اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006105407417138

طراحی و تولید انواع دستگاه های قالیشویی اتوماتیک در ماشین سازی عزیزی

کد: 140006105407417138

https://bit.ly/3teDaYR

، تهران , (اخبار رسمی): در قالیشویی ها باید اصول بهداشتی به خوبی و درستی رعایت شود، اگر از دستگاه های پیشرفته و مدرن در یک شرکت قالیشویی استفاده شود قطعا میزان مصرف اب نیز پایبن می آید .

طراحی و تولید انواع دستگاه های قالیشویی اتوماتیک در ماشین سازی عزیزی
طراحی و تولید انواع دستگاه های قالیشویی اتوماتیک در ماشین سازی عزیزی

کارخانه ماشین سازی عزیزی از سال ۱۳۵۷ فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است و توانسته عنوان اولین سازنده و صادر کننده دستگاه قالیشویی به کشورهای حوزه خلیج فارس،استرالیا،اروپا و آمریکا را از آن خود نماید.

کارخانه ماشین سازی عزیزی از سال ۱۳۵۷ فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است و توانسته عنوان اولین سازنده و صادر کننده دستگاه های قالیشویی به کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای مرکزی، استرالیا، اروپا و آمریکا را از آن خود نماید.

برای اینکه روندی آسان را برای قالیشویی بکار برده شود از دستگاه های مدرن قالیشویی استفاده می شود تا بتوان این کار را آسان تر انجام داد. به شکل معمول هر شرکت قالیشویی دارای این نوع دستگاه قالیشویی بوده که در این قسمت به چند نوع از آنها می پردازیم. بهترین قالیشویی دارای این نوع تجهیزات مدرن است. یک شرکت قالیشویی هر نوع قالی و فرش، قالی های ابریشمی، موکت ها و حتی مبلمان را نیز می شوید و با استفاده از دستگاه های مکانیزه سعی می کند به تار و پود قالی ها هیچ گونه آسیبی نرساند، چهار نوع دستگاه با روند کار مشخص در قالیشویی ها وجود دارد که این چهار نوع دستگاه برای یک قالیشویی یک اصل و ضرورت محسوب می شوند.

 در قالیشویی ها باید اصول بهداشتی به خوبی و درستی رعایت شود، اگر از دستگاه های پیشرفته و مدرن در یک شرکت قالیشویی استفاده شود قطعا میزان مصرف اب نیز پایبن می آید و هم چنین قالی ها نیز از طول عمر بالاتری برخوردار خواهند شد. بنابراین یک قالیشویی مدرن باید از دستگاه های پیشرفته برای قالیشویی خود استفاده کند.

دستگاه دستگاه قالیشویی شامل:

  • قالیشویی اتوماتیک ریلی-دستگاه قالیشویی اتوماتیک ثابت
  • دستگاه آبگیر لوله ای با درب-دستگاه آبگیر لوله ای بدون درب
  • دستگاه خاک گیر دورانی-دستگاه خاک گیر معمولی
  • دستگاه آبگیر غلطکی-دستگاه آبگیر دیگی
  • دستگاه شلاق زن و. .

ماشین سازی عزیزی افتخار دارد با توجه به تجربه بالا در ساخت و تولید بهترین و بروزترین و بی نقص ترین دستگاه های قالیشویی ضدچروک، اتوماتیک و دستی را در سطح تولید نماید.
شرکت ماشین سازی عزیزی با استفاده از تیم مهندسی مجرب موفق به طراحی و تولید انواع دستگاه قالیشویی اتوماتیک ، شده است.

 این شرکت قادر به تولید دستگاه قالیشویی مدرن با توجه به نیاز صنعت ماشین سازی و صنعت قالیشویی اتوماتیک می باشد و با تدابیری که تاکنون اندیشیده است ، توانسته گامی بزرگ در جهت صادرات به کشورهای خارجی از جمله استرالیا، چین، اروپا و آمریکا بردارد.

ساخت و بهره گیری از استراتژی های زیر در رشد و توسعه این مجموعه برای معرفی برندی معتبر و نام آشنا در بازار آسیا و اروپا نقش مهمی داشته است.

تجهیزات قالیشویی تمام اتوماتیک

در گذشته قالیشویی در منازل انجام می شد و افراد خانواده با استفاده از فرچه و پودر رختشویی و برخی مواد شوینده دیگر با همدیگر قالی های منازل را می شستند، امروزه دیگر کمتر کسی این کار پر زحمت را انجام می دهد زیرا قالیشویی های مدرنی وارد بازار آمده اند که از تجهیزات قالیشویی به روز و مدرن استفاده کرده و دیگر نیازی نیست افراد با دست قالی های سنگین خود را بشویند.

تجهیزات قالیشویی اتوماتیک به شما در صرفه جویی هزینه ها کمک می کند، باعث افزایش بهره وری و سود اوری مشاغل در حیطه نظافت می شود، هر نوعی از انها چه به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می تواند گرد و غبار فرش ها را گرفته و انها را شسته و هم چنین خشک می کند، برای این سه مرحله تجهیزات متفاوتی وجود دارد که برای قالیشویی ها بسیار مقرون به صرفه است. چند نوع از  انها را در این بخش ذکر خواهیم کرد. قالیشویی های مدرنی وارد بازار آمده اند که از تجهیزات قالیشویی تمام اتوماتیک استفاده کرده و دیگر نیازی نیست افراد با دست قالی های سنگین خود را بشویند.

تجهیزات قالیشویی نیمه اتوماتیک 

  • تجهیزات قالیشویی تمام اتوماتیک 
  • تجهیزات مبل شویی
  • تجهیزات مبل شویی صنعتی
  • تجهیزات مبل شویی و موکت شویی

با استفاده از تجهیزات قالیشویی مدرن و با تکنولوژری روز دنیا میتوان در کیفیت شستشو و رضایتمندی مشتری تاثیر مهم گذاشت.
در قالیشویی های سنتی معمولا از دستگاههای قدیمی و دستی استفاده میگردید که معروفترین این دستگاههای سنتی برای شستشو دستگاه شلاق زن میباشد و برای خشک کردن از دستگاه خشک کن دیگی استفاده میگردید. شرکت های قالیشویی حرفه ای یک انتخاب عالی برای شستشوی فرش های شما هستند. تجهیزات شستشوی آنها قدرت مکش بیشتری دارد و فرایند خشک کردن فرش را سریعتر انجام می دهند. حرفه ای های واقعی همچنین شناخت مناسبی از تمامی تجهیزات در دسترس دارند، انواع الیاف و ساختارهای تشکیل دهنده فرش را می شناسند و از افراد مجرب برای شستشوی فرش های شما تحت شرایط مختلف بهره می برند.

قیمت تجهیزات قالیشویی

هر نوعی از تجهیزات قالیشویی دارای قیمت هایی در بازار هستند که این نوع قیمت ها نوسان خود را در روز تجربه می کنند. بنابراین با تغییر نوسانات در بازار قیمت تجهیزات قالیشویی نیز تغییر می کند. در سطح هر شهری معمولا قالیشویی هایی وجود دارد که دارای کیفیت کار متفاوتی هستند، قالیشویان معمولا در صدد هستند که برای مشتری بهترین کار را انجام دهند به همین دلیل است که از افرادی بحرفه ای و به قول معروف بلد کار استفاده می کنند، یک قالیشویی خوب باید دارای تجهیزات قالیشویی تمام اتوماتیک باشد و هم چنین از مدیریت عالی برخوردار بوده و افراد حرفه ای را استخدام کند. بنابراین تمامی این مسائل نیز می تواند بر روی کارکرد قالیشویی اثرگذاری مستقیم داشته باشد.

دستگاه خشک کن لوله ای فرش

دستگاه خشک کن فرش که در اصطلاح به آن سانتریفیوژ گفته می شود ، دستگاهی است که لوله ای شکل بوده و به صورت دورانی می چرخد و آب فرش ها را تا حد ممکن میگیرد تا روند خشک شدن فرش سریع تر انجام شود.

خشک کن فرش در انواع مختلف درب دار و بدون درب ساخته می شود. خشک کن فرش که در این بخش به معرفی آن می پردازیم دارای درب بوده پس از قرار گرفتن فرش درون آن درب آن بسته شده و فرآیند آبگیری شروع می شود.

در بین دستگاه های خشک کن، دستگاه خشک کن لوله ای فرش ، یکی از بهترین دستگاه ها برای آبگیری فرش می باشد و مقدار زیادی از آب فرش را گرفته و خشک کردن فرش را سریع تر می کند.
دستگاه خشک کن فرش در یک شرکت قالیشویی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به شکلی که یکی از ضروریات قالیشویی محسوب می شود، خشک کن قالی باعث می شود که کار به سرعت انجام شود و هم چنین دارای یک سیستمی است به نام لوله خشک کن که این قسمت مهم ترین قسمت این دستگاه است و این نوع لوله از جنس فولاد است و این نوع فولاد زنگ نمی زند.

روند کار خشک کن فرش 

روند کار این دستگاه خشک کن فرش بدین صورت می باشد که پس از شستن فرش ، فرش خیس را درون مخزن دستگاه خشک کن قرار می گیرد و درب آن بسته می شود. پس از روشن کردن دستگاه، فرشِ درون مخزن، با سرعت زیاد به چرخش در می آید و بعد گذشت از ۲ دقیقه، حدود ۹۵ درصد رطوبت فرش گرفته شده و تقریبا ۵ درصد از رطوبت آن باقی می ماند. در ادامه می توان فرش را به مدت چند ساعت در هوای آزاد قرار داد تا باقی مانده ی رطوبت نیز خشک شده و فرش آماده تحویل شود.

ویژگی های دستگاه خشک کن فرش

  • این دستگاه فرش ها را مچاله نمی کند و فرش ها بدون شکستن و تا شدن باقی می مانند
  • این دستگاه فرش ها را تا ۹۵ درصد خشک میکند
  • عملیات آبگیر در ۴-۵ دقیقه انجام می شود
  • طول این دستگاه ۴٫۲۰ متر می باشد
  • رنگ های فرش در هم مخلوط نمی شود و فرش کیفیت خود را از دست نمی دهد.
  • آب گرفته شده از فرش به طور کامل از دستگاه خارج شده و از برگشت آب به فرش جلوگیری به عمل می آید.

خشک کن فرش یکی از چالش های مراکز قالیشویی می باشد. از آنجایی که مشتریان قالیشویی ها علاوه بر کیفیت شستشو، به خشک بودن فرش ها نیز توجه میکنند، بنابراین قالیشویی ها می بایست در تهیه دستگاه خشک کن فرش دقت لازم را به عمل بیاورند تا بتوانند مشتریان خود را حفظ نمایند. توصیه ما به شما برای خرید خشک کن فرش این است که دستگاه های درب دار را خریداری نمایید. این دستگاه ها از پاشش آب جلوگیری کرده و در مدت زمان کوتاهی آب فرش ها را میگیرند.

قیمت خشک کن فرش نسبت به کیفیتی که دارد ، بسیار مناسب می باشد و مهمترین مزیتی که دارد این است که راندمان کاری و سرعت انجام کار را افزایش داده و مدت زمان تحویل فرش به مشتریان را کاهش می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین سازی عزیزی

گروه تولیدی عزیزی شروع فعالیت : ۱۳۵۷ با مدیریت : آقای عزیزی ما توانسته ایم در دوران تحریم و فشارهای شدید اقتصادی در مقابل شرکت های رقیب ایستاده و همچنان تولید خود را حفظ و به بازار عرضه کنیم. ماشین سازی عزیزی باتجربه ای بالغ بر ۴۰ سال آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز در سراسر ایران میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی