اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006105407217136

تحصیل در اتریش و فنلاند در موسسه تعالی اندیش راه دانش

کد: 140006105407217136

https://bit.ly/38BNDnn

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه کشورهای زیادی در جهان هستند که دانشجویان قادر هستند تحصیلات خود را به‌ صورت رایگان در آن کشورها پیش ببرند یا حداقل با پرداخت مقادیر بسیار پایین نیز موفق به‌ ادامه‌ی تحصیل در این کشورها شوند.

تحصیل در اتریش و فنلاند در موسسه تعالی اندیش راه دانش
تحصیل در اتریش و فنلاند در موسسه تعالی اندیش راه دانش

تحصیل در اتریش

 اخذ ویزای تحصیلی اتریش جز پر طرفدارترین برنامه های مهاجرت به اتریش می باشد. اتریش در قلب اروپا میان رشته کوه های آلپ واقع شده است و تحصیل در اتریش تقریبا رایگان است. اتریش به علت فرهنگ غنی اروپایی بهترین مکان برای ادامه تحصیل می باشد.

 اقامت در اتریش و داشتن پاسپورت اتریشی از ارزش بالایی برخوردار است.

اتریش به دلیل وجود نظام تحصیلی رایگان متقاضیان زیادی را توانسته جذب نماید. در اتریش می توان به دو زبان آلمانی  و انگلیسی تحصیل نمود. از مزایای تحصیل در این کشور می توان به :  

  • امکان تحصیل به دو زبان انگلیسی و آلمانی
  • امکان تحصیل به صورت رایگان
  • امکان دریافت مجوز کار در حین تحصیل
  • امکان دریافت اقامت بعد از اتمام تحصیل

و.. اشاره نمود.

برای ورود به این کشور جذاب از طریق تحصیل باید شرایط مورد نیاز را احراز نمائید. از جمله مدارکی که برای اخذ پذیرش در دانشگاه های اتریش مورد نیاز است شامل:

  • مدرک تحصیلی مقاطع قبل
  • مدرک زبان مرتبط
  • مدارک هویتی
  • نامه اشتغال به تحصیل
  • نامه تمکن مالی و... می باشد

در اتریش در حین تحصیل اجاز کار را نیز وجود دارد و در مقطع لیسانس 10 ساعت، در مقطع فوق لیسانس 20 ساعت و در مقطع دکترا 30 ساعت در هفته اجازه کار دارید.

طول دوره تحصیل در اتریش در مقطع لیسانس 4 سال، مقطع فوق لیسانس 2 سال و مقطع دکترا 3 سال می باشد.

برای رشته هایی از جمله مکانیک، عمران، برق و به طور کلی رشته های فنی مهندسی شرایط کاری بهتری برای متقاضیان فراهم می شود.

 تحصیل پزشکی در اتریش

برای تحصیل پزشکی در اتریش به عنوان یک دانشجوی خارجی نیازمند الزاماتی هستید که خدمت شما عرض میکنیم.

اتریش از جمله کشورهای اروپایی میباشد که هنوز تحصیل در دانشگاهای دولتی برای دانشجوهای خارجی رایگان میباشد.

 تحصیل رایگان در این کشور برای دانشجوهای خارجی  یک موقعیتی هست که خیلی از افراد دوست دارند ازآن استفاده نمایند.

مهاجرت تحصیلی به اتریش

برای اخذ اقامت از کشورهای مختلف افراد باید در آن کشور مشغول به کار شوند و با پرداخت بیمه و مالیات اقامت دائم را کسب نمایند در نتیجه آن کشور باید نرخ بیکاری بسیار پایین داشته و دارای اقتصاد فوق العاده قوی باشد چه بسا که اگر فردی ناچار به ورود تحصیلی به آن کشور شود چه بهتر که آن کشور دارای سیستم نظام آموزشی رایگان باشد، در این میان میتوان نامی از کشور اتریش برد.

اتریش با نام رسمی جمهوری اتریش یکی از کشورهای واقع در اروپایی مرکزی به پایتختی وین میباشد که دارای همسایگانی مانند آلمان، چک، مجارستان و سوئیس میباشد.

از نظر اقتصادی کشور اتریش چهاردهمین کشور ثروتمند جهان با سرانه تولید ناخالص هست که راه های زیادی برای مهاجرت به اتریش وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

مهاجرت به اتریش از روش تحصیلی

  • مهاجرت به اتریش از روش کار همراه با داشتن کارفرمای اتریشی
  • مهاجرت به اتریش از روش کار به صورت جستجوی کار
  • مهاجرت به اتریش از روش پناهندگی( غیر قانونی توصیه نمیشود)

موسسه تعالی اندایش راه دانش با سال ها تجربه در زمینه اعزام دانشجو با شما قدم به قدم همراه میباشد تا از روش قانونی با کم ترین ریسک و هزینه بتوانید انواع روش های اعزام به خارج از کشور در کشور اتریش را تجربه کنید.

تحصیل در فنلاند

بورسیه تحصیلی در فنلاند و ادامه تحصیل از  پر طرفدارترین حوزه های تحصیلی هستند. کشور فنلاند یکی از بهترین سیستم های آموزشی دنیا را دارا می باشد و دارای دانشگاه های معتبری است. در سال ۲۰۱۲ سیستم آموزشی این کشور به عنوان بهترین سیستم آموزشی دنیا معرفی شد. کیفیت بالای تحصیل در فنلاند ٬ توجه به نیاز جامعه و قراردادن تجارت و صنعت در مواد درسی و همچنین آموزش مهارت در کنار تئوری موجب شده که این کشور به یکی از کشورهای دانشجو پذیر تبدیل شود. همچنین یکی از دانشگاه های این کشور جزء صد دانشگاه برتر دنیا می باشد.

فنلاند با حدود 5.5 میلیون نفر جمعیت، هشتمین کشور بزرگ در قاره اروپاست که با توجه به جمعیت نسبتاً کمی که دارد، کم تراکم ترین کشور این قاره محسوب می شود. البته بخش اعظمی از این کشور را مناطق سرد و برفی تشکیل داده که شرایط زندگی برای انسان در این بخش ها مساعد نیست. فنلاند کشوری در شمال اروپاست که هم عضو اتحادیه اروپاست و هم عضو ناحیه شنگن. همانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، یورو واحد پول رسمی فنلاند می باشد و پایتخت آن هلسینکی، با حدود یک میلیون نفر جمعیت، بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر این کشور است.

زبان حدود 90% مردم این کشور، فنلاندی است و 10% باقی مانده غالباً به زبان سوئدی تکلم می کنند. با اینکه دین رسمی فنلاند همانند سایر کشورهای اروپایی مسیحیت می باشد.

تحصیل در فنلاند همواره به دلیل سطح خوب کیفیت تحصیل و زندگی، از گزینه های پرطرفدار برای دانشجویان سراسر جهان بوده و هست. زندگی و تحصیل در کشوری آرام مثل فنلاند می تواند زمینه ساز پیشرفت و آرامش زندگی هر انسانی شود؛ از این روست که تحصیل در این کشور در سال های اخیر بسیار مورد توجه دانشجویان ایرانی قرار گرفته است.

دانشجو در کشور فنلاند از  بیش از ۱۰۰ کشور دنیا مشغول به تحصیل هستند. برای تحصیل در فنلاند نیاز به دانستن زبان فنلاندی نیست و دانشگاه های این کشور بیش از ۳۰۰ رشته به زبان انگلیسی ارائه می کند.

فنلاند از کشورهای اروپایی است که امکان تحصیل رایگان را در برخی از دانشگاه های خود فراهم کرده است. دانشجویانی که متقاضی مهاجرت به فنلاند هستند می توانند پس از فارغ التحصیلی اقامت این کشور را دریافت کرده و شغل مناسبی را برای خود پیدا کنند. متقاضیان  باید توجه داشته باشند برای تحصیل در برخی از رشته های دانشگاهی شهریه از دانشجویان دریافت خواهد شد؛ اما برخی از رشته ها نیز هیچگونه هزینه ای را از دانشجویان دریافت نکرده و کاملا رایگان هستند.

کشور فنلاند دارای ۵۰ مرکز آموزش عالی است که زیرمجموعه وزارت آموزش بوده و دانشجویان متقاضی تحصیل در فنلاند برای اینکه بتوانند وارد این مراکز شوند باید مدرک دیپلم خود را ارائه داده و در آزمون سراسری کشور خود نمره قبولی دریافت کرده باشند.

مهاجرت تحصیلی به فنلاند در سنین مختلف

در کشور فنلاند سیستم آموزش رایگان و از سن ۷ تا ۱۶ سالگی اجباری می باشد. علاوه بر نداشتن شهریه دولت تمامی هزینه های دانش آموزان در این مقطع تحصیلی از جمله غذا و کتاب و سایر لوازم التحریر را پوشش می دهد. مقاطع تحصیلی اجباری در فنلاند به زبانهای سوئدی و یا فنلاندی می باشد که به انتخاب خانواده بستگی دارد و در طی تحصیل نیز زبان انگلیسی به دانش آموزان آموزش داده می شود.دوره لیسانس در این کشور ۳ سال٬ دوره فوق لیسانس ۲ سال و دکترا نیز بین ۳ تا ۴ سال طول می کشد. دوره لیسانس نیز مانند دکترا می باشد با این تفاوت که تز دوره لیسانسیت با شرایط کمتر و آسانتری مورد قبول واقع می شود.

دوره لیسانس در فنلاند: تحصیل در دوره لیسانس در دانشگاه های فنلاند نیاز به گذراندن امتحان ورودی دارد و همچنین تعداد کمی رشته به زبان انگلیسی تدریس می شود.

دوره فوق لیسانس در فنلاند: داشتن مدرک زبان معتبر (اکثر دانشگاه های فنلاند نمره آیلتس ۶.۵ را جزء شرایط پذیرش خود قرار داده اند))

همچنین برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های معتبر این کشور داشتن معدل بالا الزامی می باشد.

متقاضیان می توانند در سایت اداره مهاجرت فنلاند اقدام نموده و مدارک خود را آپلود نمایند تا برای ویزای دانشجویی فنلاند درخواست بدهند.

شرایط تحصیل در خارج از کشور

شاید تحصیل رایگان در خارج و استفاده از بورسیه‌های تحصیلی جزء رویاهایی باشد که هر دانشجوی متقاضی خارج از کشور آرزوی آن را داشته باشد. در حالی که امروزه هزینه‌های دانشگاه‌ها در بسیاری از نقاط جهان در حال افزایش است، برخی از دانشجویان متقاضی تحصیل رایگان در خارج  فکر می‌کنند که گرفتن مدرک تحصیلی و تحصیل در کشورهای پیشرفته برای آن‌ها غیر ممکن است چرا که نیاز به‌ بودجه‌های بسیار بالا و امکانات زیاد دارد، که اغلب دانشجویان متقاضی فاقد این امکانات می‌باشند؛ اما باید خبر خوشی به‌ شما بدهیم، چرا که باید بدانید لزوماً تحصیل در خارج از کشور مستلزم داشتن قدرت مالی بالا نیست.

امروزه کشورهای زیادی در جهان هستند که دانشجویان قادر هستند تحصیلات خود را به‌ صورت رایگان در آن کشورها پیش ببرند یا حداقل با پرداخت مقادیر بسیار پایین نیز موفق به‌ ادامه‌ی تحصیل در این کشورها شوند. برای داشتن این نوع امکانات شما فقط کافی است بتوانید با روش‌های مناسب به‌ دنبال دانشگاه مورد نظر خود بگردید.

همیشه سوالاتی در راستای تحصیل در خارج از کشور از قبیل این که چه قاره ای یا چه کشوری برای تحصیلات دانشگاهی مناسب است ، آیا امکان تحصیل در خارج از کشور رایگان هست ، ملاک ها و معیار های انتخاب یک کشور خارجی برای تحصیل چیست و موارد مشابه به گوش می رسد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه تعالی اندیش راه دانش

موسسه تعالی اندیش راه دانش این افتخار را دارد که بتواند از سایت موسسه به عنوان کامل ترین و به روزترین سایت در مجموعه سایت های اعزام دانشجو یاد کند و آنچه در این سایت می خوانید حاصل تلاش شبانه روزی این موسسه است در این سایت از زیاده گویی و رویا پروری جلو گیری شده و سعی شده مفاهیم و اطلاعات نسبی در کوتاه ترین شکل ممکن ارائه شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]