تبریزی تابلوفرشِ نفیس و گرانبهایِ کریستیانو رونالدو را بافتند

خلقِ نقشِ تابلوفرشِ کریستیانو رونالدو از هنرمندان تبریزی

کد: 140005235378617013

https://bit.ly/2W4TSxL

، تهران , (اخبار رسمی): «گروه بافندگان فرش و تابلو فرش هدیه ایرانی» تعدادی از بانوان هنرمند تبریزی را گرد هم آورده اند تا نفیس ترین و گرانبه اترین تابلوفرش های دنیا را خلق کنند! یکی از این تابلوفرش ها، پرتره فوتبالیست نابغه جهان،«کریستیانو رونالدو» است. درحال حاضر، تمام تلاش ما یافتن راهی برای ارتباط با آقای رونالدوست

خلقِ نقشِ تابلوفرشِ "کریستیانو رونالدو" از هنرمندان تبریزی
تابلوفرش کریستیانو رونالدو با نخ چله‌ ابریشم و پشم کشور اوکراین در اندازه‌ ۵۰×۷۱ cm در ۱۱۴رنگ و رج۶۳
خلقِ نقشِ تابلوفرشِ "کریستیانو رونالدو" از هنرمندان تبریزی
توپ فوتبال جام جهانی | اثری ارزشمند از«گروه بافندگان فرش و تابلو فرش هدیه ایرانی»
خلقِ نقشِ تابلوفرشِ "کریستیانو رونالدو" از هنرمندان تبریزی
تابلوفرش سردار شهید قاسم سلیمانی | اثری ماندگار از«گروه بافندگان فرش و تابلو فرش هدیه ایرانی»

امیدواریم آقای «کریستیانو رونالدو»ی عزیز، حاصل زحمات هنرمندان را مشاهده و خواهان دریافت این اثر هنری زیبا و نفیس باشد. ما بی‌صبرانه منتظر پیام صاحب اثر مبنی بر درخواست دریافت این تابلوفرش نفیس هستیم.

تابلوفرش نفیس و گرانبهای اسطوره‌‌ی فوتبال، «کریستیانو رونالدو»ی ۳۶ ساله اهل کشور پرتغال، توسط هنرمندان حرفه‌ای از شهر مهد هنر «تبریز» با نوع نخ چله‌ی ابریشم و پشم کشور اوکراین در اندازه‌ی ۵۰ × ۷۱ سانتی‌متر به تعداد ۱۱۴ رنگ با رج ۶۳ بافته شده است.

کریستیانو رونالدو، گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان در سال ۲۰۰۹ می باشند که آغاز فعالیت‌شان را در سن هشت سالگی آغاز نمودند؛ هر انسانی با دیدن این تابلوفرش نفیس، ابتدا به یاد اسطوره‌ی صاحب تصویر و سپس به زیبایی خلق اثر هنرمندان بافنده‌ی آن پی خواهد برد، هنرمندانی ماهر که تمام هنر خویش را در تار و پود این هنر زیبا به نقش‌آفرینی کشیده‌اند. لذا با گذشت سالیان طولانی همچنان این اثر هنری در روی کره‌ی زمین باقی خواهد ماند.

از دیگر آثار این هنرمندان تبریزی، می توان به توپ فوتبال جام جهانی اشاره نمود.

این تابلوفرش نفیس از سرزمین مهد هنر و فرهنگ و ادب، کشور ایران، شهر تبریز، تقدیم می‌شود به اسطوره‌ی فوتبال و ادب و اخلاق و مهربانی و خانواده‌دوست «کریستیانو رونالدو» از کشور پرتغال! باشد که با دست در دست هم نهادن یکدیگر، صاحب این اثر که یکی از شعارهای زندگی‌اش تلاش برای رسیدن به والاترین هدف می‌باشد نیز، حاصل زحمات هنرمندان را مشاهده و خواهان دریافت این اثر هنری زیبا و نفیس باشد.

لازم به ذکر است که در تیرماه 1400 شمسی، تلاشهای بسیاری برای برقراری ارتباط با سفیر پرتغال در ایران انجام و یک ایمیل برای ایشان ارسال گردید، که تا امروز 30 مرداد 1400، هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده ایم -محتوای ایمیل ارسالی را میتوانید در لینک زیر ببینید-

همچنین، در 24 مرداد 1400، در توئیتر، پیامی به وزارت خارجه ایران - به آدرس twitter.com/IRIMFA- کلیه مستندات لازم ارسال گردید و از ایشان خواسته شد که در برقراری ارتباط با سفیر پرتغال در ایران یا آقای رونالدو، مجموعه ی ما را یاری دهند، که البته هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم.

لذا از تمام خوانندگان عزیز، استدعا داریم با مراجعه به وب سایت و اینستاگرام «گروه بافندگان فرش و تابلو فرش هدیه ایرانی» و اشتراک گذاری آنها در شبکه های مجازی، با هم یک صدا شده و بتوانیم با آقای رونالدو ارتباط بگیریم.

لازم به ذکر است که آدرس پیج اینستاگرام «گروه بافندگان فرش و تابلو فرش هدیه ایرانی»، در وبسایت قرار داده شده است:

ما بی‌صبرانه منتظر پیام صاحب اثر، مبنی بر درخواست دریافت این تابلوفرش نفیس هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بافندگان فرش و تابلو فرش هدیه ایرانی

«گروه بافندگان فرش و تابلو فرش هدیه ایرانی» تعدادی از بانوان بی سرپرست و بدسرپرست تبریزی را گرد هم آورده، تا تعدادی فرش و تابلو فرش ، برای افراد معروف یا نهادهای بزرگ در ایران و جهان بافته شود. لازم به ذکر است که تمام عایدی حاصل از فروش این فرشها و تابلو فرش ها، به خود این بانوان گرامی و خانواده های عزیزشان می رسد. از فعالیت های این گروه، می توان به تابلو فرش سردار شهید، «قاسم سلیمانی» اشاره نمود. همچنین تابلو فرش دیگری با پرتره فوتبالیست نابغه جهان، «کریستیانو رونالدو» بافته شده است که یکی از بهترین تابلوفرش های موجود در جهان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تازه‌های ورزش