اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005245380617012

به همت بنیاد سرمد در ۹ شهریور ۱۴۰۰

وبینار آموزشی داخلی بر حسب اصول طراحی آموزشی برگزار می‌شود

کد: 140005245380617012

https://bit.ly/3jft3Q5

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور مدیران ، معلمان ، کادر آموزشی ، دانشجویان تعلیم و تربیت و تولید کنندگان محتواهای آموزشی

وبینار آموزشی داخلی بر حسب اصول طراحی آموزشی برگزار می‌شود.
وبینار آموزشی داخلی بر حسب اصول طراحی آموزشی

رویداد مجازی سرآمدشو

دوره آموزشی تحت عنوان «تحلیل چندرسانه ای آموزشی داخلی» در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۸:۳۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش به گزارش روابط عمومی بنیاد سرمد: در رویداد سرآمدشو استفاده از مجموعه چند‌رسانه‌ای آموزشی در مقطع ابتدایی می‌تواند اثربخشی آموزش را بالا ببرد و فرصتی را برای تکرار و تمرین‌های بیشتر فراهم کند.

به نقل از خانم رزبان مدرس دوره‌های سرآمدشو: خانم رزبان دو مزیت مهم مجموعه چندرسانه‌ای‌‌ را درگیر کردن حواس مختلف خصوصاً حواس دیداری و شنیداری و بازخوردهای فوری به دانش‌آموزان دانست ، همچنین افزود :  نکته مهم آن است که چندرسانه‌ای انتخاب شده، مطابق با اصول طراحی آموزشی و تئوری‌های موجود در این زمینه طراحی شده باشند، در غیر این صورت نه تنها یادگیری بهبود پیدا نمی‌کند بلکه می‌تواند باعث کج فهمی و اختلال حواس شوند. 

آقای دکتر شریفیان درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: هدف از این رویداد در این وبینار این است که دو چندرسانه‌ای مداد و میشا و کوشا را زیر ذره‌بین ببریم و آنها را از لحاظ تطبیق با اصول طراحی آموزشی مورد بررسی قرار دهیم.

وی مدرسان دوره آموزشی تحلیل چندرسانه ای های آموزشی داخلی را جزو تاثیرگذارترین آموزش ها در حوزه آموزشی دانست و اظهار داشت: متخصصان می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد:  تحلیل بستر های یادگیری بین المللی مقطع ابتدایی شایستگی های کلیدی و مهارت های زندگی در مدرسه برنامه درسی مدرسه ای چیست؟

 

زمان‌بندی رویداد

موضوع

مدت ارائه

مراسم خوش آمدگویی 

5 دقیقه

تحلیل چندرسانه‌ای‌های آموزشیِ داخلی

بر اساس اصول طراحی آموزشی

1 ساعت و 15 دقیقه

پرسش و پاسخ

10 دقیقه

ارائه دهنده

 سرکار خانم سمیه رزبان (دانشجوی دکتری رشته تکنولوژی آموزشی دانشگاه تربیت مدرس)

علاقه‌مندان این رویداد می‌توانند برای ثبت‌نام رایگان به اینجا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد سرمد

سرمد به عنوان یک بنیاد فرهنگی آموزشی خصوصی عام‌المنفعه تاسیس شده تا کودکان و نوجوانان را با تلاش در حوزه تربیت و توانمندسازی و با انجام فعالیت‌هایی نظیر فضای مناسب برای رشد، ایجاد زیرساخت‌ها برای پیشبرد اهداف آموزشی شناسایی و پرورش استعدادها یاری دهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | هنرهای تجسمی