اطلاعات تماس
  • 021775*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006015392117084

میز و صندلی های باغی

کد: 140006015392117084

https://bit.ly/3gsa8zy

، (اخبار رسمی): میز و صندلی های باغی بهترین وسیله برای باغ ها و تفریح کردن در باغات

میز و صندلی های باغی
میز و صندلی های باغی

صندلی تابی چه کاربردی دارد؟

یکی از تفریحات جذاب و دوست داشتنی تاب خوردن است که سن و سال هم نمی شناسد، اما بسیاری از افراد به دلیل نداشتن فضای کافی و مناسب جهت نصب تاب به ناچار از خیر آن می گذرند. امروزه صندلی تابی خانگی که مانند یک صندلی معلق طراحی شده است تا حد امکان این هیجان را به شما بر میگرداند. علاوه بر آن طراحی صندلی تابی به گونه ای است که با حرکات آرام و دایره ای حس آرامش و رهایی از استرس های روزانه را ممکن کرده است. شما قادر خواهید بود که از تاب راحتی به عنوان مبل راحتی در گوشه ای از خانه، باغ و یا بر روی تراس خود استفاده کنید. البته نباید این نکته را فراموش کنید که تاب ریلکسی که مناسب برای استفاده در فضای داخلی است را نمی توان در خارج از خانه و فضای آزاد مورد استفاده قرار داد چرا که بافت به کار رفته در ساخت صندلی تابی فضای باز با تاب های راحتی داخل منزل متفاوت است.

میز و صندلی باغی در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

به دلیل تمایل افراد برای نشستن در فضای باز امروزه انواع میز و صندلی باغی در فضاهای باز و نیمه باز مثل باغ، باغچه، فود کورت ها، فست فود ها، رستوران، کافی شاپ، تراس، پاسیو، بالکن، ایوان و … مورد استفاده قرار میگیرد.

میز و صندلی باغی از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما میتوانید با توجه به ابعاد مکان مورد نظر، بر حسب سلیقه و میزان هزینه ای که برای خرید این مبلمان در نظر گرفته اید یکی آز آن ها را انتخاب کنید، انواع مدل حصیری، چوبی و یا پارچه ای، استیل و فلزی، ست های دو نفره تا چند نفره و…

با گرم شدن هوا نشستن در هوای آزاد و زیر سایبان یکی از تجربه های لذت بخش خواهد بود و با  سرد شدن هوا نشستن و جمع شدن دور آتش لحظات دلچسبی را رقم میزند. میز و صندلی باغی محیطی دلچسب برای گذراندن این لحظات فراهم میکنند.

بهترین جنس مبلمان باغی کدام است؟

گفتیم که مبلمان باغی را از جنس های مختلفی مثل آلومینیومی، حصیری، چوبی و یا پلاستیکی میسازند و ویژگی های هر کدام از آن ها متفاوت از هم هستند.

صندلی های آهنی بسیار با دوام و مقاوم هستند اما پس از مدتی دچار زنگ زدگی میشوند.

صندلی های حصیری زیبا و منحصر به فرد هستند و تنوع بالایی دارند و قابل استفاده در هر محیطی هستند اما فروش آن ها نسبت به سایر مبلمان باغی کمتر است.

صندلی های پلاستیکی اگر چه سبک و راحت هستند و بسیار آسان جابجا میشوند اما مقاومت بالایی ندارند و احتمال شکستن و ترک خوردن آن ها وجود دارد.

مبلمان چوبی انتخاب مناسبی برای خرید هستند زیرا بادوام هستند و در روزهای گرم همچنان خنک می مانند اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمتشان نسبت به سایر جنس ها بیشتر است و نیاز به رنگ کردن سالیانه دارند که این مورد نیز هزینه بر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021775*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید