اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005285384717047

نکات طلایی برای تازه کار ها در سرمایه گذاری

کد: 140005285384717047

https://bit.ly/3AYoJdW

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب درباره اصولی که باید برای داشتن سرمایه گذاری درست و کم ریسک در نطر بگیرید صحبت شده است. مانند: از دست ندادن فزصت های سرمایه گذاری، داشتن برنامه ریزی برای سرمایه گذاری، داشتن تنوع در سرمایه گذاری، استفاده از تجربه حرفه ای ها، و...

نکات طلایی برای تازه کار ها در سرمایه گذاری
همه دارایی خود را روی یک چیز سرمایه گذاری نکنید
نکات طلایی برای تازه کار ها در سرمایه گذاری
از تجربیات حرفه ای ها برای سرمایه گذاری استفاده کنید
نکات طلایی برای تازه کار ها در سرمایه گذاری
روش های ایمن برای سرمایه گزاری

یک قانون در سرمایه گذاری وجود دارد و آن این است که داشتن یک برنامه منظم برای سپرده گذاری به طور متوسط نتایج بهتری نسب به انتظار کشیدن برای یک فرصت عالی سرمایه گذاری در پیش دارد.

 انسان از نظر ذاتی تمایل دارد در کمترین زمان به موفقیت دست پیدا کند و این اشتیاق برای پیروزی سریع گاهی اوقات نگرش به سرمایه گذاری را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. اکثر افراد سرمایه گذاری را فقط در جستجوی راهی سریع برای ثروتمند شدن می دانند. البته در این میان افرادی وجود دارند که به دنبال راه های هوشمندانه برای بزرگ کردن سیستم مالیاتی خود هستند.

خوشبختانه، "راز های موفقیت" در سرمایه گذاری بسیار ساده است که در اینجا ما 6 اصل برای یک سرمایه گذاری موفق را بررسی می کنیم. شما با توجه به این اصول و آموزش های صحیح و موثر در آکادمی های معتبر مانند آکادمی g2o میتوانید سرمایه گذاری درست و کم ریسک داشته باشید.

1. فرصت سرمایه گذاری را از دست ندهید

بزرگ ترین دشمن برای یک سرمایه گذاری موفق تعلل کردن است. درنگ کردن در سرمایه گذاری، یک بازدهی بسیار بالا را از شما می گیرد. شروع به موقع سرمایه گذاری حتی با پول کم می تواند در طول زمان تأثیر بسزایی داشته باشد.

2. تنها زمان بندی کافی نیست

عده ای تصور می کنند کسانی که در سرمایه گذاری موفق هستند؛ فقط به این دلیل خوش شانس بودند که در زمان مناسب وارد شده اند. گاهی اوقات در رسانه ها می شنویم که فردی فقط با خرید یک سهام در کف قیمتی و یا نوسان گیری توانسته سود زیادی کسب کند؛ اما این نمونه ها بیشتر یک استثنا هستند تا یک قاعده.

یک قانون در سرمایه گذاری وجود دارد و آن این است که داشتن یک برنامه منظم برای سپرده گذاری به طور متوسط ​​نتایج بهتری نسب به انتظار کشیدن برای یک فرصت عالی سرمایه گذاری در پیش دارد.

بازار های پویا، مانند بازار سهام و دارایی، همیشه دارای نوسان هستند و هیچ کس در مورد آنچه در آینده اتفاق می افتد، علم غیب ندارد. این بدان معناست که تلاش برای تطبیق زمان بندی سرمایه گذاری خود با "کف بازار" با خطراتی همراه است. در واقع سرمایه گذاری به روش قطره ای در مدت زمان طولانی بسیار موثر تر عمل می کند.

3. همه تخم مرغ های خود را در یک سبد نچینید

مفهوم این جمله این است که همه دارایی خود را روی یک چیز سرمایه گذاری نکنید. گاهی اوقات پیش می آید که یک سهم به طور ناگهان رشد عجیبی پیدا کرده ولی این اتفاق ممکن است دست های پشت پرده زیاد داشته باشد.

همه بازار های سرمایه گذاری دوره های خوب و بدی را پشت سر خواهند گذاشت، بنابراین رویکرد منطقی این است که تحمل خود را در برابر ریسک درک کرده و در چندین کلاس دارایی و سبک های صندوق تنوع ایجاد کنید تا بتوانید نتایج بلند مدت بهتری کسب کرده و تاثیر رکود این بازار ها را محدود کنید. تنوع در سرمایه گذری راهی عالی برای مدیریت ریسک و کسب بازده بیشتر است؛ چون با ریزش در یک بازار بلافاصله می توانید در بازار دیگر جبران ضرر کنید.

4. اهداف و بازه زمانی خود را مشخص کنید

اگر تصویر واضحی از هدف خود ندارید و نمی دانید که در چه بازه زمانی می خواهید به آن برسید، انتخاب بهترین مکان برای سرمایه گذاری کمی مشکل است. برای مثال، اگر یکی از اهداف سرمایه گذاری کوتاه مدت شما سفر به خارج از کشور است، هوشمندانه نیست که سهام را به عنوان اصلی ترین سرمایه گذاری برای رسیدن به این هدف در نظر بگیرید. از سوی دیگر، اگر یکی از اهداف شما این است که پس از 20 سال بازنشستگی پیش از موعد، فقط روی سپرده های مدت دار سرمایه گذاری کنید، چشم انداز های خود را به طور قابل توجهی محدود کرده اید. چون بازار های پویا، مانند دارایی و سهام، از لحاظ تاریخی زمانی که در یک بازه زمانی طولانی سنجیده می شوند، عملکرد خوبی داشته اند و هر نوسان کوتاه مدت گاهی اوقات نسبت به روند کلی در بلند مدت برتری خواهد داشت.

5. از تجربیات حرفه ای ها استفاده کنید

ورود به دنیای سرمایه گذاری به تنهایی و درک کامل خطرات و فرصت های موجود در آن می تواند یک کار دلهره آور باشد. خبر خوب این است که مجبور نیستید تنهایی این بار را به دوش بکشید. یک برنامه ریز مالی حرفه ای، می تواند به تجربه وسیع، ابزار های تحقیق و برنامه ریزی دسترسی داشته باشد که بتواند این قوانین طلایی را برای نیاز های شما اعمال کند.

6. از افت موقت قیمت سهام در کوتاه مدت نترسید

بارز ترین ویژگی که در سرمایه گذاران آماتور بازار سهام مشاهده می شود این است که وقتی قیمت سهام شروع به کاهش می کند، می ترسند. به دلیل این ترس ، آن ها سهامشان را در مدت زمان کوتاهی می فروشند.

پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب یک سهم از تحلیل های بنیادی و تکنیکال کمک گرفته و سعی کنید پول خود را در حجم های کوچک سرمایه گذاری کنید. تا حد امکان هر روز سهام را بررسی نکنید! این کار به سرمایه گذاران کمک می کند تا آرامش خود را حفظ کرده و دلسرد نشوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه