اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005315389717014

افتخاری بین المللی برای اکوتوریسم کسب شد

برد جایزه بهترین برگزار کننده تورهای پایدار  توسط ماجراجویان ایران  

کد: 140005315389717014

https://bit.ly/3z8twZT

، (اخبار رسمی): شرکت ماجراجویان ایران جایزه بهترین برگزار کننده تورهای پایدار را برای خلاقیت در طراحی و کیفیت خدمات و توسعه پایدار در جشنواره جامعه جهانی اکوتوریسم کشور ترکیه  به دست آورد.

برد جایزه بهترین برگزار کننده تورهای پایدار  توسط ماجراجویان ایران  
برد جایزه بهترین برگزار کننده تورهای پایدار  توسط ماجراجویان ایران  

به گزارش روابط عمومی ماجراجویان ایران ، جشنواره جامعه جهانی اکوتوریسم درحالی به کار خود در توکات   ترکیه خاتمه داد که این شرکت موفق به کسب جایزه بهترین برگزارکننده تورهای طبیعتگردی پایدار به دلیل خلاقیت و کیفیت و اصول توسعه پایدار  شد.

سینا رزم پیشه مدیرعامل ماجراجویان ایران  با اعلام این خبر گفت: جشنواره جامعه جهانی اکوتوریسم هر سالیانه سال با هدف شناسایی و تقدیر از مجموعه‌های موفق‌ در صنعت اکوتوریسم برگزار شده و در پایان آن به برگزیدگان در زمینه‌های برگزار کننده تورهای پایدار جوایزی اهدا می‌شود.

سینا رزم پیشه در تشریح مسیر دشوار کسب این عنوان، توضیح داد: کسب این جایزه ارزشمند حاصل ۱۱ سال سابقه و تلاش یک تیم متخصص و با تجربه قدرتمندبود . ما با نگاه و اشراف کامل به صنعت اکوتوریسم در جهان و تکیه به خلاقیت همسو با اصول توسعه پایدار سعی کردیم گامی نوین مقتدر برداریم .

وی ادامه داد: از کسب این افتخار بین المللی بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم.

او درباره برنامه‌های بعدی مجموعه نیز اظهار داشت: ما تلاش میکنیم تا با شناسایی درست پتانسیل ها موجود و خلق راهکارهای نوین و ایجاد مسیر های خلاقانه و استفاده اصولی و صحیح از ظرفیت های منابع غنی طبیعت ایران و فعال کردن جوامع محلی و جامعه میزبان گامی پایدار برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی بخش تخصصی و روستایی ، تحولی در صنعت اکوتوریسم برداریم .

گفتنی است جشنواره جامعه جهانی اکوتوریسم از تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۲۱ تا ۳۰ جولای ۲۰۲۱ با حضور ۷۵۰ شرکت و مجموعه فعال در عرصه اکوتوریسم از ۱۱۹ کشور دنیا به میزبانی توکات  ترکیه  برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی