اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006105407517139

تجهیز و راه اندازی آشپزخانه با تجهیزات آشپزخانه صنعتی بیمکث استیل 

کد: 140006105407517139

https://bit.ly/3kVKh4z

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه برای راه اندازی مشاغلی همچون رستوران، هتل، تالار، فست فود و ... نیازمند راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی است تا بتوان این مشاغل را به بهترین نحو ممکن اداره کرد.

تجهیز و راه اندازی آشپزخانه با تجهیزات آشپزخانه صنعتی بیمکث استیل 
تجهیز و راه اندازی آشپزخانه با تجهیزات آشپزخانه صنعتی بیمکث استیل 

شرکت هایی که به  تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی  مشغول هستند از بهترین متریال ها و مواد اولیه استفاده می کنند.

امروزه برای راه اندازی مشاغلی همچون رستوران، هتل، تالار، فست فود و ... نیازمند راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی است تا بتوان این مشاغل را به بهترین نحو ممکن اداره کرد. این کسب و کارها نیازمند لیستی از  تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند تا بتوانند شروع به کار بکنند. شاید تهیه ی این تجهیزات برای افراد مقداری هزینه بر باشد اما ماندگاری و کیفیت بالای آن ها می تواند در کمترین زمان سودآوری بالایی را برای این کسب و کارها به  دنبال داشته باشد.

این تجهیزات انواع مختلف با کارایی های متفاوت دارند از دستگاه های طبخ غذا گرفته تا تجهیزات شستشو و بهداشتی همه و همه برای یک آشپزخانه صنعتی لازم و ضروری هستند. معمولا هر ساله تکنولوژی ساخت این تجهیزات پیشرفت می کنند و نوآوری و خلاقیت و کارایی بهتر در این گونه محصولات به خوبی دیده می شود.

خرید تجهیزات برای آشپزخانه صنعتی شامل چه مواردی می شود؟

کارخانه تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی بیمکث استیل از ایده طراحی محصول تا تولید آن عوامل مختلفی را با توجه به نیاز مشتری در نظر می گیرد.

محصولات تولید شده آشپزخانه صنعتی باید با در نظر گرفتن موارد مختلف مانند سرعت عملکرد، ایمنی، بهداشت، جنس آنها وغیره توسط مشتری خریداری شود.
برای خرید این تجهیزات باید هزینه به صرفه و مرغوبیت محصول را نیز در نظر داشت. افراد با توجه به تجربه و سابقه شرکت مورد نظر خرید مناسبی برای کالای با کیفیت خود دارند. از طرفی خریداران برای جلوگیری از هزینه های تعمیر، سرویس و نگهداری تجهیزات بدون در نظر داشتن هزینه بالا، اجناس باکیفیت را انتخاب می کنند.

تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

شرکت هایی که به  تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی  مشغول هستند از بهترین متریال ها و مواد اولیه استفاده می کنند. طراحی و تولید این تجهیزات نیازمند دقت و دانش بخصوصی است چون این تجهیزات نیازهای بخش های مختلفی از بازار را باید جوابگو باشند. تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای بخش عمومی و خصوصی بازار محصولات متنوعی تولید می کنند که به خوبی جوابگوی هر دو بخش می باشد. صنایع در ابتدا با دسته بندی آشپزخانه ها و با توجه به ظرفیت آشپزخانه و طراحی و میزان استفاده از محصولات، تجهیزات را طراحی می کنند.

تجهیزات فست فود

تجهیزات فست فود شامل یک لیست می شود که موارد مختلفی را به خود اختصاص داده اند و تمامی آن ها برای راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی مورد نیاز هستند و نمی توان از خرید هر کدام آن ها فاکتور گرفت. از این رو اگر قصد داریم که یک فست فودی را راه اندازی نمایید.

انواع تجهیزات فست فود

 تجهیزات آشپزخانه صنعتی: تجهیزات آماده سازی، تجهیزات پخت غذا و تجهیزات سرو غذا رستوران. مثل: اجاق گاز رومیزی صنعتی، دستگاه سرخ کن صنعتی، گریل ذغالی، میز کار صنعتی  
تجهیزات برودتی رستوران: انواع یخچال صنعتی و فریزر صنعتی، سردخانه، کانتر سرد یا بوفه سرد، تاپینگ

تجهیزات حرارتی رستوران: گرمخانه غذا، گرمخانه ویترین دار شیشه ای 

تجهیزات رستوران سلف سرویس: خط سلف سرویس، کانتر سالاد، کانتر گرم، گرمکن غذا 

تجهیزات نظافتی و شستشو: کابین استیل، سینک استیل، وان استیل، کابینت دیواری، کابینت آبچکان، سینک ظرفشویی صنعتی، ماشین ظرفشویی صنعتی، تجهیزات شستشوی کف و آشپزخانه 

یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا یکی از یخچال های مدرن و نوین با تکنولوژی منحصر به فرد که قابلیت نشان دادن انواع مواد غذایی نظیر نوشیدنی ها، سوسیس، کالباس، فرآورده های پروتئینی، مرغ و گوشت را دارد و اینکه باعث می شود مدت زمان زیادی را برای انتخاب محصول مورد نظر در اختیار داشته باشید.

ساخت یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا که معمولا به یخچال روباز هم شهرت دارد یکی از یخچال های مطلوب برای بکارگیری در فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت ها می باشد‌ .

یخچال پرده هوا از چندین طبقه تشکیل شده است و به دلیل اینکه بدون درب هستند دیگر از دردسرهای باز و بسته کردن درب یخچال آسوده هستید.

اگر برای فروشگاه خود نیاز به مشاوره و راه اندازی یخچال پرده هوا دارید در ادامه برترین مجموعه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع یخچال پرده هوا

همان طور که اشاره شد این یخچال ها در دو مدل ایستاده و خوابیده طراحی شده اند و با توجه به محل قرار گیری موتور به دو دسته یخچال با موتور خانه مرکزی و موتور سر خود تقسیم می شوند.
در مدل یخچال پرده هوا با موتور سرخود، موتور در داخل و پشت یخچال قرار می گیرد و معمولا سایز این یخچال ها کوچک و جابجایی آن ها آسان است. 

به طور کلی این یخچال ها بسته به نوع استفاده و فضای فروشگاه در انواع مختلف طراحی و  روانه بازار شدند.از انواع یخچال بدون درب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یخچال پرده هوا ایستاده
  • یخچال پرده هوا کمدی
  • یخچال خوابیده پرده هوا
  • یخچال پرده هوا قفسه ای
     

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمکث استیل

کارخانه بیمکث استیل در سال 1390 فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی آغاز کرد. امروزه برای راه اندازی مشاغلی همچون رستوران، هتل، تالار، فست فود و ... نیازمند راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی است تا بتوان این مشاغل را به بهترین نحو ممکن اداره کرد. این کسب و کارها نیازمند لیستی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند تا بتوانند شروع به کار بکنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید