اطلاعات تماس
  • 017342*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005245379517019

پودر شیر شتر، برای اولین بار در ایران!

کد: 140005245379517019

https://bit.ly/3n8rBAW

، (اخبار رسمی): تولید کننده شیرخشک شتر

پودر شیر شتر، برای اولین بار در ایران!
پودر شیر شتر، برای اولین بار در ایران!

شرکت زرپر تنها تولید کننده شیرخشک شتر به روش فریزدرایینگ ( حفظ کامل مواد معدنی و ویتامینها ) در ایران می باشد. 

محصولات غذایی زرپر با هدف تولید و عرضه زعفران ممتاز و محصولات غذایی لوکس و سالم  و صادرات آن به سراسر جهان در سال 2016 تاسیس شده است.

شرکت زرپر تولید کننده انواع پودر شیر شتر در طعم های مختلف، انواع میوه خشک و پودر میوه خشک می باشد.

شیر شتر بسیار مغذی است به طوری که بسیاری از نسل های اجداد ما تنها با این نوشیدنی زنده مانده اند. شیر شتر تقریباً یک ماده غذایی کامل است که از پروتئین ها (عمدتا کازئین)، چربی، نمک ها و لاکتوز و همچنین ویتامین ها و مواد معدنی تشکیل شده است. شیر شتر فاقد گلوتن می باشد، منبع طبیعی انسولین و مناسب برای گنجاندن در رژیم غذایی برای کنترل دیابت می باشد!

پودر شیر خشک شتر همانند شیر تازه شتر دارای مزایا و محاسن است و هم می توان براحتی آن را تا مدت ها در جای خشک و خنک نگهداری کرد، در عین اینکه با عمر طولانی تر شما شیر تازه را هر زمان بخواهید خواهید داشت طعم و مزه آن هم کاملا شبیه شیر شتر تازه خواهد بود.

فرایند خشک کردن شیر شتر گران است اما شرکت زرپر تولید محصولات شیر شتر را با بهترین روش های موجود مورد استفاده انجام می دهد! این روند با انجماد شیر آغاز می شود و سپس آن را در یک خلاء کمی در معرض دما قرار داده می شود که این روش برای حفظ مواد مغذی در شیر شتر بسیار حیاتی و مهم است تا شیر شتر به شکل پودر خشک در آمده و تبدیل شود.

در آفریقا و خاورمیانه ، از شیر شتر به صورت درمان در برابر کم ابی بدن، زردی، مشکلات طحال، سل،سم، کم خونی، دیابت و علیه ویروس هپاتیت استفاده میشود.

شرکت زرپر زیرمجموعه شرکت شهاب انرژی صبح میباشد که در سال 2006 در زمینه تولید مواد غذایی تأسیس گردید و کارخانه  خود را با هدف تولید محصولات با کیفیت و سالم با تجهیزات و ماشین آلات مدرن تولید اروپا مجهز نموده است .

آزمایشگاه کنترل کیفیت این کارخانه به پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی مجهز میباشد.

کارخانه تولیدی این شرکت در زمینه تولید و بسته بندی زعفران ، زعفران خشک  شده به روش خلا انجمادی، میوه خشک به روش خلا انجمادی ، لبنیات خشک به روش خلا انجمادی ، میوسلی ، سریال بار ، چای فوری ، شیر خشک شتر به روش خلا انجمادی فعالیت مینماید.

این شرکت موفق به اخذ گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی از سازمان غذا و داروی ایران ، اداره استاندارد ، گواهینامه حلال شده است ISO22000 ، ISO9001 ، HACCP ، ISO18007.


وبسایت : www.zarparfood.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 017342*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی