اطلاعات تماس
  • 021556***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005315391217022

جدیدترین تکنولوژی در صنعت بسته بندی

کد: 140005315391217022

https://bit.ly/3B4SnOK

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به سرعت بالای پیشرفت علم و تکنولوژی صنعت بسته بندی نیز از از این مورد مستثنا نبوده و با تغییرات قابل توجه ای رو به رو شده است.دستگاه های مختلف بسته بندی به وجود آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و بسته بندی را برای محصولات مختلف با کیفیت تر و مطمئن تر از قبل امکان پذیر نموده اند.

جدیدترین تکنولوژی در صنعت بسته بندی
جدیدترین تکنولوژی در صنعت بسته بندی

پایاپک در سال 138۶با آرمان وانگیزه ى ارایه خدماتى متفاوت و شایسته هموطنان ایرانى در زمینه صنعت بسته بندى فعالیت خود را اغاز نمود .

تسمه کش چیست؟

تسمه کش یکی از اصلی ترین تجهیزات در صنعت بسته بندی محصولات با اندازه و ابعاد مختلف می باشد که تاثیر بسیار بالایی بر افزایش امنیت و جلوگیری از خسارت در زمان حمل و نقل و جا به جایی کالاها دارد. این تجهیزات بر اساس نحوه عملکرد و همچنین انرژی مورد نیاز برای بسته بندی به گروه های مختلف تسمه کش های دستی، بادی، بادی فلزی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم بندی میشوند که تفاوت های زیادی در آنها به چشم میخورد.

دستگاه شیرینگ چیست؟

دستگاه شیرینگ یا شیرینگ پک (shirink) از جمله تجهیزات بسیار کاربردی در صنعت بسته بندی مواد غذایی و شوینده و بهداشتی می باشد که با قرار دادن پوشش پلاستیکی مقاوم تاثیر زیادی بر حمل و نقل آسان آنها خواهد داشت. این تجهیزات کاربردهای متعددی داشته و دلایل زیادی برای استفاده از آنها وجود دارد که از مهم ترین مزایای آن می توان به ایجاد جین و پک کامل از چند محصول مشابه اشاره نمود.

دستگاه چسب زن چیست؟

دستگاه چسب زن از جمله تجهیزات مورد استفاده در صنعت بسته بندی می باشد که وظیفه چسب زدن درب کارتن را برعهده دارد. این تجهیزات مانند سایر دستگاه های صنعتی از تنوع بالایی برخوردار بوده و دلیل آن اهمیت بسیار زیاد آنها می باشد. به طوریکه می توان با توجه به تیراژ محصولات تولیدی در کارگاه ها و کارخانجات و تعداد کارتن های بسته بندی گزینه های مختلف چسب زن های دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دو موتوره و سه موتوره را خریداری نمود.

دستگاه وکیوم بسته بندی چیست؟

دستگاه وکیوم بسته بندی یا بسته بندی تحت خلا از کاربردی ترین ماشین آلات به منظور حفظ مواد غذایی یا ابزارهای صنعتی از فاسد شدن در تماس با اکسیژن هوا می باشند. این تجهیزات در واقع عملیات بسته بندی و همچنین تخلیه اکسیژن هوا و تزریق گازهای نگهدارنده را با هم انجام داده و در انواع خانگی و رومیزی و دستگاه های بزرگ صنعتی توسط برندهای مختلف تولید میشوند.

پایاپک paya-pack.ir در سال 138۶با ارمان وانگیزه ى ارایه خدماتى متفاوت وشایسته هموطنان ایرانى در زمینه صنعت بسته بندى فعالیت خود را اغاز نمود که در این زمینه مفتخر به همکارى با برندهاى بنام و مطرح ایرانى بوده است. شماره تماس جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت دستگاه ها  09123837199

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی پایاپک

پایاپک در سال 1386 با آرمان و انگیزه‌ی ارائه خدماتی متفاوت و شایسته هموطنان ایرانی در زمینه صنعت بسته‌بندی فعالیت خود را آغاز نمود که در این زمینه مفتخر به همکاری با برندهای بنام و مطرح ایرانی بوده است.

اطلاعات تماس
  • 021556***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید