اطلاعات تماس
  • 091052*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006075400517113

سایت کارگو لوتوس همراه شما در خرید کالا از چین تا ترخیص و تحویل آن در ایران

کد: 140006075400517113

https://bit.ly/3mNtZ00

، (اخبار رسمی): با هدف همراهی شما در کلیه مراحل خدمات بازرگانی از مشاوره قبل از خرید کالا از چین ، خرید کالا ، حمل و کارگو کالا و ترخیص و انجام تشریفات گمرکی ، اقدام به راه اندازی سایت کارگو چین لوتوس به آدرس cargochin.com کردیم .

سایت کارگو لوتوس همراه شما در خرید کالا از چین تا ترخیص و تحویل آن در ایران
کارگو چین و حمل بار از چین به ایران و دبی با لوتوس

به گزارش کارگو لوتوس، سایت cargochin.com که یک سایت خدمت رسانی جهت خرید از چین و حمل کالا از چین به ایران است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد همراهی شما در کلیه مراحل خدمات بازرگانی از مشاوره خرید از چین ، خرید کالا ، حمل کالا و ترخیص آن را تسهیل کند.

آقای حمید صالح، نماینده کارگو لوتوس در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: « همراهی و مشاوره بازرگانان نوپا که با پیچیدگی های خرید از چین و حمل کالا و گذراندن مراحل تشریفات گمرکی و ترخیص کالا آشنایی کافی ندارند یا خدمت رسانی به تاجرانی که قصد انجام سریع تمامی مراحل خرید و تحویل بار در کوتاه ترین زمان را دارند از مسئولیت های ما در قبال شما مشتریان گرامی می باشد .

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « داشتن تیم تخصصی و باتجربه هم در کشور چین و هم در تهران از برتری های مجموعه بازرگانی لوتوس می باشد .»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت کارگو لوتوس به آدرس cargochin.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091052*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار