اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006085403417125

معرفی اژانس بازاریابی جاوید ایرانیان

کد: 140006085403417125

https://bit.ly/3gJsUmn

، تهران , (اخبار رسمی): آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان با اتکا به سابقه مدیران و مشاوران خود در صنعت بازاریابی و توسعه کسب و کارها آمادگی کمک و همکاری در زمینه رفع مشکلات بازاریابی و فروش و توسعه بازار شرکت های مختلف را دارا می باشد.

معرفی اژانس بازاریابی جاوید ایرانیان
آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان

آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان با اتکا به سابقه مدیران و مشاوران خود در صنعت بازاریابی و توسعه کسب و کارها آمادگی کمک و همکاری در زمینه رفع مشکلات بازاریابی و فروش و توسعه بازار شرکت های مختلف را دارا می باشد.

یکی از نقاط تمایز آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان انجام عملی پروژه های بازاریابی است. تیم مشاوران و همکاران آژانس فقط به مشاوره بسنده نمی کنند و در صورت لزوم و نیاز کارفرما، به صورت عملی از بازاریابان حرفه‌ای و دوره دیده در صنایع مختلف برای پیشبرد اهداف مشتریان خود استفاده می کنند.

مهمترین خدمات آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان به شرح ذیل می باشند:

۱. تحقیق بازار

 در جهت استفاده در ساخت استراتژی های کلان شرکت ها و توسعه دید مدیران برای عرضه محصولات و خدمات جدید یا توسعه سازمان فروش و پیدا کردن بازارهای نو. با بهره گیری از از مجرب ترین و با سابقه ترین مشاوران علمی کشور در این حوزه.

۲. تجزیه تحلیل بازار و تجزیه تحلیل رقابتی

انجام پروژه‌های تجزیه تحلیل و برآورد میزان رقابت در صنعت مورد نظر در جهت افزایش سهم بازار شرکت ها

۳. طراحی بیزینس پلن، بیزینس مدل و مارکتینگ پلن

در دنیای امروز شرکت های معتبر و موفق قبل از هر کاری به دنبال برنامه‌ریزی برای انجام بهینه فعالیت های خود می باشند. یکی از پرکاربردترین برنامه ها برای پیشبرد اهداف شرکت ها و افزایش بهره وری آنها و کاهش هزینه ها استفاده از برنامه های تهیه شده توسط تیم های مجرب و باسابقه می باشد.

آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان افتخار همکاری با تعدادی از مجرب ترین استراتژیست ها و برنامه ریزان کسب و کار را در تیم خود دارا می باشد. با بهره‌گیری از مهارتهای  همکاران ما ،شما می توانید افزایش چشمگیری در نتایج آتی خود انتظار داشته باشید و با هزینه‌های سرسام آور و بدون برنامه ریزی قبلی، خداحافظی نمایید

۴. انتخاب استراتژی مناسب بازار

برای ورود به بازار های پیچیده امروزی، نیاز به بهره گیری از استراتژی های معتبر و خلاقانه توسط شرکت‌های پیشرو در  صنایع مرتبط می باشد. اینگونه استراتژی‌ها با گذشت زمان دستخوش تغییر شده و در چرخه یادگیری به روز می شوند. همکاران ما در آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان با تحقیقات گسترده و به روز خود از کسب و کار های معتبر  به دنبال کشف بهترین و به روزترین راهکارها به شما می باشند. در جهت افزایش کارایی تیم های بازاریابی و فروش استفاده از استراتژی بازار مناسب بسیار موثر است. خوشحال می شویم که در این حوزه همیار مجموعه شما باشیم.

۵. بازاریابی

استخدام، آموزش،رهبری و حفظ اعضای تیم های بازاریابی و فروش برای بسیاری از شرکت های نوپا شرکت های متوسط به معضلی بزرگ تبدیل شده است. متاسفانه در بسیاری از شرکت ها آخرین قسمت از هزینه‌های خود را برای این بخش بسیار مهم می گذارند و در اکثر اوقات این واحد آخرین واحدی در سازمان است که شکل می گیرد. اما همگان بر این باورند که این واحد تنها واحد درآمد زایی شرکت می باشد. یکی از دلایل کم توجهی واحد های بازاریابی، ناتوانی در آموزش و بهره گیری از نیروهای مجرب می باشد.  هزینه بر بودن تغییر ات در این واحد، باعث عدم توان تطبیق آن با محیط متلاطم بازار است. از این روست که نیاز به یک استراتژیست بازاریابی و مشاور بیرونی که گه گاه و با توجه به تغییرات بازار به بررسی بازاریابی و روشهای آن در شرکت بپردازد. علاوه بر این، آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان با بهره‌گیری از د…

این قطعاً می‌تواند یکی از ارزش های پیشنهادی آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان به مشتریان خود باشد. مشتریان می‌توانند بدون پرداخت حق بیمه و هزینه های حقوق و دستمزد و دردسرهای استخدام آموزش و حفظ نیروها، از این امکان استفاده نمایند و محصولات خود را از طریق بازاریابان آژانس به مشتریان بالقوه خود معرفی کنند.

6.تیم سازی

آموزش و به روز نگه داشتن تیم های بازاریابی و فروش یکی از نیازهای عمده برای شرکتها و مدیران عامل آنها می باشد.

آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان با بهره گیری از اساتید بزرگ این حوزه در حوزه های علمی و عملی می تواند در جهت آموزش، افزایش انگیزه و همکاری در ساخت تیم های بازاریابی و فروش برای شرکت ها مشارکت نماید.

برای اطلاع از شرایط و بهره گیری از هر یک از خدمات آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان با تیم ما در تماس باشید

https://bazaryabi-co.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان

شرکت مشاوره و مجری بازاریابی جاوید ایرانیان درسال 98 با اتکا به پشتوانه 18 ساله مدیران خود در صنعت بازاریابی و فروش کشور و با اتکا به الطاف الهی و راهنمایی افراد معتبر در الگوریتم نوآوری و فناوری کشور و مشاهده حلقه مفقوده بازاریابی و فروش شرکت های فناور و دانش بنیان کشور که همانا اجرای این مهم بوده پا به عرصه فعالیت رسمی گذاشت .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]