اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006015392017083

با رادیو میموسا C5c و ویژگی های آن آشنا شوید!

کد: 140006015392017083

https://bit.ly/3BtUlZb

، (اخبار رسمی): رادیو میموسا یک رادیو Outdoor محسوب می شود و برای محیط های باز کاربرد دارد. فرکانس رادیو میموسا C5c حدودا و به شکل تقریبی ۴۹۰۰ تا ۶۴۰۰ است.

با رادیو میموسا C5c و ویژگی های آن آشنا شوید!
c5c چیست و چه کاربردی دارد ؟خرید رادیو میموسا

پهنای باند این رادیو ۷۰۰ Mbps بوده و باند فرکانسی آن ۲۰/۴۰/۸۰ است. منبع تغذیه رادیو میموسا C5c 24 تا ۵۶ ولت و پورت شبکه آن ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ است.

از لحاظ کاربری رادیو میموسا یک رادیو Outdoor محسوب می شود و برای محیط های باز کاربرد دارد. فرکانس رادیو میموسا C5c حدودا و به شکل تقریبی ۴۹۰۰ تا ۶۴۰۰ است.

پهنای باند این رادیو ۷۰۰ Mbps بوده و باند فرکانسی آن ۲۰/۴۰/۸۰ است. از لحاظ وزن و ابعاد به ترتیب این رادیو دارای ۲۹۵ گرم وزن و ابعاد ۱۸۸٫۴x65x44 میلی متر است. منبع تغذیه رادیو میموسا C5c 24 تا ۵۶ ولت و پورت شبکه آن ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ است.

از دیگر ویژگی های این رادیو می توان به قابلیت پشتیبانی از PTP و PTMPو پشتیبانی از PoEمی کند. 

رادیو میموسا C5c دارای قابلیت GPS نیز هست. دمای کارکرد این سری از رادیو میموسا حدودا -۴۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد است.

به چند نقطه قوت رادیو میموسا C5c به شکل مختصر اشاره می کنیم:

1-توان رادیو میموسا C5c

قدرت انتقال امواج در این رادیو حدودا ۵۰ کیلومتر بوده و برای کسانی که به اقتضای کارشان باید در مناطق جنگلی و پر از درختان انبوه باشند کاربرد دارد. یکی از مزایای مهم رادیو میموسا C5c امنیت بالای آن در کنار پهنای باند زیاد آن است.

2-قابلیت استفاده در مناطقی با آلودگی فرکانسی

 رادیو میموسا C5c این مزیت را مدیون توان ۷۰۰ Mbps خود است اما با این حال یک مزیت جداگانه محسوب می شود. باند فرکانس ۶ گیگاهرتزی این رادیو را با یک license به خصوص می توان فعال کرد. اگر به دنبال کیفیت بالای این رادیو هستید لایسنس باند ۶ گیگاهرتزی آن را فعال کنید.

3-رادیو میموسا C5c با قابلیت بهینه سازی فرکانسی

یکی از قابلیت های مهم در رادیو میموسا C5c، امکان بهینه سازی اطلاعات است که به اصطلاح به آن SRS نیز گفته می شود. با به کارگیری این رادیو شما می توانید پهنای باند و فضای فرکانسی را بهینه سازی کنید.

قیمت رادیو میموسا C5c

آخرین مطلبی که قصد داریم در این مقاله به آن اشاره کنیم، قیمت رادیو میموسا C5c است. از آن جا که قیمت ها در نوسان است شما می توانید برای اطلاع از قیمت آنلاین به فروشگاه های فروش رادیو میموسا C5c مراجعه کنید اما قیمت این رادیو به طور تقریبی از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شروع شده و تا ۵ میلیون تومان متغیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سپهر شبکه اسپادانا

فروشگاه اینترنتی سپهر در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را بر پایه دانش و تجربه مجموعه از مهندسان و متخصصان فنی در حوزه IT آغاز کرده و پایه و بنیاد و تجارت خود را در عرضه کالا و تجهیزات بروز حوزه IT و شبکه به صورت دست اول بنا نهاده است .این مجموعه با حذف واسطه کلیه کالاهای خود را با کمترین قیمت ارائه می نماید و به دست مصرف کننده می رساند. در این راستا این سایت با سبد کالایی بیش از ۱۰۰ قلم کالای متنوع در حوزه ی سیستم های نظارتی و تجهیزات شبکه ای بی سیم و تجهیزات دسترسی مخابراتی حجم زیادی از نیازهای مخاطبین خود را برطرف نموده است . هم اکنون این مجموعه برندهای مطرحی همچون ,MIMOSA ,MIKROTIK ,DAHUA HUAWEI , FANVIL را به صورت دست اول به همراهان خود عرضه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار