اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005305389417069

سیستم پشتیبانی آنلاین هابر معرفی شد

کد: 140005305389417069

https://bit.ly/3gnDG1k

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله در رابطه به مقایسه سیستم پشتیبانی آنلاین با دیگر سیستم‌ها همچون تلفن پرداخته می‌شود و راهکار مناسب جایگزین به شما پیشنهاد می‌شود.

سیستم پشتیبانی آنلاین هابر معرفی شد
سیستم پشتیبانی آنلاین هابر معرفی شد

اگر امروز از دوستتان درباره تجربه خریدش از کسب‌وکاری بپرسید، احتمالا جوابی این‌چنین خواهد داد: «کیفیت بالا، پشتیبانی خوب و ارسال سریع!» البته می‌توانید تمام صفت‌های عبارت قبلی را به پایین، بد و کند نیز تغییر دهید.

همان طور که دیدید پشتیبانی خوب یا بد یکی از عوامل مهم در نظر خریداران محصول شما است. اگر مشتری به کسب‌وکار شما حس خوبی داشته باشد، قطعا شما را به دوستان و آشنایانش نیز معرفی می‌کند. حس خوبی که با کمک هابر راحت‌تر ایجاد می‌شود.

فناوری چت آنلاین، شوالیه جدید پشتیبانی از مشتریان

پشتیبانی در لحظه از مزایایی است که هر کسب‌وکاری ندارد. در گذشته بدین منظور باید تعداد بالایی پشتیبان تلفنی استخدام می‌کردید تا پاسخگوی سوالات تمام مشتریان باشند. هرچه کسب و کار بزرگتر می‌شد، تعداد کارکنان را نیز می‌بایست افزایش می‌دادید.

امروزه اما این فرآیند تسهیل‌ شده است. وبسایت، وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی به ما کمک می‌کنند تا در کانال‌های بیشتر و با هزینه پایین‌تری به پشتیبانی از مشتریان بپردازیم. با این‌حال هنوز هم نبود پشتیبانی در لحظه، فهرست بلندبالای دایرکت‌ها، پیام‌ها، ایمیل‌ها و همچنین، یک‌جا نبودن تمام تیکت‌های پشتیبانی از جمله مشکلات سر راه بیزینس‌ها است.

از جدیدترین روش‌های پشتیبانی مشتریان سرویس چت آنلاین است. در سرویس‌های این چنین سعی شده تا مشکلات موجود در روش‌های پیشین پوشش داده شود. به عبارت دیگر، چتِ درلحظه برگ برنده کسب و کارهای آنلاین نسبت به رقبا است. یکی از سرویس‌های فعال در این زمینه، هابر است که فرایند شروع گفت‌وگوی آنلاین را تسهیل کرده‌است. به شیوه‌ای که شما می‌توانید در کمتر از چند دقیقه آن را روی سایت خود نصب کنید و به پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان بپردازید.

کانال پشتیبانی که سر تا پا مسلح است

هر اپراتوری که برای پشتیبانی آنلاین استخدام کنید، با ابزار متنوعی که در اختیار دارد می‌تواند همزمان پاسخگوی چندین مشتری باشد. بدین ترتیب، هرچه مقیاس کسب و کارتان بزرگتر شد، نیاز نیست اپراتورهای بیشتری استخدام کنید. ظرفیت هر اپراتور پشتیبانی بر پایه چت، چندین برابر پشتیبان‌های تلفنی است.

ابزاری که به نیروی پشتیبان شما کمک می‌کند، عبارتند از پاسخ‌های آماده، مقالات پایگاه دانش و اضافه‌کردن پشتیبان دیگر به مکالمه. همه این‌ها دست نیروی پشتیبانی را باز می‌گذارد تا با خیال راحت مکالمه با چندین مشتری را به پیش ببرد.

هابر در خدمت مدیران کسب و کار آنلاین

اگر مدیر یک کسب و کار آنلاین باشید، قطعا می‌دانید که پشتیبانی، چقدر به‌خصوص در این ایام شیوع کرونا، حائز اهمیت است. مشتریان چون محصول را نمی‌بینند و حضوری خرید نمی‌کنند، تمام امید و اعتمادشان را از نیروهای پشتیبانی انتظار دارند. اگر کسب و کاری به بخش پشتیبانی اهمیت ندهد، نه‌تنها مشتریان تازه‌ای جذب نمی‌کند، بلکه مشتریان قبلی‌اش را هم از دست خواهد داد.

رسیدگی به مشتریان و برقراری ارتباط درست با آن‌ها به کمک چت آنلاین آسان‌تر شده است. تصور کنید مشتری بالقوه شما درحال گشتن میان فروشگاه‌های مختلف است. به وبسایتتان که می‌رسد یکی از محصولات چشمش را می‌گیرد. بازدیدکننده وبسایت شما قبلا دنبال آن محصول نبوده و اطلاعات خاصی درباره‌اش ندارد. زمان چندانی را هم نمی‌خواهد برای تحقیق درباره چیزی که فقط هوسش را کرده صرف کند.

در این نقطه از فرآیند، گفت‌وگو و چت آنلاین یکی از بهترین ابزارهای اقناع مشتری برای خرید محصول است. زمانی که بازدیدکننده‌ی مردد وبسایتتان، پنجره کوچک لایو چت را ببیند و از طریق آن ابهاماتش را با نیروی پشتیبانی در میان بگذارد، بخش عمده‌ای از سیر جذب مشتری انجام می‌شود.

پس از اینکه ارتباط شما با مشتری برقرار شد، می‌توانید اطلاعات تماسش را بگیرید، او را به خرید تشویق کنید و در نهایت نظرش را درباره وبسایت، محصولات یا کیفیت پشتیبانی بخواهید.

سیستم پشتیبانی آنلاین هابر نسل جدیدی از روش‌های پشتیبانی مشتریان است. نمونه‌های خارجی و پیشروی این تکنولوژی تحول بزرگی در کسب و کارهای آنلاین به وجود آورده‌اند. هابر نیز محصولی ساخته پا به پای نمونه‌های موفق که می‌توانید آن را ۱۴ روز به طور رایگان تست کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هابر

هابر، سیستم پشتیبانی و گفت‌وگوی آنلاین با مشتریان است. ما به شما کمک می‌کنیم که بتوانید با مشتریان خود به راحتی و از طریق چت ارتباط برقرار کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]