اطلاعات تماس
  • 021913***** - 091237*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006025395217023

نحوه ابراز هم دردی در اندوه نزدیکان

چگونه در غم و اندوه نزدیکان خود ابراز همدردی کنیم

کد: 140006025395217023

https://bit.ly/3jgp2uC

، تهران , (اخبار رسمی): دیدن غم و اندوه دوستان و افراد نزدیک شرایطی سخت است . با دیدن غم دوستی که عزیز خود را از دست داده دل اطرافیان نیز به درد می آید و همگی میخواهند به نحوی با او ابراز همدردی کنند درد او را تسکین دهند و بگویند که آن ها نیز در غم و شریک هستند.

چگونه در غم و اندوه نزدیکان خود ابراز همدردی کنیم
چگونه در غم و اندوه نزدیکان خود ابراز همدردی کنیم

تاج های گل  یکی از نمادها برای ابراز همدردی با خانواده افرادیست که عزیزی را از دست داده و عزادار می باشند. اهدای تاج گل در مراسم عزاداری نه تنها در ایران، بلکه در اغلب کشورهای دیگر نیز مرسوم بوده و نشان دهنده همدردی و احترام می باشد.

انواع تاج گل ترحیم بر اساس نوع گل

از نظر روانشانسی و فرهنگ هر منطقه، هر یک از گل ها نماد و نشانه احساس خاصی می باشد. بر همین اساس نوع گل هایی که در تاج گل برای مراسم ترحیم استفاده میشود، با گل هایی که در تاج های  گل عروس قرار دارند متفاوت هستند.

در فرهنگ مردم ایران گل هایی از قبیل گلایل، رز سفید، لیلیوم، زنبق، میخک، داوودی، شب بو، آنتاریوم، ارکیده و سوسن برای مراسم عزاداری کاربرد زیادی دارند که در این بین گلایل بیشترین کاربرد را دارا می باشد.

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که در گل های مراسم عزاداری به چشم میخورد، رنگ سفید آنها می باشد که نوعی احساس آرامش را در محیط ایجاد نموده و برای ابراز همدردی گزینه مناسبی خواهد بود.

ابراز همدردی در مراسم عزاداری به شیوه های مختلف انجام میشود و در فرهنگ مردم ایران، اهدای تاج گل ترحیم معمول می باشد.

گل های استفاده شده در تاج گل تسلیت چه مفهومی دارند ؟

از دست دادن عزیز از تلخ ترین اتفاقات زندگی است و گریزی از آن نیست ، گاهی آرزو می کنیم ای کاش شخص متوفی زنده بود و فرصت دیگری برای گفتگو وحود داشت اما بدیهی است این موضوع امکان پذیر نیست اما راه هایی وجود دارد که میتوان از طریق آن احساسات واقعی خود را در مورد شخص متوفی بیان کنیم که یکی از این راه ها تقدیم گل است.

هر گل در تاج گل تسلیت دارای نماد و مفهوم مشخصی است که در این مقاله به معنا و مفهوم و نماد گل های مختلف در  گل تسلیت می پردازیم:

  • گل رز از قدیم نماد اشتیاق و عشق بوده اما می توان از گل رز در گل تسلیت نیز استفاده کرد که هر رنگ آن معنا و مفهوم بخصوصی دارد.
  • مثلا گل رز قرمز نماد عشق و غم و اندوه است.
  • رز سفید مثل گل زنبق سفید نماد معصومیت و خلوص روح است.
  • گل سوسن در تاج گل تسلیت می تواند هدیه ای مناسب برای متوفی ای که بسیار با وقار و شخصیت بالایی داشته است، باشد.

گل برای عرض تسلیت و فاکتورهای مهم در انتخاب آن

تقدیم گل یا دسته گل در مراسم ختم، یکی از آداب مهم مراسم ترحیم است. با انجام این کار، در واقع، با خانوادۀ متوفی ابراز همدردی خواهید کرد و خود را در غم آنها شریک می‌کنید. گل برای عرض تسلیت، انتخاب بسیار شایسته برای حضور در این مراسم است. برای آنکه سبد گل یا تاج گل مناسب برای این مراسم انتخاب کنید، باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

حتماً از گل‌های طبیعی و تر و تازه در سبد گل یا دسته گل استفاده کنید. گل‌های طبیعی که کیفیت بالایی داشته و ضمناً بسیار شاداب باشند تا در طول مراسم، ماندگاری بیشتری داشته باشند. همچنین از گل‌هایی که رنگ و مفهوم نزدیک به مراسم ترحیم دارند، استفاده کنید. گل‌های گلایل، داوودی، ارکیده، نرگس به رنگ سفید، گل‌های بسیار مناسبی برای دسته گل یا تاج گل مراسم ترحیم هستند. هرگز در سفارش این گل‌ها، از گل‌های پلاسیده و پژمرده استفاده نکنید.

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی آماده ارائه هر خدماتی در زمینه فروش تاج گل ترحیم , پایه گل تسلیت و انواع گل می باشد.

جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره با شماره ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴ یا  ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳ تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید از سایت baharflowers.com دیدن نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروش گل بهار

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی آماده ارائه هر خدماتی در زمینه فروش انواع گل مانند :تاج گل ترحیم ، دسته گل ، باکس گل و ... می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021913***** - 091237*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه