اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006075402717066

خرید اینترنتی جدیدترین مدل های دستبند مسی زنانه و مردانه

کد: 140006075402717066

https://bit.ly/3gPbLHI

، زنجان , (اخبار رسمی): زیورآلات مسی به دلیل زیبایی و خواص بی شماری که برای بدن ما دارند، مورد توجه قرار گرفته اند. این بدلیجات مسی که قیمت مناسبی هم دارند با تنوع بی نظیری تولید می شوند. با وجود تنوع و قیمت مناسب ، استقبال از خرید زیورآلات مسی را بیشتر کرده است. یکی از محبوب ترین زیورآلات مسی ، دستبند های مسی هستند.

خرید اینترنتی جدیدترین مدل های دستبند مسی زنانه و مردانه
زیورآلات مسی به دلیل زیبایی و خواص بی شماری که برای بدن ما دارند، مورد توجه قرار گرفته اند.

انتخاب یک اکسسوری مناسب برای استایل های مختلف به سلیقه فرد بستگی دارد. ولی هر ساله مدل های خاصی متناسب با استایل های ترند سال معرفی می شوند.

دستبند و پابند های مسی زنجیری ، به عنوان یک مدل دستبند مسی زنانه و مردانه پرفروش و شیک شناخته می شوند. مدل های مختتلفی از دستبند مسی زنجیری در بازار وجود دارند. دستبند کارتیر مسی ، دستبند کارتیر پیچی و دستبند مسی نگین دار هستند. این دستبند ها را می توانید متناسب با استایل اسپرت و هنری و حتی مجلسی زنانه و مردانه تهیه کنید.

دستبند مسی مفتولی ساده و طرح دار

این مدل دستبند مسی زنانه و مردانه که به دستبند مسی النگویی نیز مشهور است، از قدیمی ترین ولی محبوب ترین مدل های دستبند به شمار می رود. در گذشته، دستبند های مسی ساده بسیار مرسوم بود. ولی مدل های جدید و بسیار شیک انواع دستبند مسی مفتولی به بازار عرضه شده اند. این مدل دستبند از دیگر انواع آن ظریف تر است و با استایل های جدید همخوانی بیشتری دارد.

دستبند مسی برنجی

آلیاژ برنج یا برنزترکیبی از دو فلز روی و مس است و از پرکاربردترین فلزات در صنایع تولید لوازم تزیینی خانه، انواع لوستر و ظروف و زیورآلات مسی و بدلیجات می باشد. دلیل محبوبیت آلیاژ برنج، رنگ طلایی ملایم و البته ثابت آن است. زیورآلات مسی برنجی به تازگی وارد بازار شده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. به دلیل فروش بالای زیورآلات مسی برنجی ، مدل های مختلف دستبند تراش دار و بافت مسی برنجی تولید می شوند. ترکیب این دو فلز براق با دو رنگ طلایی و سرخ در کنار یکدیگر، زیبایی چشم نوازی به دستبند های مسی برنجی می دهد. مدل های تراش دار دستبند مسی برنجی کمی مجلسی تر و اغلب زنانه هستند. ولی دستبند مسی برنجی طرح بافت و ساده تر را آقان نیز می توانند استفاده کنند.

دستبند مسی ماه تولد

زیورآلات با نقش ماه تولد اگر چه طرحی قدیمی هستند ، ولی هرگز دمُده نمی شوند. انواع گردنبند ، دستبند و انگشتر مسی با نماد ماه های سال ، هدیه ای بسیار مناسب برای تولد عزیزانتان هستند. دستبند ماه تولد نیز از پرطرفدار ترین مدل های دستبند مسی زنانه و مردانه به شمار می روند.

دستبند مسی با چرم

یکی از تلفیق های زیبای زیورآلات، استفاده از چرم به عنوان بیس کار است. دستبند چرم که با پلاک مسی تزیین شده اند، مناسب استایل های اسپرت و سنتی می باشند. این ترکیب زیبا از محبوب ترین مدل های دستبند چرم مسی زنانه و مردانه به شمار می روند.

النگو و دستبند مسی فیروزه کوب

یکی از مدل های جدید و البته بسیار شیک در بین زیورآلات مسی، زیورآلات مسی فیروزه کوب هستند که علاوه بر زیبایی ، ارزش مادی نیز دارند. النگو و دستبند مسی فیروزه کوب ، در مدل های زنجیری و مفتولی تولید می شوند. این زیورآلات جلوه ای سنتی و مجلسی دارند و آیتمی جذاب براری استایل های تابستانی و زنانه هستند.

دستبند مسی قطاری

دستبند مدل قطاری یکی از قدیمی ترین ترین مدل های دستبند به شمار می رود. این مدل اکسسوری های بسیار شیک را می توانید در اشیا و زیورآلات موجود در موزه ها ببینید. ولی زیورآلات مدل قطاری ، خصوصا دستبند و گردنبند های این مدل باستانی، بسیار محبوب و ترند شده اند. در این مدل دستبند مسی که اغلب زنانه به شمار می رود، قطعات منقش یا نگین دار مسی به صورت اشکال هندسی و با حلقه و به صورت قطاری به هم وصل شده اند. با افزودن دستبند قطاری سنتی یا جدید ، می توانید استایل های فشن و سنتی خود را زیباتر از قبل کنید. تفاوت دستبند قطاری با دیگر مدل های دستبند پهن ، در راحت تر بودن آن است. البته به دلیل استفاده از مس بیشتر در ساخت دستبند های قطاری ، کمی از سایر دستبند ها گران تر هستند. پس اگر کمی تفاوت قیمت دستبند برای تان مهم نیست، پیشنهاد می کنم ، حتما از این آیتم جذاب ، در استایل های خود استفاده کنید.

مدل های ترند دستبند مسی زنانه برای تابستان 1400

انتخاب یک اکسسوری مناسب برای استایل های مختلف به سلیقه فرد بستگی دارد. ولی هر ساله مدل های خاصی متناسب با استایل های ترند سال معرفی می شوند. در استایل های ترند امسال ، اکسسوری های ظریف مورد توجه قرار گرفته اند.

پس پیشنهاد ویژه فروشگاه اینترنتی زوین برای خانم ها و آقایان مشکل پسند و طرفداران اکسسوری های ترند سال 1400 ، دستبند های مسی مفتولی و النگویی است. البته دستبند مسی کارتیر و رنجیری مسی نیز بسیار پرفروش هستند. انواع دستبند مسی کارتیر و طرح بند ساعت همواره شیک و محبوب هستند و هرگز دمده نمی شوند. حتما در استایل های رسمی خود از این مدل دستبند مسی استفاده کنید.

البته بهتر است از زیبایی النگو و دستبند های مسی فیروزه کوب نیز غافل نشوید. ترکیب سنگ های قیمتی با فلز مس، یک اکسسوری زیبا و ارزشمند متناسب با استایل های هنری و سنتی ایجاد می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه زوین

فروشگاه زوین مرکز فروش بزرگترین انواع جوراب زنانه و انواع پوشاک زنانه و انواع زیورآلات مسی اصل زنجان می باشد. با مراجعه به آدرس اینترنتی فروشگاه اینترنتی زوین می توانید بهترین خرید از کالاهای اصل ایرانی داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس