اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005245379616991

وقتی گوینده داستان راه شب به سراغ کتابفروشی می‌رود!

کتاب‌فروشی آقای گوینده!

کد: 140005245379616991

https://bit.ly/3sWwCOh

، نیشابور , (اخبار رسمی): گفتگویی کوتاه به بهانه افتتاح خانه کتاب سیمرغ با پیام بخشعلی، گوینده داستان‌های راه شب رادیو ایران.

کتابفروشی آقای گوینده!
کتاب‌فروشی آقای گوینده!

در خانه کتاب سیمرغ سعی می کنیم کتابها را با کمترین قیمت ممکن به دست دوست‌داران کتاب برسانیم و تا 50 درصد تخفیف روی همه کتاب‌ها داریم

پیام بخشعلی گوینده قصههای راه شب رادیو ایران می‌گوید:

از ابتدا آرزو داشتم کافه کتاب داشته باشم؛ مکانی آرام و پر از حال خوب، تا یک قدمی این آرزو هم رسیده بودم و در شرف راه‌اندازی بودیم که کرونا آمد. با آمدن کرونا همه چیز عوض شد و کسب و کارها همه به سمت اینترنتی شدن رفت.

درست است که سایت با یک کافه کتاب دنج قابل مقایسه نیست اما دنیا همیشه مطابق میل ما پیش نمی‌رود و خوب حاصلش شد همین خانه کتاب سیمرغ که می‌بینید.

در خانه کتاب سیمرغ سعی می‌کنیم کتاب‌ها را با کمترین قیمت ممکن به دست دوست‌داران کتاب برسانیم و تا 50 درصد تخفیف روی همه کتاب‌ها داریم و در این بین به خاطر شغلم که دوستان نویسنده‌ زیادی دارم، بخشی در سایت راه‌اندازی کردیم که کتابها با امضای نویسنده به دوست‌داران کتاب ارائه کنیم و این‌طور هم از مولف حمایت می‌شود و تمام درآمد حاصل از فروش کتاب کاملا به دست مولف می‌رسد و هم مخاطب نسخه‌ای از کتاب را دریافت می‌کند که در دنیا یکتاست و این برای اهل کتاب و دوست‌داران کتاب مثل یک معجزه است.

و در نهایت امیدوارم که هر چه سریع‌تر این کرونا دست از سر ایران و جهان بردارد تا بتوانیم دوباره دور هم جمع شویم و از کنار هم بودن نترسیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه کتاب سیمرغ

خانه کتاب سیمرغ کتابفروشی آنلاین با 50% تخفیف است که خدمات ویژه ای نیز به مولفین و اهل قلم ارائه می کند و با دو مرکز پخش در تهران و اصفهان سعی به خدمت رسانی سریع و بی نقص به دوستداران کتاب دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]