اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006085404816911

خرید آنلاین عسل طبیعی از فروشگاه «روستایی»

کد: 140006085404816911

https://bit.ly/3kATdfG

، تهران , (اخبار رسمی): با تمام تقلب‌هایی که در عرضه عسل طبیعی وجود دارد و تمام شک و تردیدهایی که هنگام خرید عسل طبیعی برای افراد به وجود می‌آید. اما هنوز هم هستند زنبورداران و مجموعه‌های معتمدی که تمام تلاش خود را می‌کنند تا عسل طبیعی به دست مشتریان خود برسانند.

خرید آنلاین عسل طبیعی از روستایی
خرید آنلاین عسل طبیعی از فروشگاه «روستایی»

به هیچ وجه با روش‌ها نادرستی مثل تست عسل با کبریت یا تست عسل با آب سرد نمی‌توان عسل طبیعی را از عسل غیر طبیعی تشخیص داد. تنها راه درست و علمی تشخیص عسل طبیعی، آزمایش آن در یک آزمایشگاه معتبر است.

خرید عسل طبیعی برای بسیاری از افراد کار بسیار سختی است، بخصوص اگر به دنبال عسل طبیعی باشند. چرا که از یک سو تقلب در این بازار بسیار زیاد است و از سوی دیگر باورهای نادرستی که در مورد عسل بین مردم رواج پیدا کرده است باعث شده در اکثر مواقع در خرید دچار خطا شوند.

از طرفی طی سال‌های اخیر بخش زیادی از عسل تولیدی در کشور از نوع تغذیه‌ای بوده است. یعنی اینکه عسل را زنبور تولید کرده است اما به جای شهد گل از آب و شکر تغذیه کرده است (ممکن است هم از شهد و هم از آب و شکر تغذیه کرده باشد)

این نوع عسل از نظر تمام ویژگی‌های ظاهری دقیقا مانند عسل طبیعی است و در همان کندو‌هایی تولید می‌شود که عسل طبیعی هم تولید می‌شود. به همین خاطر عملا تشخیص عسل تغذیه ای از عسل طبیعی برای مخاطب عادی غیر ممکن است.

با این توضیحات پس مخاطب عادی برای خرید عسل طبیعی چه باید بکند؟

راه حل روستایی برای خرید عسل طبیعی

با تمام حرفایی که گفته شد اما هنوز هم زنبورداران معتمدی هستند که تمام تلاش خود را می‌کنند تا عسل کاملا طبیعی تولید کنند و دست مشتریان خود دهند.

اما همانطور که گفته شد نباید عسل طبیعی را با باورهای نادرستی که در بین عامه مردم وجود دارد تشخیص داد. باورهای نادرستی مثل تست عسل با کبریت یا تست عسل در آب سرد و ... نه تنها عملی نیستند بلکه عملا باعث خرید اشتباه مشتری می‌شوند.

تنها راه درست و علمی تشخیص عسل، آزمایش عسل در یک آزمایشگاه معتبر است که تمام فاکتورهای مهم عسل مثل ساکارز، نسبت فروکتوز به گلوکز، دیاستاز، پرولین مورد آزمایش قرار بگیرید.

پس اگر شما هم قصد خرید عسل طبیعی را دارید بهترین و مطمن‌ترین روش خرید عسل از یک مجموعه و یا فروشنده مورد اعتماد است که عسل‌های خود را مورد آزمایش قرار داده باشد.

مجموعه روستایی پس از راستی آزمایی زنبورداران مختلف، عسل زنبورداران را در معتبرترین آزمایشگاهای کشور مورد آزمایش قرار می‌دهد و آنها را با برگه آزمایش در سایت خود قرار می دهد.

به این صورت که مشتریان می‌توانند با خیال راحت برگه آزمایش هر کدام از عسل ها زیر هر محصول مشاهده کنند و سپس نسبت به خرید به صورت آنلاین اقدام کنند.

مزیت خرید از فروشگاه روستایی

با خرید عسل از فروشگاه روستایی علاوه بر اینکه از طبیعی بودن عسل اطمینان حاصل می‌کنید همچنین بعد از خرید نیز این تضمین وجود دارد که در صورت وجود هر‌گونه نارضایی عسل خود را مرجوع کنید.

از طرف دیگر مجموعه روستایی تمام تلاش خود را می‌کند تا علاوه بر اینکه عسل را به صورت آزمایش شده دست مشتریان دهد، عسل را نیز تنها از زنبوردارانی تهیه کند که در شیوه زنبورداری خود از آفت کش‌هایی که بر روی کیفیت عسل تاثیر مخرب دارند استفاده نمی‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روستایی

مجموعه روستایی در زمینه عرضه محصولات طبیعی و اصل فعالیت می‌کند و کار خود را با عسل طبیعی آغاز کرده است. روستایی، عسل طبیعی را از زنبورداران با صداقت و معتمد تهیه می‌کند و بعد از آزمایش عسل در آزمایشگاه‌های معتبر، آن را با ضمانت برای مشتریان خود در سراسر کشور ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی