اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007255482317012

وبینار سوم سرآمدشو با حضور دکتر محمد حسین شریفیان دکترای روانشناسی تربیتی

کد: 140007255482317012

https://bit.ly/3B7XEEM

، تهران , (اخبار رسمی): مهارت‌های زندگی از موضوعات مهم جامعه امروزی است . معلمان دلسوز همیشه نقش بسزایی در تربیت و تعلیم دانش‌آموزان داشته‌‌اند و همواره معلمانی هستند که دغدغه آموزش را دارند ما هم در جایگاه خود با بهره‌‌‌مندی از دانش روز برای سرآمد‌شدن جایگاه معلمان در کشور تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وبینار سوم سرآمدشو با حضور دکتر محمد حسین شریفیان دکترای روانشناسی تربیتی
وبینار سوم سرآمدشو

وبینار سوم سرآمدشو، با موضوع مهارت‌های زندگی و شایستگی‌های کلیدی در قرن ۲۱ با ارائه دکتر محمد حسین شریفیان، دکترای روانشناسی تربیتی از دانشگاه شهید بهشتی، دوشنبه ۱۷آبان ماه ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

دبیر رویداد سرآمدشو سخنان خود را اینطور آغاز کردند: معلمی شغل نیست، هنر است، ذوق است، ایثار است..معلم‌ها متفاوتند، معلم‌هایی هستند که برای بهره‌وری و رشد دانش‌آموز‌انشان هر روز تلاش می‌کنند و جهت انسان‌سازی و تربیت نسل حاضر و نسل آینده قدم‌های مثمر‌ثمری برمیدارند.

نقش  آنها در تعلیم و تربیت و انسان‌پروری بسیار پررنگ است پس بنابراین همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید برای سرآمد‌شدن جایگاه معلمان با بهره‌مندی از دانش روز و کمک به پیشرفت کشور در تمام ابعاد مختلف گام برداریم. روزی همه ما دانش‌آموز و دانشجو بودیم و به‌ واسطه دلسوزی و تعلیم و تربیت همین معلمان بود در مقابل‌‌شان پشت این میزها ایستاده‌ایم.در همه فرهنگ ها به مقام علم و دانش و آموزگاران و اساتید و دانشمندان تاکید ویژه‌ای شده که باید برای این جایگاه ارزش و بهای ویژه‌ای قائل شد.

رویداد سرآمدشو امروز برای سرآمد‌شدن همه معلمان دلسوز و افراد دغدغه‌مند حوزه‌ی آموزش و تعلیم و تربیت است که میخواهند هرچه بیشتر در مسیر تعلیم و تربیت نسل حاضر و نسل آینده قدم بردارند.

ایشان همچنین افزودند: ما در سرآمدشو به دنبال تغییر در آموزش هستیم و برای رسیدن به این هدف‌ها صبوری و پیگیری لازمه‌ی کار است. وبینار‌های سرآمدشو جایی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و بالا‌بردن مهارت‌های معلمان مستعد می‌باشند. ایشان در ادامه: هدف از برگزاری این وبینار‌ها را این طور شرح دادند:

  • توانمند کردن معلمان و کادر آموزشی برای ورود به عرصه‌های نوین
  • ایجاد شبکه‌ و رسیدن به هم‌افزایی با کمک فعالان و دست‌اندرکاران نظام آموزشی کشور
  • کمک رساندن و مشاوره به افراد با استعداد حوزه‌‌ی آموزش در مسیر هدف‌های‌شان 
  • ایجاد بستری برای ایده‌های آموزشی برای فعالیت‌های مفید آموزشی و تعلیم و تربیتی 

دبیر رویداد پیرامون وبینار سوم سخنان خود را به معلمان این‌طور ادامه دادند: اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می‌دادید، همان نتیجه‌ای را می‌گیرید که همیشه می‌گرفتید. پس اگر به دنبال رسیدن به نتیجه‌ای متفاوت و رشد و موفقیت هستید شاید سلسله وبینار‌های سرآمدشو یاری رسان شما در این امر باشد.

در وبینار سوم سرآمدشو، یافته‌های خود از بررسی مدل‌های یادگیری را در حوزه‌ی مهارت‌های زندگی و شایستگی‌های کلیدی قرن ۲۱ توسط جناب دکتر محمدحسین شریفیان با شما به  اشتراک گذاشته می‌شود. همچنین در این وبینار زمینه‌ای برای آشنایی معلمان با شایستگی‌های کلیدی فراهم می‌شود. از دیگر اتفاقات این رویداد، می‌توان به دست‌یابی به منابع کاربردی و مناسب معرفی شده توسط مخاطبان و شناخت منبع‌های معتبر آموزشی اشاره کرد.

پس اگر شما معلم، آموزگار، یا از کادر آموزش هستید و یا حتی علاقه‌مند به این حوزه ،تولیدکننده‌ی محتوای آموزشی، روانشناس بالینی و تربیتی و یا از برنامه‌ریزان درسی هستید، به احتمال زیاد این وبینارها می‌تواند برای شما مفید باشد.

برای ثبت نام به آدرس zaya.io/n7sgo  مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۲۰۷۷۲۷ و ۰۹۹۸۱۲۴۰۶۳۷  تماس حاصل نمایید و همچنین در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام، وبینارهای سرآمدشو را دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد سرمد

سرمد به عنوان یک بنیاد فرهنگی آموزشی خصوصی عام‌المنفعه تاسیس شده تا کودکان و نوجوانان را با تلاش در حوزه تربیت و توانمندسازی و با انجام فعالیت‌هایی نظیر فضای مناسب برای رشد، ایجاد زیرساخت‌ها برای پیشبرد اهداف آموزشی شناسایی و پرورش استعدادها یاری دهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]