اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006105407817142

طراحی و تولید انواع دستگاه کارتن سازی و جعبه سازی در ایران

کد: 140006105407817142

https://bit.ly/3DPkCmz

، اسلامشهر , (اخبار رسمی): همانطور که میدانید در صنایع مختلف همواره استفاده از جعبه های کارتنی و مقوایی در بسته بندی کالاها و محصولات مختلف بیشترین طرفداران را دارد و از این رو راه اندازی خطوط تولید دستگاه کارتن سازی در اغلب جوامع نه تنها یک کسب و کار مهم و اقتصادی می باشد.

طراحی و تولید انواع دستگاه کارتن سازی و جعبه سازی در ایران
طراحی و تولید انواع دستگاه کارتن سازی و جعبه سازی در ایران

مهمتر از انتخاب برند یا کشور سازنده تعهد شرکت بازرگانی و شرکت ماشین سازی می باشد.

همانطور که میدانید در صنایع مختلف همواره استفاده از جعبه های کارتنی و مقوایی در بسته بندی کالاها و محصولات مختلف بیشترین طرفدار را دارد و از این رو راه اندازی خطوط تولید دستگاه کارتن سازی در اغلب جوامع نه تنها یک کسب و کار مهم و اقتصادی می باشد، بلکه یکی از نیازهای اساسی جوامع نیز می باشد، چرا که در هر جامعه ای با هر میزان تولید داخلی به کارخانجات و صنایع کارتن سازی نیاز داریم تا لوازم بسته بندی سایر صنایع را تامین نمایند.

در کارتن سازی معمولا از دستگاه های مختلفی برای تهیه و تولید انواع کارتن های مقوایی استفاده می شود و عموما کاربرد انواع این دستگاه ها بدین شکل است که کارتن ها به ترتیب از هر یک این دستگاه عبور داده می شوند تا در نهایت جعبه نهایی مطابق با نیاز و سفارش صنایع طراحی گردد. آنچه در این خصوص اهمیت دارد، میزان شناخت اپراتورها از نحوه عملکرد دستگاه می باشد و لذا بهتر است برای مدیریت هر چه بهتر خطوط تولید از مهندسین و اپراتورهای با تجربه کمک بگیرید.

هر یک دستگاه های کاربردی در صنعت کارتن سازی کارایی های متفاوتی در طراحی جعبه های مقوایی دارند که در ادامه این بخش هر یک از این ابزارها را به تفکیک معرفی می کنیم:

دستگاه منگنه کارتن:

این دستگاه برای ساخت و طراحی جعبه های بزرگی که قابلیت چسب زدن ندارند، استفاده می شود. در واقع با این ابزار می توان ورق های آماده شده را به یکدیگر چسباند و جعبه نهایی را طراحی کرد.

دستگاه چاک زن:

برای جدا کردن طول و عرض جعبه یا برش دادن آن به دستگاه هایی نیاز داریم تا با ابزار مخصوص برش را انجام دهند که در این زمینه دستگاه چاک زن با تیغ های فولادی و اسپیکا این کار را انجام می دهد.

دستگاه تسمه کش:

در مراحل پایانی از تولید جعبه ها لازم است کارتن های آماده شده بسته بندی شوند که این کار با کمک دستگاه تسمه کش در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

دستگاه چاپ فلکسو:

برای آنکه بتوانید انواع چاپ رنگی یا ساده را روی جعبه ها با سرعت بسیار بالا انجام دهید، همواره به دستگاه های پر قدرتی نیاز دارید که این کار را در تیراژ  بالا برای شما انجام دهند. دستگاه چاپ فلکسو با قابلیت چاپ یک الی چهار رنگ می تواند در هر ساعت 6000 کارتن را چاپ کند.

دستگاه خط کش برای برش:

یکی از مهم ترین دستگاه ها در تولید کارتن سازی تهیه دستگاه خط کش می باشد که با 6 تیغ برش زنی فرایند خط انداختن جعبه ها را با سرعت بالا انجام می دهد.

دستگاه لمینت کارتن:

دستگاه لمینت فرایند چسباندن اجزاء مختلف جعبه را انجام می دهد و یکی از موثرترین دستگاه ها در افزایش زیبایی و ظرافت ساخت جعبه ها به شمار می آید.

دستگاه دایکات:

دستگاه دایکات فرایند قالب دهی جعبه ها را انجام می دهد و از جمله دستگاه های مهم و حساس در راه اندازی خطوط تولید کارتن سازی محسوب می شود.

دستگاه لب چسب:

این دستگاه دارای بخش های مختلفی از جمله چندین غلطک، تسمه و قرقره می باشد که در چسباندن بخش های مختلف کارتن و جعبه کاربرد دارد.

در صنایع کارتن سازی از دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی استفاده می شود و هر یک از این دستگاه ها کاربرد ویژه و مخصوص خود را دارند که بهتر است پیش از راه اندازی خط تولید با انواع این دستگاه ها آشنا بوده و با خرید یا فراهم آوردن بهترین دستگاه ها محصولات تولیدی خود را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه کنید.

ماشین سازی دایکات پک از جمله تولیدکنندگان دستگاه های مدرن جعبه سازی و کارتن سازی است که محصولات گوناگونی را در خصوص چاپ انواع کارتن و لوازم بسته بندی به بازار عرضه می کند. این ماشین سازی با انتخاب بهترین تجهیزات یکی از بزرگترین خطوط تولید مجهز را در کشور دارد و شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را در حجم های انبوه به راحتی از گروه دایکات پک در بالاترین کیفیت و کمترین قیمت بازار سفارش داده و خریداری کنید.

دستگاه جعبه سازی

یکی از تولیدات ماشین سازی دایکات پک دستگاه جعبه سازی می باشد .

اگر کارگاه کارتن سازی راه اندازی نموده باشید ، کارشناسان ما آموزش های لازم را در این خصوص به شما به صورت رایگان خواهند داد تا بیشترین بهره را از دستگاه ببرید.

انواع مختلف دستگاه جعبه سازی به شرح زیر میباشد:

اولی نوع آن برای برش جعبه به کارگیری می‌شود که به آن دستگاه خط کش برش گفته می‌ شود.

.یک نوع نیز وجود داراست که عمل چاپ را انجام میدهد و به آن دستگاه چاپ زنجیری می‌گویند

ولی چاپ زن های دستی نیز یک نوع دیگر از تجهیزات جعبه سازی میباشد، برای بسته بندی نیز از دستگاه تسمه کش به کار گیری میگردد.

و اما این عمل نیز به صورت دستی هم انجام می‌گیرد البته بازه اکثری متعددی را برای بسته بندی به کارگیری می گردد.

به جهت اینکه جعبه به صورت معمول در صنعت مصارف متعددی استفاده می شود ، پس می بایست از کاغذ هایی برای ساخت استفاده نمود که مطلوب می‌باشند.

یعنی در قبال رطوبت مقاوم بوده و استحکام کافی و لازم را در برابر وزن کالا ها داشته باشد.

در رابطه دستگاه جعبه سازی میشود ذکر کرد فقط یک ورق کارتن از این دستگاه عبور می نماید مگر اینکه بخواهید جعبه را به صورت دو رنگ تولید نماییم.

یعنی در آغاز رنگ جعبه را به صورت تک زده و بعد از آن آن را به دورنگ تبدیل می‌کنیم.

در مرحله بعدی برای رنگ دوم می بایست مخزن آب و هم چنین سیلندر دستگاه را تماما پاک کنیم و بر روی دکمه تهیه دوباره زده تا بتوانیم به رنگ دوم برسیم.

اما برای این عمل می شود از نوع دستی بهره برد البته در‌صورتی‌که سفارشات بسیار زیاد بودند، به صورت نمونه 80 تا 100 صفحه، از دستگاه فلکسو می شود برای چاپ جعبه به کار گرفت.

و می شود از دستگاه فلکسو دو رنگ بهره مند شد که عمل را هم به نحو عالی انجام خواهد داد.

ولی برای برخی چاپ ها نیز از چاپ زنجیری نیز به کارگیری میشود. بدین ترتیب به طور کلی برای تولید جعبه  از این چهار ماشین آلات جعبه سازی استفاده می‌گردد که به راحتی می‌توانند کاغذ و کارتن های متعددی را تولید نمایم.

راه اندازی خط تولید کارتن سازی

برای تاسیس کارخانه و کسب و کار این صنعت و راه اندازی خط تولید کارتن سازی باید ابتدا تعیین کنیم که با چه مقدار سرمایه و در چه سطحی میخواهیم فعالیت خود را شروع کنیم. با توجه به توانائی مالی امکان برپایی این حرفه را در دو سطح کارگاه و یا کارخانه می توانیم پی ریزی کنیم.

 مطمئنا در صورت داشتن پشتیبانی مالی مناسب، بهتر است از ابتدا در فکر تاسیس کارخانه کارتن سازی باشیم. تاسیس کارخانه همانگونه که گفته شده نیاز به سرمایه اولیه مناسبی دارد تا در ماه های اول بتوان هزینه های جاری کارخانه و  پرسنل و همچنین هزینه های در گردش را از سرمایه اولیه پرداخت کرد تا در طی فرآیند تولید، نمودار در آمد رشد نماید و بتواند علاوه بر هزینه های خود کارخانه سود آوری نیز داشته باشد.

 لازم به ذکر است عدم تامین مالی در ماههای اولیه، امکان تعطیلی زودهنگام و در نهایت ورشکستگی واحد صنعتی را در پی خواهد داشت. البته این قاعده برای راه اندازی یک کارگاه نیز جاری می باشد با این تفاوت که هزینه برپا نگاه داشتن یک کارگاه نسبت به یک کارخانه به مراتب کمتر خواهد بود.

مهمتر از انتخاب برند یا کشور سازنده تعهد شرکت بازرگانی و شرکت ماشین سازی می باشد. دستگاه هر چقدر با کیفیت باشد بلاخره نیاز به آموزش راه اندازی اولیه و سپس تعمیرات و نگهداری خواهد داشت. بنابراین بسیار با اهمیت هست از شرکتی تجهیزات خود را تهیه کنیم که دارای سابقه ارائه خدمات پس از فروش خوبی باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دایکات پک

برای تولید کارتن یا جعبه 6 عدد دستگاه لازم است.برش- چاپ -چاک دایکات- لمینت -تسمه کش.با این 6 عدد پک دستگاه جعبه های کوچک تا کارتن های مادر و بزرگ رو می توانید تولید کنید. با 4 تا دستگاه هم می توانید کارخانه کارتن سازی رو راه اندازی کنند‌ مثلا با دستگاه برش لمینت دایکات تسمه کش فقط می توانید کارتن های لمینتی رو تولید کنید.یا با دستگاه برش چاپ چاک فقط کارتن های چاپی رو تولید کنید تا کمتر هزینه کنید. مواد اولیه کارتن ورق خام در ابعاد و کیفیت های مختلف هست که ما مواد اولیه هم تولید داریم.برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی یه فضای ۳۰۰ متری با برق ۲۵ آمپر جواب میدهد برای اطلاعات بیشتر حتما ماشین سازی دایکات پک تماس بگیرید تا مشاوره های لازم خدمت شما داده بشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار